Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Of misschien waren ze niet zo verborgen, dat weet ik ook eigenlijk niet. Anyway, onze support heb je.. .
Weet je, ik ben er al lang achter dat Viva niet 'maar' internet is. Zo lief en leuk als de dingen die hier gebeuren/ ontstaan/ gegeven/ gedaan worden. Kan een nieuwe carriere ook nog wel bij.
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 januari 2010 @ 22:29:

Weet je, ik ben er al lang achter dat Viva niet 'maar' internet is. Zo lief en leuk als de dingen die hier gebeuren/ ontstaan/ gegeven/ gedaan worden. Kan een nieuwe carriere ook nog wel bij.
@MdK Die bruidstaarten workshop superleuk! Ik wil niet eens zelf mijn bruidstaart maken, maar ga het nu bijna overwegen. Ik zou het een super leuke moeder - dochter ding vinden namelijk. Maar heb je link doorgestuurd naar een vriendin die gaat trouwen. Van haar weet ik dat ze heeeeeeeeeel graag met haar aanstaande de taart zou willen maken, maar dat ze het niet aandurven vanwege het afbreukrisico. :-) Met een professional erbij gaat het natuurlijk stukken beter
wij moeten de bedankjes nog kopen, maar we zijn er wel zo'n beetje uit. Ook een enorme lowbudget oplossing.

Je hebt bij IKEA voor 1 euro van die rubber-ijsklont-dingen. Knalrood en voor ijsklontjes in de vorm van een hartje. strikje eraan met "bedankt namens de Vreemde Vogels" en huppa: leuk bedankje dat de meeste mensen toch wel in hun vriezer zullen gooien.
completely off topic:

ik heb echt heeeeeeeeeeelemaal niets met de foto rechts van het forum momenteel. hartjes op je borsten? Come on! Wat is dit voor stijl?! Ik vind dit zelfs te sneu voor jonge meisjes...
Mijn scherm is te klein, kan het niet zien VV, balen hoor.
Over die link voor je vriendin; zoiets kan op nog veel meer plekken in het land hoor, dus mocht ze het echt zien zitten zou ik vooral nog even doorzoeken naar een locale optie. Zoeken op;p workshop stapeltaart of workshop bruidstaart+ woonplaats.
@ MdK in het kader van jouw carriereswitch... visje zoekt in een ander topic nog een tekst voor op haar kaartje dat ze ná haar trouwdag wil sturen naar de mensen die niet wisten dat zij ging trouwen... Vond het wel een mooie uitdaging voor jou.. ben zelf te moe om iets creatiefs te bedenken.
Ga straks wel even kijken. Ik kwam nog iets cools tegen voor mensen die tuinfeesten geven; ballonnen met ledjes erin, met helium gevuld echt super sfeervol!

En omdat het me voor onze bruiloft ook wel wat leek, even goedkope leveranciers gezocht:

http://www.futurelights.n ... /futurelights.nl.tpl.html

http://www.balloonbrites.com/buy.html
quote:[message=4863093,noline]Mevrouwdekees schreef op En omdat het me voor onze bruiloft ook wel wat leek, even goedkope leveranciers gezocht:zijn idd supergaaf... maar vergis je niet in de kosten die de aanvullende heliumtanks nog met zich meebrengen. Ik heb dat laatst zakelijk geregeld, via de balonkoning of iets dergelijks... dat was dan relatief goedkoop, maar ik vond het voor privé nog steeds veeeeeeel te duur...
tja, dan wordt het kort opknuppen...
ik vind die griet rechts in mn beeld ook niet echt super. hartjes op je tietjes..pff.
@Niramira. Tietjes? Waar? Ik zie ze niet hoor

@Mevrouwdekees en Vogel. Zou je die ballonnen ook niet op kunnen blazen en bijvoorbeeld aan bomen kunnen hangen? Dan is het helemaal niet duur.
MdK, als je je nog verveelt, leef je uit in jurken hoor!

Ik ben het er helemaal mee eens, je kunt makkelijk WP worden. En BVO'tjes zouden ook best ons afscheidscadeautje kunnen zijn

Ik zat daar ook over na te denken, het is bijna verplicht zoiets te doen, maar vaak krijg je zo'n rommel dat je het toch weer weggooit. Iets eetbaars is dan leuker. Of drinkbaars natuurlijk.

Ik vind Tiara's stiekem ook wel sjeun, maar dan eerder zoiets:
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Bonny ik vind die inderdaad ook erg mooi.

