Trouwen in 2010
zaterdag 7 november 2009 om 23:48
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
vrijdag 8 januari 2010 om 22:40
vrijdag 8 januari 2010 om 23:04
@MdK Die bruidstaarten workshop superleuk! Ik wil niet eens zelf mijn bruidstaart maken, maar ga het nu bijna overwegen. Ik zou het een super leuke moeder - dochter ding vinden namelijk. Maar heb je link doorgestuurd naar een vriendin die gaat trouwen. Van haar weet ik dat ze heeeeeeeeeel graag met haar aanstaande de taart zou willen maken, maar dat ze het niet aandurven vanwege het afbreukrisico.
Met een professional erbij gaat het natuurlijk stukken beter
vrijdag 8 januari 2010 om 23:06
wij moeten de bedankjes nog kopen, maar we zijn er wel zo'n beetje uit. Ook een enorme lowbudget oplossing.
Je hebt bij IKEA voor 1 euro van die rubber-ijsklont-dingen. Knalrood en voor ijsklontjes in de vorm van een hartje. strikje eraan met "bedankt namens de Vreemde Vogels" en huppa: leuk bedankje dat de meeste mensen toch wel in hun vriezer zullen gooien.
Je hebt bij IKEA voor 1 euro van die rubber-ijsklont-dingen. Knalrood en voor ijsklontjes in de vorm van een hartje. strikje eraan met "bedankt namens de Vreemde Vogels" en huppa: leuk bedankje dat de meeste mensen toch wel in hun vriezer zullen gooien.
vrijdag 8 januari 2010 om 23:14
vrijdag 8 januari 2010 om 23:39
vrijdag 8 januari 2010 om 23:51
Ga straks wel even kijken. Ik kwam nog iets cools tegen voor mensen die tuinfeesten geven; ballonnen met ledjes erin, met helium gevuld echt super sfeervol!
En omdat het me voor onze bruiloft ook wel wat leek, even goedkope leveranciers gezocht:
http://www.futurelights.n ... /futurelights.nl.tpl.html
http://www.balloonbrites.com/buy.html
En omdat het me voor onze bruiloft ook wel wat leek, even goedkope leveranciers gezocht:
http://www.futurelights.n ... /futurelights.nl.tpl.html
http://www.balloonbrites.com/buy.html
zaterdag 9 januari 2010 om 00:10
quote:[message=4863093,noline]Mevrouwdekees schreef op En omdat het me voor onze bruiloft ook wel wat leek, even goedkope leveranciers gezocht:zijn idd supergaaf... maar vergis je niet in de kosten die de aanvullende heliumtanks nog met zich meebrengen. Ik heb dat laatst zakelijk geregeld, via de balonkoning of iets dergelijks... dat was dan relatief goedkoop, maar ik vond het voor privé nog steeds veeeeeeel te duur...
zaterdag 9 januari 2010 om 10:27
MdK, als je je nog verveelt, leef je uit in jurken hoor!
Ik ben het er helemaal mee eens, je kunt makkelijk WP worden. En BVO'tjes zouden ook best ons afscheidscadeautje kunnen zijn
Ik zat daar ook over na te denken, het is bijna verplicht zoiets te doen, maar vaak krijg je zo'n rommel dat je het toch weer weggooit. Iets eetbaars is dan leuker. Of drinkbaars natuurlijk.
Ik vind Tiara's stiekem ook wel sjeun, maar dan eerder zoiets:
Ik ben het er helemaal mee eens, je kunt makkelijk WP worden. En BVO'tjes zouden ook best ons afscheidscadeautje kunnen zijn
Ik zat daar ook over na te denken, het is bijna verplicht zoiets te doen, maar vaak krijg je zo'n rommel dat je het toch weer weggooit. Iets eetbaars is dan leuker. Of drinkbaars natuurlijk.
Ik vind Tiara's stiekem ook wel sjeun, maar dan eerder zoiets:
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
zaterdag 9 januari 2010 om 10:37
Bonny ik vind die inderdaad ook erg mooi.
Mijn jurk heeft wat zilveren kraaltjes en door drukke sieraden knallen die er opeens uit. Voor mijn ketting en oorbellen wil ik dan ook voor iets kleins en glinsterends gaan. Voor mijn oren echt alleen knopjes. Ik ga mijn haar denk ik half opgestoken doen, maar ben ook nog een beetje opzoek naar of daar dan nog iets in moet. In de winkel waar ik was hadden ze ook soort (vast nep) diamantjes die je in je haar kan schuiven. Dat zou kunnen, maar ben er nog niet uit.
Mijn jurk heeft wat zilveren kraaltjes en door drukke sieraden knallen die er opeens uit. Voor mijn ketting en oorbellen wil ik dan ook voor iets kleins en glinsterends gaan. Voor mijn oren echt alleen knopjes. Ik ga mijn haar denk ik half opgestoken doen, maar ben ook nog een beetje opzoek naar of daar dan nog iets in moet. In de winkel waar ik was hadden ze ook soort (vast nep) diamantjes die je in je haar kan schuiven. Dat zou kunnen, maar ben er nog niet uit.
zaterdag 9 januari 2010 om 10:44
O ja, leuk, sieraden! Is het niet zo, dat als je het wilt doen zoals 'het hoort' (zijn we hier niet zo goed in ), dat je iets met parels moet dragen? Ik draag zelf nooit parels, maar voor zo'n dag lijkt het me wel mooi (gewoon, omdat ik parels wel mooi vind en om toch op zo'n dag iets anders te dragen dan anders). En parels heb je ook in allerlei kleuren: zwart, groenig, paarsig (MdK), wit en lichtroze.
Ik ga natuurlijk voor lichtroze...
Ik ga natuurlijk voor lichtroze...
zaterdag 9 januari 2010 om 10:53
Lichtroze parels en kleine tiara's gezocht dus? Coming up!
Die ballonnen kun je inderdaad ook zonder helium doen boom, ik zou ze zelf denk ik met 1 of twee in een hele tros metallic ballonnen doen. Heb je er maar tien nodig om je hele locatie te versieren.
Qua sieraden weet ik het zelf nog niet zo. Aangezien ik een bril draag + klein sluiertje+ bloem in haar zou ik niet teveel willen, leidt af denk ik. Dus waarschijnlijk geen oorbellen, maar misschien wel een ketting en/ of een armband. Ik weet nog niet of ik die dan in mijn accentkleur groen+ zilver wil of misschien iets wat past bij mijn titanium trouwring.
Die ballonnen kun je inderdaad ook zonder helium doen boom, ik zou ze zelf denk ik met 1 of twee in een hele tros metallic ballonnen doen. Heb je er maar tien nodig om je hele locatie te versieren.
Qua sieraden weet ik het zelf nog niet zo. Aangezien ik een bril draag + klein sluiertje+ bloem in haar zou ik niet teveel willen, leidt af denk ik. Dus waarschijnlijk geen oorbellen, maar misschien wel een ketting en/ of een armband. Ik weet nog niet of ik die dan in mijn accentkleur groen+ zilver wil of misschien iets wat past bij mijn titanium trouwring.
zaterdag 9 januari 2010 om 11:10
quote:Mevrouwdekees schreef op 09 januari 2010 @ 10:53:
[afbeelding]Was niet van plan om je weer aan het werk te zetten hoor! Maar als je toch bezig bent: ik ben niet zo van de klassieke paarlen sieraden, maar wel van de beetje moderne varianten. En ik denk dat ik, tegen die tijd (ooooooit..) ook wel lange oorbellen wil, omdat ik best wel een beetje de nadruk wil leggen op mijn hals (decolleté is nl niet echt de moeite waard). Maar dan waarschijnlijk geen ketting erbij, want dat lijkt me ook een beetje veel. Nou ja, heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht en is voorlopig ook nog niet aan de orde, maar wie weet wat er tevoorschijn komt...
[afbeelding]Was niet van plan om je weer aan het werk te zetten hoor! Maar als je toch bezig bent: ik ben niet zo van de klassieke paarlen sieraden, maar wel van de beetje moderne varianten. En ik denk dat ik, tegen die tijd (ooooooit..) ook wel lange oorbellen wil, omdat ik best wel een beetje de nadruk wil leggen op mijn hals (decolleté is nl niet echt de moeite waard). Maar dan waarschijnlijk geen ketting erbij, want dat lijkt me ook een beetje veel. Nou ja, heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht en is voorlopig ook nog niet aan de orde, maar wie weet wat er tevoorschijn komt...
zaterdag 9 januari 2010 om 11:14
MdK, je was me alweer voor! Ik vind 'funky roze' wel leuk, alleen die zilveren balletjes dan weer wat minder. 'Heul bruiderig' vind ik super, doe mij maar wat bling bling i.c.m. classy! De eerste en de laatste klassiek vind ik ook wel mooi, ondanks dat ik net nog schreef dat ik niet zo van 't klassieke ben. Thanks!
zaterdag 9 januari 2010 om 11:16
zaterdag 9 januari 2010 om 11:16
BTW ben me ook nog even in de discussie over trouw-mededeling kaartjes aan het mengen. Het gaat om, als je klein trouwt, of je daarna nog naar de niet-genodigden een kaart stuurt met de mededeling dat je getrouwd bent. De moraal van mijn verhaal is dat ik het toch niet zo zou kunnen waarderen als goede vrienden gingen trouwen en ik werd ingelicht per kaart, ipv persoonlijk. Tenzij het echt allemaal geheim was en iedereen gewoon een kaart krijgt met: 'wij staan nu op tropsich eiland zus en zo en we geven elkaar het ja-woord".