FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Nath, alles goed?

Ik kwam nog even melden dat ik door achterstallige administratie wegwerk actie nog 800 euro van ziektekosten verzekeraar terugkrijg. Kijk, dat is dan weer het voordeel van je administratie niet zo vaak doen (was het nu ook gaan doen omdat we het geld goed kunnen gebruiken, maar had niet verwacht dat het zoveel was).
quote:Morrie schreef op 08 januari 2010 @ 21:57:

Ik was het niet, die gekocht heeft .

.Nee, het was een grote maat .
quote:lien schreef op 08 januari 2010 @ 22:02:

[...]

Nee, het was een grote maat .

800 euro?? Dat is nogal wat. Hebben jullie zoveel ziekenhuisdingen gehad vorig jaar dan?
Ja, Nath is toch niet alsnog heel veel aan het werken he? Het voornemen was genoeg me-time nemen. Maar misschien is dat het wel en doet ze dat ook, zonder ons .
quote:Morrie schreef op 08 januari 2010 @ 21:57:

Maar dat lukt dus vaak niet en daarom vind ik LLL zo'n aanwinst .

Vond je het leuk? Je mist nog wel de info denk ik die het leuk maakt. Vond vorige week was het meer een combinatie van haar privéprolemen en rechtszaken. Maar ik vind haar sowieso heel leuk.

Sjaak is ook niet thuis. Ook ondernemer. Hockeyer, hij hangt in de kroeg .
Ik vond het niet superboeiend eerlijk gezegd. Maar misschien komt dat nog?

Is dit ook die serie waarbij die kinderen meehelpen en waarbij ze ook foto's over hun vader vonden oid? Of heb ik dat bij iets anders gezien?
Wel heel jammer dat je niet bij het etentje kunt zijn LLL. Komt zo maar in me op, maar ik vind het echt gezellig met je.

Jeetje, wat ben ik bloemerig en rose-ig en zoetsappig zeg .
Ja, dat is de andere verhaallijn die erdoorheen loopt, haar man was de grote officier van justitie en bleek het al heel lang met allerlei hoertjes te doen. Hij zit nu in de bak (waarvoor eet ik niet precies) en het wordt allemaal breed uitgemeten op tv. En vorige keer vonden die kinderen idd foto's, en werd er gedreigd met nieuwe belastende informatie enzo. En dat zij nu weer aan het werken is is dus omdat er iemand voor brood op de plank moet zorgen, ze was voordat het gebeurde iets van twaalf jaar lang huismoeder.

Maar ik vond het ook een beetje tegenvallen, vorige keer waren het ook twee afleveringen achter elkaar en vond ik het echt super clever in elkaar zitten.

En nu ga ik naar bed, trusten!
Nou lief hoor, ik zat er toevallig ook net aan te denken. Vind het ook echt heel jammer! Maar goed, maar snel weer iets afspreken.
Aha, nou dan heb ik er toch al iets van gezien, misschien in een herhaling ofzo. Die kinderen vonden foto's en zeiden tegen elkaar dat mama die foto's maar beter niet kon zien.

Misschien moet ik het volgende week nog een keer kijken, help je me dan weer herinneren?

Welterusten. Ik vouw toch nog maar een wasje en ga dan ook maar eens slapen, hopelijk komt Harrie zo thuis, ik zal hem nog eens bellen.
Broertje en schoonzusje kwamen onverwacht Kolonisten en zijn net de deur uit. Was echt gezellig (dat ik heb gewonnen scheelt wel ), maar nu wel moe en buikpijn dus ga maar slapen. Eerst de laptop uitzetten.

Bis morgen!
quote:lilalore schreef op 08 januari 2010 @ 22:51:

(waarvoor eet ik niet precies)

Jij bent echt een goede vrouw voor Sjaak, ook altijd met eten bezig .

En qua zoetsappig: ja LLL, ik vind het ook enorm leuk dat je uit de meelees-kast bent gekomen. We gaan gewoon snel afspreken. Wind gaat het vast ook niet redden met al dat gerommel nu al, dus weer een goede reden om af te spreken. En misschien komen Morrie en ik gewoon volgende week alvast langs om onze businessplannen met Sjaak te bespreken .