Mijn jurk heeft wat zilveren kraaltjes en door drukke sieraden knallen die er opeens uit. Voor mijn ketting en oorbellen wil ik dan ook voor iets kleins en glinsterends gaan. Voor mijn oren echt alleen knopjes. Ik ga mijn haar denk ik half opgestoken doen, maar ben ook nog een beetje opzoek naar of daar dan nog iets in moet. In de winkel waar ik was hadden ze ook soort (vast nep) diamantjes die je in je haar kan schuiven. Dat zou kunnen, maar ben er nog niet uit.
O ja, leuk, sieraden! Is het niet zo, dat als je het wilt doen zoals 'het hoort' (zijn we hier niet zo goed in ), dat je iets met parels moet dragen? Ik draag zelf nooit parels, maar voor zo'n dag lijkt het me wel mooi (gewoon, omdat ik parels wel mooi vind en om toch op zo'n dag iets anders te dragen dan anders). En parels heb je ook in allerlei kleuren: zwart, groenig, paarsig (MdK), wit en lichtroze.

Ik ga natuurlijk voor lichtroze...
En o ja, ik vind dat shirtje van hier naast ook helemaal niks. Niet alleen die hartje op die tieten, maar ook die chanel-logo neus. Bah!
Lichtroze parels en kleine tiara's gezocht dus? Coming up!

Die ballonnen kun je inderdaad ook zonder helium doen boom, ik zou ze zelf denk ik met 1 of twee in een hele tros metallic ballonnen doen. Heb je er maar tien nodig om je hele locatie te versieren.

Qua sieraden weet ik het zelf nog niet zo. Aangezien ik een bril draag + klein sluiertje+ bloem in haar zou ik niet teveel willen, leidt af denk ik. Dus waarschijnlijk geen oorbellen, maar misschien wel een ketting en/ of een armband. Ik weet nog niet of ik die dan in mijn accentkleur groen+ zilver wil of misschien iets wat past bij mijn titanium trouwring.

Roze parels

Klassiek

funky roze

Modern

heul bruiderig

lekker tuttie

Voor een indrukwekkend decolletee

En nog een klassieke om het af te leren

quote:Mevrouwdekees schreef op 09 januari 2010 @ 10:53:

Lichtroze parels en kleine tiara's gezocht dus? Coming up!

Die ballonnen kun je inderdaad ook zonder helium doen boom, ik zou ze zelf denk ik met 1 of twee in een hele tros metallic ballonnen doen. Heb je er maar tien nodig om je hele locatie te versieren.

[afbeelding]Was niet van plan om je weer aan het werk te zetten hoor! Maar als je toch bezig bent: ik ben niet zo van de klassieke paarlen sieraden, maar wel van de beetje moderne varianten. En ik denk dat ik, tegen die tijd (ooooooit..) ook wel lange oorbellen wil, omdat ik best wel een beetje de nadruk wil leggen op mijn hals (decolleté is nl niet echt de moeite waard). Maar dan waarschijnlijk geen ketting erbij, want dat lijkt me ook een beetje veel. Nou ja, heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht en is voorlopig ook nog niet aan de orde, maar wie weet wat er tevoorschijn komt...
ik zou ze in groen/zilver doen denk ik..anders zijn je(toch best opvallende schoenen) zo lonely.
MdK, je was me alweer voor! Ik vind 'funky roze' wel leuk, alleen die zilveren balletjes dan weer wat minder. 'Heul bruiderig' vind ik super, doe mij maar wat bling bling i.c.m. classy! De eerste en de laatste klassiek vind ik ook wel mooi, ondanks dat ik net nog schreef dat ik niet zo van 't klassieke ben. Thanks!
Meisjes! Help!

Ik ben op zoek naar dat ene beroemde klassieke stuk. Weet niet welke companist maar het is niet het ave maria of fur elise.

Het is met violen.

Grr... T ligt op het puntje van mn tong, weet hoe ie gaat maar niet de naam!

Iemand?
BTW ben me ook nog even in de discussie over trouw-mededeling kaartjes aan het mengen. Het gaat om, als je klein trouwt, of je daarna nog naar de niet-genodigden een kaart stuurt met de mededeling dat je getrouwd bent. De moraal van mijn verhaal is dat ik het toch niet zo zou kunnen waarderen als goede vrienden gingen trouwen en ik werd ingelicht per kaart, ipv persoonlijk. Tenzij het echt allemaal geheim was en iedereen gewoon een kaart krijgt met: 'wij staan nu op tropsich eiland zus en zo en we geven elkaar het ja-woord".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven