De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
woensdag 6 januari 2010 om 20:31
Zeker een gezellig gebeuren hier!
Universe, gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine grote man!
Het vandaag nog gevierd?
Nog bedankt voor je kerstkaartje. Vent zijn achterneef bracht hem hier gister.
Je had een verkeerd adres.
Zal de juiste wel ff mailen.
DDDJ, dacht dat Esmée snel was met een tandje, maar zes weken!!!
Super dat je het zo naar je zin hebt op je werk.
Gelukkig niets aan de hand met de borsten. Wel balen van je gekneusde doos.
Auwie 12-9, gelukkig niets ernstigs aan de hand.
Frans, lekker gegeten vanaaf?
Jacinta nu al aan de Zumba!!! Jij durft. Doe je het nog wel een beetje rustig aan?
Lijkt mij ook leuk, maar ga niet snel alleen.
Leuk, jij ook een draagzak. Ik heb er laatst eentje gekocht, een Beco butterfly.
Ben em nu af en toe aan het uitproberen.
Hihi, leuk hoor, al die uitspraken van die kleintjes.
Kayleigh weer helemaal opgeknapt?
Ga voor je duimen voor morgen.
Hier ook het voornemen meer bewegen en dan hopelijk afvallen.
Heb al zoveel meegemaakt dat mensen eerst naar mijn buik kijken voordat ze mij aankijken.
Je ziet ze denken; was zij al bevallen? (mensen die ik niet veel zie denken dit hoor)
Dus aan de lijn!
Vandaag is Esmée voor het eerst de hele dag naar het kdv geweest. Man, wat vond ik dat moeilijk!
Heb de hele dag aan d'r gedacht.
Ik moest werken, maar zat eigenlijk liever thuis...
Toen ik d'r vanmorgen bracht trok ze een enorme grote pruillip. Dus tussendoor ff 2 keer gebeld.
Ging gelukkig goed.
Helaas toen ik d'r ophaalde gilde ze het weer uit.
Het lijkt dat ze iets minder last van d'r mondje heeft. Heb vandaag nog geen zetpil gegeven.
Smeer het wel in met een spulletje.
Met mij gaat het wel goed. Rommel thuis lekker aan.
Tot nu toe hoef ik vrijdag niet te werken. Dus heb als het goed is alweer weekend.
Universe, gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine grote man!
Het vandaag nog gevierd?
Nog bedankt voor je kerstkaartje. Vent zijn achterneef bracht hem hier gister.
Je had een verkeerd adres.
Zal de juiste wel ff mailen.
DDDJ, dacht dat Esmée snel was met een tandje, maar zes weken!!!
Super dat je het zo naar je zin hebt op je werk.
Gelukkig niets aan de hand met de borsten. Wel balen van je gekneusde doos.
Auwie 12-9, gelukkig niets ernstigs aan de hand.
Frans, lekker gegeten vanaaf?
Jacinta nu al aan de Zumba!!! Jij durft. Doe je het nog wel een beetje rustig aan?
Lijkt mij ook leuk, maar ga niet snel alleen.
Leuk, jij ook een draagzak. Ik heb er laatst eentje gekocht, een Beco butterfly.
Ben em nu af en toe aan het uitproberen.
Hihi, leuk hoor, al die uitspraken van die kleintjes.
Kayleigh weer helemaal opgeknapt?
Ga voor je duimen voor morgen.
Hier ook het voornemen meer bewegen en dan hopelijk afvallen.
Heb al zoveel meegemaakt dat mensen eerst naar mijn buik kijken voordat ze mij aankijken.
Je ziet ze denken; was zij al bevallen? (mensen die ik niet veel zie denken dit hoor)
Dus aan de lijn!
Vandaag is Esmée voor het eerst de hele dag naar het kdv geweest. Man, wat vond ik dat moeilijk!
Heb de hele dag aan d'r gedacht.
Ik moest werken, maar zat eigenlijk liever thuis...
Toen ik d'r vanmorgen bracht trok ze een enorme grote pruillip. Dus tussendoor ff 2 keer gebeld.
Ging gelukkig goed.
Helaas toen ik d'r ophaalde gilde ze het weer uit.
Het lijkt dat ze iets minder last van d'r mondje heeft. Heb vandaag nog geen zetpil gegeven.
Smeer het wel in met een spulletje.
Met mij gaat het wel goed. Rommel thuis lekker aan.
Tot nu toe hoef ik vrijdag niet te werken. Dus heb als het goed is alweer weekend.
woensdag 6 januari 2010 om 22:47
Hoi,
Ik kom op de valreep nog even D feliciteren! Lieve D gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt met veel slingers gezellige mensen taart en cadeautjes!!
Lieve Uni, jouw mannetje al weer 3! Wat gaat het snel he?
12-9 auwwww, arme jij!
Ik kom op de valreep nog even D feliciteren! Lieve D gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt met veel slingers gezellige mensen taart en cadeautjes!!
Lieve Uni, jouw mannetje al weer 3! Wat gaat het snel he?
12-9 auwwww, arme jij!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
donderdag 7 januari 2010 om 15:21
Jongens, ik moet dit even kwijt. Let op, onsamenhangend stukje.
Slaap niet veel, word gillend gek van die rotsneeuw. Tris met zijn explosieve karakter die vannacht ook weer lekker bezig was, heeft bij ons geslapen, dús Vera die te vroeg wakker werd voor een fles, ik met koorts en erg moe wilde vanmorgen nog even blijven liggen. Tris kon niet meer slapen, ging spelen op de overloop en mocht mij niet storen totdat Momo de oogjes open deed (is zijn wekkerklok) Spelen deed ie niet, wél hard stampen en gillen om iedere tegenslag.
Tot zo ver het bovengedeelte.
Beneden. Vera huilt. Wil warmte van mij, dus in draagzak. Het ging even weer goed, dus haar weer weggelegd en ging samen met Tristan iets lekkers koken, aangezien dat onze gezamenlijke passie is
We maakten frittata. Het ging mooi. Ik had kommetjes klaargezet met de ingredienten, zodat Tristan fijn alles bij elkaar kon gooien en roeren. Hij slikte de lepel af, ik waarschuwde hem (rustige toon) dat hij dat beter niet kan doen ivm rauwe ei. Vervolgens stuitert hij compleet over de zeik op de grond neer. Huilend/ eerst sneu, later wild. Ik bedenk me dat hij peper heeft aangeraakt met zn vingers en dat hij dat niet in zijn huilende ogen moet krijgen, dus ik wil hem optillen om zijn handen bij de kraan te wassen.
Hij laat zich keer op keer vallen als een slappe pop.
Gek word ik er van. En verhef mijn stem als een idioot.
Maar ik zet door. (dom) Zijn handen móeten schoon. En hij wordt wilder en wilder. Begint te spugen.
En toen heb ik hem dus hardhandig weer op de grond gezet. Twee keer. Met een adrenalinewaas voor mijn ogen.
En toen moest ik heel hard huilen en hij ook. En Vera ook.
Flestijd.
Flinke escalatie dus... en het was hier echt even een half uurtje NIET gezellig in huis. Ik baalde ervan dat er een persoon in mij boven kwam, waarvan ik walg. Ik bedacht me dat dit nooit meer goed komt. En toen moest ik nog harder huilen. En Tris ook.
En toen ging de telefoon. Mijn moeder. Weer tranen natuurlijk. Ze zijn meteen hier gekomen en hebben gevraagd of Tris wilde logeren! Heel fijn. Even ontzien worden. We hebben op het moment namelijk totaal geen vangnet wegens omstandigheden en dat benauwt mij ook.
Maar nu mag ik dus even in alle rust van mezelf balen. En Vera verzorgen.
Slaap niet veel, word gillend gek van die rotsneeuw. Tris met zijn explosieve karakter die vannacht ook weer lekker bezig was, heeft bij ons geslapen, dús Vera die te vroeg wakker werd voor een fles, ik met koorts en erg moe wilde vanmorgen nog even blijven liggen. Tris kon niet meer slapen, ging spelen op de overloop en mocht mij niet storen totdat Momo de oogjes open deed (is zijn wekkerklok) Spelen deed ie niet, wél hard stampen en gillen om iedere tegenslag.
Tot zo ver het bovengedeelte.
Beneden. Vera huilt. Wil warmte van mij, dus in draagzak. Het ging even weer goed, dus haar weer weggelegd en ging samen met Tristan iets lekkers koken, aangezien dat onze gezamenlijke passie is
We maakten frittata. Het ging mooi. Ik had kommetjes klaargezet met de ingredienten, zodat Tristan fijn alles bij elkaar kon gooien en roeren. Hij slikte de lepel af, ik waarschuwde hem (rustige toon) dat hij dat beter niet kan doen ivm rauwe ei. Vervolgens stuitert hij compleet over de zeik op de grond neer. Huilend/ eerst sneu, later wild. Ik bedenk me dat hij peper heeft aangeraakt met zn vingers en dat hij dat niet in zijn huilende ogen moet krijgen, dus ik wil hem optillen om zijn handen bij de kraan te wassen.
Hij laat zich keer op keer vallen als een slappe pop.
Gek word ik er van. En verhef mijn stem als een idioot.
Maar ik zet door. (dom) Zijn handen móeten schoon. En hij wordt wilder en wilder. Begint te spugen.
En toen heb ik hem dus hardhandig weer op de grond gezet. Twee keer. Met een adrenalinewaas voor mijn ogen.
En toen moest ik heel hard huilen en hij ook. En Vera ook.
Flestijd.
Flinke escalatie dus... en het was hier echt even een half uurtje NIET gezellig in huis. Ik baalde ervan dat er een persoon in mij boven kwam, waarvan ik walg. Ik bedacht me dat dit nooit meer goed komt. En toen moest ik nog harder huilen. En Tris ook.
En toen ging de telefoon. Mijn moeder. Weer tranen natuurlijk. Ze zijn meteen hier gekomen en hebben gevraagd of Tris wilde logeren! Heel fijn. Even ontzien worden. We hebben op het moment namelijk totaal geen vangnet wegens omstandigheden en dat benauwt mij ook.
Maar nu mag ik dus even in alle rust van mezelf balen. En Vera verzorgen.
donderdag 7 januari 2010 om 16:14
He Jas, wat vervelend zeg! Maarreh dit gaat wel over hoor, want het wordt makkelijker. Twee veeleisende kinderen verzorgen is gewoon niet makkelijk. En al helemaal niet als je zelf een baaldag hebt. Ik heb vast al een paar keer geschreven over die keer dat vent weg was en ik MIlena een klap op haar blote kont gegeven heb. Oeh dat was ook zo erg, ik was zo vreselijk boos op haar. Ze was ook zo vervelend en Bojan bleef maar krijsen. En ik vergat helemaal dat ze ook maar gewoon een klein meisje van 3 was dat net een broertje gekregen had.
Wat fijn dat Tristan even kan logeren. Dikke
Wat fijn dat Tristan even kan logeren. Dikke
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
donderdag 7 januari 2010 om 18:53
Goh, dat klinkt alsof je ook alleen maar mens bent Jac
Valt tegen zeker, want je dacht vast SuperJac te zijn.
Reality check: dat KAN niet! Ook jij kan er doorheen zitten, ook jij kan een baaldag hebben, ook jij kan je beheersing verliezen. En helemaal met slaaptekort op een baaldag met twee veel aandachtvragende (h)kindertjes. Dat je je daarover achteraf naar voelt, laat alleen maar zien dat jij helemaal niet zo bent. Wat fijn dat Tris eventjes lekker uit logeren kan. Dan kan jij je eventjes alleen maar bezig houden met Vera en kan je ondertussen eventjes een heel klein beetje bijtrekken. Als je bijgetankt ben en Tris is weer terug, kan jij je kleine grote knul weer een dikke knuffel geven en weer verder gaan. En zo maar door. Geen zorgen mop. Het is allemaal gewoon best zwaar. Kom hier, krijg je een hele dikke knuffel van me
Valt tegen zeker, want je dacht vast SuperJac te zijn.
Reality check: dat KAN niet! Ook jij kan er doorheen zitten, ook jij kan een baaldag hebben, ook jij kan je beheersing verliezen. En helemaal met slaaptekort op een baaldag met twee veel aandachtvragende (h)kindertjes. Dat je je daarover achteraf naar voelt, laat alleen maar zien dat jij helemaal niet zo bent. Wat fijn dat Tris eventjes lekker uit logeren kan. Dan kan jij je eventjes alleen maar bezig houden met Vera en kan je ondertussen eventjes een heel klein beetje bijtrekken. Als je bijgetankt ben en Tris is weer terug, kan jij je kleine grote knul weer een dikke knuffel geven en weer verder gaan. En zo maar door. Geen zorgen mop. Het is allemaal gewoon best zwaar. Kom hier, krijg je een hele dikke knuffel van me
donderdag 7 januari 2010 om 20:02
vrijdag 8 januari 2010 om 08:24
vrijdag 8 januari 2010 om 12:03
Hai hier!
Ben naar buro geweest met Vera. Heb het met kinderarts én wijkverpleegkundige gehad over gisteren... kreeg begrip en steun, waardoor ik nu weer iets minder boos ben op mezelf. In maart ga ik naar peuterles : vier (lange!) bijeenkomsten die (hopelijk) inzicht geven in peuters met driftbuien. Kijken of we daar iets mee kunnen.
Vera was goed gegroeid! Nu 4035 gr. en 54,5 cm.
Zo en nu aan de poets!
DDDJ, tnx voor je hyvesknuffel! Hoe ist met je vrouwelijke delen? *ahum*
Nala, fijn, je woordkeuze "knakmoment"
Universe, nog van harte gefeliciteerd met je zoontje! Hebben jullie een leuke dag gehad?
Ben naar buro geweest met Vera. Heb het met kinderarts én wijkverpleegkundige gehad over gisteren... kreeg begrip en steun, waardoor ik nu weer iets minder boos ben op mezelf. In maart ga ik naar peuterles : vier (lange!) bijeenkomsten die (hopelijk) inzicht geven in peuters met driftbuien. Kijken of we daar iets mee kunnen.
Vera was goed gegroeid! Nu 4035 gr. en 54,5 cm.
Zo en nu aan de poets!
DDDJ, tnx voor je hyvesknuffel! Hoe ist met je vrouwelijke delen? *ahum*
Nala, fijn, je woordkeuze "knakmoment"
Universe, nog van harte gefeliciteerd met je zoontje! Hebben jullie een leuke dag gehad?
vrijdag 8 januari 2010 om 13:37
Ik kom ook even huilen
Bokjan bleek gisteren te zijn afgevallen, Milena moet naar het ziekenhuis voor haar ogen. Vannacht weer een slechte nacht, vanaf half 6 is Bojan al wakker en chagerijnig. Moest toch boodschappen doen, kindjes ingepakt, zelf kleren aan, doorde autro kruipen om de deuren open te maken, krabben binnen, krabben buiten. Kofferdeksel zat vast en ruit was ook van binnen bevroren,l die kon ik dus niet krabben. Dus op de gok achteruit, ging goed. Naar de winkel geglibberd, 2 krijsende kinderen in de auto.Parkeerterrein op helemaal leeg er staan 3 auto's. En een auto achter me die een beetje duwt.. Wil ik achteruit een vak inrijden, want strax is het druk en ik moet op de gok achteruit, rij ik zo tegen een andere auto aan ;-( . Heb briefje onder de ruit gedaan, met krijsende Bojan boodschappen gedaan.
Pfffffffff daarna kwam gelukkig een vriendin met vriendje van Milena. En ging Bojan lekker slapen.
Nu wacht ik op telefoontje van boze.meneer/mevrouw.
Bokjan bleek gisteren te zijn afgevallen, Milena moet naar het ziekenhuis voor haar ogen. Vannacht weer een slechte nacht, vanaf half 6 is Bojan al wakker en chagerijnig. Moest toch boodschappen doen, kindjes ingepakt, zelf kleren aan, doorde autro kruipen om de deuren open te maken, krabben binnen, krabben buiten. Kofferdeksel zat vast en ruit was ook van binnen bevroren,l die kon ik dus niet krabben. Dus op de gok achteruit, ging goed. Naar de winkel geglibberd, 2 krijsende kinderen in de auto.Parkeerterrein op helemaal leeg er staan 3 auto's. En een auto achter me die een beetje duwt.. Wil ik achteruit een vak inrijden, want strax is het druk en ik moet op de gok achteruit, rij ik zo tegen een andere auto aan ;-( . Heb briefje onder de ruit gedaan, met krijsende Bojan boodschappen gedaan.
Pfffffffff daarna kwam gelukkig een vriendin met vriendje van Milena. En ging Bojan lekker slapen.
Nu wacht ik op telefoontje van boze.meneer/mevrouw.
vrijdag 8 januari 2010 om 13:39
vrijdag 8 januari 2010 om 14:14
Nou kon er net al een beetje om lachen met man en vriendin: 3 auto's op groot leeg parkeerterrein en ik ram er eentje *gniffel*
Zag niet echt schade, maar heb ook neit heel goed gekeken. Er was wel een deuk, maar dat was een hele vloeiende deuk zeg maaar, dus die hoorde misschien wle bij het model van die auto . Eigen auto heb ik niet eens gekeken eigenlijk. Zag niks bijzonders. Maar die heeft ook nogal goede stootbumpers. Is nogal een oude auto (31) enzitten al veel deuken en krassen op ( niet door mij veroorzaakt trowuens)
Zag niet echt schade, maar heb ook neit heel goed gekeken. Er was wel een deuk, maar dat was een hele vloeiende deuk zeg maaar, dus die hoorde misschien wle bij het model van die auto . Eigen auto heb ik niet eens gekeken eigenlijk. Zag niks bijzonders. Maar die heeft ook nogal goede stootbumpers. Is nogal een oude auto (31) enzitten al veel deuken en krassen op ( niet door mij veroorzaakt trowuens)
vrijdag 8 januari 2010 om 16:06
Jeetje Frans, balen zeg wat een k..dag.
Eet Bojan niet goed dan? Of komt het omdat ie ziek was.
En Mileen door ogentest op cb?
Jas, bij jou weer wat rustiger? Tris nog bij oma?
Mijn voet gaat alweer stuk beter. Nu vooral last van spierpijn door raar lopen. Vanmorgen even naar babywinkel geweest en daarna met kiddies gezellig bij macdonalds gegeten. Papa jaloers maken .
Ties zo wakker maken, mag eindelijk ijs op van mij. Ben echt een scheiterd en zeg maar steeds dat ijs nog niet dik genoeg is.
Eet Bojan niet goed dan? Of komt het omdat ie ziek was.
En Mileen door ogentest op cb?
Jas, bij jou weer wat rustiger? Tris nog bij oma?
Mijn voet gaat alweer stuk beter. Nu vooral last van spierpijn door raar lopen. Vanmorgen even naar babywinkel geweest en daarna met kiddies gezellig bij macdonalds gegeten. Papa jaloers maken .
Ties zo wakker maken, mag eindelijk ijs op van mij. Ben echt een scheiterd en zeg maar steeds dat ijs nog niet dik genoeg is.
vrijdag 8 januari 2010 om 22:29
zaterdag 9 januari 2010 om 09:04
Ooh, arme Frans! Wat een ontzettende kut dag!
Heb je die boze meneermevrouw al aan de telefoon gehad? Wat fijn dat je er al een beetje om kon grinniken (en man ook! niet onbelangrijk). Je kan er nu toch niks meer aan veranderen, het is zoals het is, dus dan kan je maar beter loslaten en gaan grinniken. Maar een kutdag was het wel. Beetje bijgetrokken?
En hoe komt het dat Bojan was afgevallen? Echt vanwege dat ziek zijn, of eet hij niet goed?
En wat is er met Milena's ogen?
12-9, fijn dat het beter gaat met Voet. Rot is dat dan he, je gaat zo raar bewegen om je voet te ontzien dat de rest van je lijf vervolgens in de kreukels ligt. Rustig aan doen maar.
Las in je www dat jullie strijdvaardig ertegen aan gaan op je werk! Goed man!
Jac, hoe is het bij jou? Beetje bijgekomen inmiddels? Beetje zen weer?
Mijn vrouwelijke delen doen aan alle kanten nog zeer. Maar het gaat beter, dus het zal wel goed komen
Lekker weekend. Maar wij blijven vandaag lekker binnen. Het is mij te koud buiten... brrrr. Is het al bijna lente? Ben die winter nu wel zat eigenlijk.
Fijn weekend meisjes! Doeg
Heb je die boze meneermevrouw al aan de telefoon gehad? Wat fijn dat je er al een beetje om kon grinniken (en man ook! niet onbelangrijk). Je kan er nu toch niks meer aan veranderen, het is zoals het is, dus dan kan je maar beter loslaten en gaan grinniken. Maar een kutdag was het wel. Beetje bijgetrokken?
En hoe komt het dat Bojan was afgevallen? Echt vanwege dat ziek zijn, of eet hij niet goed?
En wat is er met Milena's ogen?
12-9, fijn dat het beter gaat met Voet. Rot is dat dan he, je gaat zo raar bewegen om je voet te ontzien dat de rest van je lijf vervolgens in de kreukels ligt. Rustig aan doen maar.
Las in je www dat jullie strijdvaardig ertegen aan gaan op je werk! Goed man!
Jac, hoe is het bij jou? Beetje bijgekomen inmiddels? Beetje zen weer?
Mijn vrouwelijke delen doen aan alle kanten nog zeer. Maar het gaat beter, dus het zal wel goed komen
Lekker weekend. Maar wij blijven vandaag lekker binnen. Het is mij te koud buiten... brrrr. Is het al bijna lente? Ben die winter nu wel zat eigenlijk.
Fijn weekend meisjes! Doeg