Morrie, tussen de facturen zit ook een deel psycholoog kosten, dat tikt lekker aan. En de angst-tandarts, maar dat krijgen we geloof ik niet terug. Gelukkig hebben we nu de psycholoog zodat ze misschien niet meer angstig is . Nee, ik moet het eerlijk zeggen, de laatste keer ging de tandarts ook hardstikke goed. Er moet gewoon veel tijd voor genomen worden en met dubbele behandelingstijd gaat het echt al stuk beter, maar ook dubbele kosten dan dus. Ik vraag me nu ineens af wat voor beeld jullie van dochter krijgen, dit is wel heel gekleurd voor het meisje met de vrolijke paardenstaart die zo van hockeyen, schaatsen en gezellige dingen houdt. Ze wil nu al schaatsen, maar ik denk eigenlijk dat het wel erg koud is voor open baan, misschien even krabbelen in het dorp vanmiddag en dan morgen naar Ankeveen.
Overigens lijkt me Morrie een meer serieuze kandidaat voor Sjaak dan moi-meme . En als Sjaak en Morrie dan samen een goedlopende business opgezet hebben dan is er vast weer personeel nodig, zoiets .
Hahaha, ja eten dat kunnen we wel Sjaak en ik . Hij kwam vannacht om half vijf thuis, en ik vind mezelf echt een zeikwijf, maar ik vind dat echt bloediritant. Komt ook doordat Poppetje van half een tot half drie heeft lopen spoken, enik het dan op iemand af moet reageren (waar we het laatst ook al over hadden), terwijl hij dat natuurlijk ook niet kan weten. En toen was er ook nog de hele nacht een deur heel irritant aan het klapperen was, werd er echt iedere keer wakker van en ben twee keer naar beneden gelopen maar alles zat dicht. Blijkt vanochtend dat het de balkondeur op de kamer van de jongens was, die had de schilder natuurlijk opengelaten om te drogen .

Ik denk trouwens dat Lien serieuzere kandidaat voor Sjaak is dan Morrie, maar zet ik wel even op SG.
O, ik ben weer eens extra blij met mijn Linoleum. Mijn vorige meneer (o boy, dat is dan 14 jaar geleden uitgegaan, dat is dus echt lang geleden) kwam ook altijd in de loop van de ochtend thuis. Goed toen studeerde ik nog, maar hij werkte op een gegeven moment en ging dan dus ook weer naar kantoor en was daarna niet meer te genieten, want moe (ja.. gek he). En dit alles voor het mobiele tijdperk, dus ik had geen idee waar hij was en hij zei altijd ik maak het niet laat... Nou, die afspraak was hij niet zo goed in.

Linoleum komt ook wel eens om 3 uur thuis ofzo, maar dan heeft hij ook aangekondigd dat hij niet weet hoe laat hij er is.

En SG nieuws, wat zou dat leuk zijn. Fijn dat iedereen ook zo meedenkt! Goh, die rare koningin van ons die zegt dat we niet zoveel achter de computer moeten zutten. Nou, ze heeft geen gelijk hoor!
Ik zal vanmiddag vanaf de andere computer wel even mijn CV sturen, dat is iets uitgebreider dan linked in. Spannende tijden dan dus ook weer voor Sjaak.
En zo'n klapperende deur, dat is echt hopeloos, vooral als je dan de moeite neemt om het uiteindelijk te gaan doen en dan het niet kan oplossen.

Zo, nu ga ik tafel dekken en mijn geliefde wakker maken.
quote:lilalore schreef op 09 januari 2010 @ 08:56:

Ik denk trouwens dat Lien serieuzere kandidaat voor Sjaak is dan Morrie, maar zet ik wel even op SG.

Zijn we aan het uithuwelijken ofzo?

Ik ben wel even het spoor bijster wat Morrie zelfstandig zou willen gaan doen geloof ik. Al kan ik wel wat invullen. En wat veel zelfstandigen hier zeg!

Toen ik als zelfstandige vanuit ww begon was het veel minder streng. Ik heb nooit coaches gehad, geen loopbaan- of ondernemers testen. Niets. Ondernemersplan heb ik toen geschreven op advies van Pebblo, maar nooit aan uwv laten zien ofzo. En ik wilde toen ww stopzetten, toen ik zeker wist dat ik het als ondernemer ging doen, vond uwv dat ik mijn onderzoeks- en ontwikkelfase nog maar even moest verlengen en ww behouden. Overigens moest ik na 5 jaar iets van 30 euro terugbetalen. Binnen 14 dagen, ik kreeg een herinnering. Lachertje toch, na 5 jaar?

Pebblo zou ook gewoon gaan beginnen denk ik. En er vertrouwen in hebben dat het weer goed komt. De wil om te werken en aan te pakken kan nooit afgestraft worden toch? Maar hij háát dergelijke instanties, bureaucratie en regeltjes om de regeltjes. Zo haat hij dus ook ambtenaren én bijvoorbeeld de belastingdient. En niet alleen omdat je moet afdragen, maar ook omdat ze niet zelfstandig kunnen denken. Het is niet verwonderlijk dat zijn grootste frustratie in loondienst was dat hij zijn plannen er vaak niet of pas na lange tijd door kreeg vanwege het feit dat er eerst overleg moest plaatsvinden en er altijd wel dwarsliggers of trage beslissers waren.

Kwam alleen even telefoonnummer opzoeken om gourmetschotel te bestellen. krijgen vanavond onze vrienden te eten. Zij komen ook voor Pebbeltjes en die willen gourmetten. Nou, wel relaxed.

Als Moshje zich tenminste koest houd. Dagen gaan oke nu, hij slaapt nog niet heel veel maar toch wel regelmatig. Nachten hebben 1 nachtvoeding die al een paar keer pas om 5 uur was. Maar de avonden... ik kom 9 van de 10 keer ´s avonds nergens aan toe. Moshje wil veel drinken, is heel erg onrustig en slaapt niet. En als hij in slaap valt is hij na 5 minuten weer wakker. Behalve bij me, dan slaapt hij wel langer. Ik geef er maar aan toe, gaat vast weer over. Gek is wel dat hij dus klokslag na de voeding van 23 uur weer rustig is en gaat slapen.

Hij kan elk moment wakker worden, en ik moet Pebbeltjes ook nog voorzien van ontbijt dus ga weer naar beneden.

En ik vind het ook heel erg jammer dat LLL er niet bij is volgende week. Maar komt goed, we spreken gewoon snel weer af! Ik heb er wel zin in en hoop op een rustig Moshje!
Oh erg is dat Lien zo'n kerel. Maar hebben we het al eerder over gehad... Op zich had Sjaak gezegd dat hij wel dacht dat het laat zou worden, en ik heb hem net wakker gemaakt en hij heeft echt een superleuke avond gehad met allemaal kerels die ik ook ken en leuk vind, dus ik ben alweer wat milder gestemd. En hij is nu alweer fris gedouched en aangekleed, dus dat vind ik dan ook wel te prijzen, hij gaat niet de hele dag lopen sjacherijnen na zo'n nacht. 's Avonds een vent 's ochtends een vent, dat idee.

Nu snel de jongens aankleden.
Wind, je hebt meldplicht hoor!

Mijn poppetje heeft zojuist haar eerste stapje gezet!
Sjemig wat is het koud. Wind, ben je aan het bevallen ofzo, want je hebt meldplicht en ik kan me niet voorstellen dat je al de hele dag met kinderen aan het schaatsen bent .

En is Sjaak nog steeds fris en fruitig nu. Linoleum is bijna weer onderweg naar een optreden en ik vind het eigenlijk heel ongezellig, maar goed. Ieder z'n hobby (dit keer dus geen werk ).
O en vergeet ik helemaal het Grote Nieuws. Wat knap, de eerste stap, zo lief is dat!
Haha, nou schattig he. Maar inmiddels weigert ze weer in alle toonaarden, dus het zal nog wel even duren voordat ze door de kamer rent. Maar goed ook eigenlijk.

Nee, Sjaak was echt stiksjacherijnig vanmiddag, en ik heb 'm nadat ie op de bank een halfuur heeft liggen tukken naar buiten geschopt om te gaan sleeën met de jongens. Vond ie gelukkig zelf ook wel een goed plan en ze zijn nu al een uur weg. Poppetje slaapt dus onverwachte me-time, heeeeeerlijk.

Wind, je maakt het wel spannend zo!
Meld! Niets aan de hand... gewoon een dagje thuis met het gezin.

Wat leuk dat Poppetje haar 1e stapjes heeft gezet!

Hoe is het qua sneeuw bij jullie?

Hier si echt niets gevallen ondanks de waarschuwingen van het KNMI. Wel is het ijskoud. GW heeft vanmorgen heel even geschaatst met de jongens aan de overkant, maar was binnen no time terug. Zo koud!

Met dit weer zou ik zo graag een open haard willen!

GW is druk met het schrijven van zijn ondernemingsplan.

Echt leuk! Ben zo benieuwd...

Vanavond Shawshank Redemption kijken of beginnen aan de serie Lie to me die GW gedownload heeft. Ik vind die film zó goed. Kennen jullie hem?

Nu kinderen op bed leggen.

Doei.
Nathje, alles oké of gewoon druk met de business?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven