Ik weet het niet meer

08-01-2010 14:57 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

ik zou graag mijn verhaal doen. Ik ben 27 jaar en was samen met een jongen (27 jaar). Hij is moslim en heeft een strenge vader. We hebben een relatie gehad van 3.5 jaar in het geheim. Ik ben op een punt gekomen dat ik niet verder zo wil. Nu heeft hij het uitgemaakt omdat hij het niet aan zijn ouders wil meedelen dat hij een relatie had. Ik vind dat ik op een respectloze manier ben behandeld en vind dat hij het aan zijn ouders kenbaar moet maken dat hij een relatie had.
Hebben jullie gezamelijke kennissen en vrienden dan? Ik bedoel zijn ouders hij en jij?
Jullie hebben gelijk. Dank je voor de reacties.
waarom kun jij niet vrijuit over die relatie praten? neem je hem nog in bescherming dan? het is toch zijn probleem?
quote:dwazerik schreef op 08 januari 2010 @ 15:05:

[...]

Voor mij betekent het dat ik vrijuit over die relatie zou kunnen praten.

Ik erken dat ik naief ben geweest.wie houd je tegen om niet vrijuit te praten?
quote:Enneaaa schreef op 08 januari 2010 @ 15:05:

Hebben jullie gezamelijke kennissen en vrienden dan? Ik bedoel zijn ouders hij en jij?Ja. We behoren tot dezelfde gemeenschap.
Hoezo misbruik....je wist toch dat het 3,5 jaar in het geheim was? Als een jongen voor jou ging dan hield hij het echt geen 3,5 jaar geheim. En volgens mij wist je heel goed er een kans was dat hij het niet met je verder kan.
quote:feeks schreef op 08 januari 2010 @ 15:06:

[...]

wie houd je tegen om niet vrijuit te praten?Hij.
Daar kom je wel een beetje laat mee dat het een probleem voor je is dat hij nıet aan zijn ouders wil meedelen dat hij een relatie heeft. Heb je daar nooit eerder over gepraat dan? Als je een moslim als vriend hebt, weet je toch dat de kans erin zit dat het zo gaat lopen?

Verder zou ik hem gewoon links laten liggen en vergaan met je leven, want je bereikt hier verder toch niets mee.
quote:dwazerik schreef op 08 januari 2010 @ 15:06:

[...]

Ja. We behoren tot dezelfde gemeenschap.Ah ok.... dan ga ik je vraag meer snappen
quote:elfje123 schreef op 08 januari 2010 @ 15:06:

Hoezo misbruik....je wist toch dat het 3,5 jaar in het geheim was? Als een jongen voor jou ging dan hield hij het echt geen 3,5 jaar geheim. En volgens mij wist je heel goed er een kans was dat hij het niet met je verder kan.Nee want uiteindelijk praatten we al lang over een toekomst samen. We kennen elkaar al heel wat langer dan die drie jaar. Onze vaders kennen elkaar ook.
Hij kan jou niet verbieden ergens over te praten.

[...]

Hij.want?? niet jouw probleem dat hij het niet tegen zn ouders zegt toch

[...]

Hij.Nu klinkt het alsof je bang voor hem bent. Je laat je toch door hem niet tegenhouden? Kom op je bent een volwassen vrouw!
quote:JustMe32 schreef op 08 januari 2010 @ 15:08:

Hij kan jou niet verbieden ergens over te praten.Hij zit steeds zielig te doen. Dat zijn vader het zal horen en hem dan op straat zal zetten. Ik kan met niemand praten.
Je hebt dus in geheim een relatie met hem gehad en nu kan je ook nog eens niets zeggen.

Ben je erg verdrietig over julllie einde dwazerik?
Ik raad je aan door niemand tegen laten houden om ergens over te praten. Tegelijkertijd ook niet perse willen vertellen om iemand dwars te zitten. Oftewel, doe gewoon normaal.
quote:Martine4988 schreef op 08 januari 2010 @ 15:08:

[...]

Nu klinkt het alsof je bang voor hem bent. Je laat je toch door hem niet tegenhouden? Kom op je bent een volwassen vrouw!Jullie hebben gelijk. Blij dat ik een topic heb geopend.
quote:dwazerik schreef op 08 januari 2010 @ 15:09:

[...]

Hij zit steeds zielig te doen. Dat zijn vader het zal horen en hem dan op straat zal zetten. Ik kan met niemand praten.Natuurlijk doet hij zielig. Dat heet manipuleren! Trap er niet in. Jij hoeft niet de zorg te dragen voor zijn problemen.

[...]

Hij zit steeds zielig te doen. Dat zijn vader het zal horen en hem dan op straat zal zetten. Ik kan met niemand praten.tja, als hij zn billen brandt, moet hij op de blaren zitten

[...]

Hij zit steeds zielig te doen. Dat zijn vader het zal horen en hem dan op straat zal zetten. Ik kan met niemand praten.Je kan het wel, maar je kiest er zelf voor het niet te doen.
Praten over een toekomst als hij het geheim houd? Sorry maar dit kon je toch echt aan zien komen....
je schiet er echt niks mee op als hij het tegen zijn ouders zegt. en als je het zo onverdraagbaar vindt had je geen relatie met hem moeten nemen.
quote:Enneaaa schreef op 08 januari 2010 @ 15:09:

Je hebt dus in geheim een relatie met hem gehad en nu kan je ook nog eens niets zeggen.

Ben je erg verdrietig over julllie einde dwazerik?Dat het uit is zit ik niet zo mee maar wel het feit dat hij zo respectloos met mij omgegaan is.
Het is toch uit?

Nou dan, move on, next.
quote:dwazerik schreef op 08 januari 2010 @ 15:03:

Ik ben blij jullie mening te horen. Ik zal het maar zo laten. Hij heeft zijn pleziertje gehad.Jij ook blijkbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven