Wat heb jij altijd al eens willen doen maar nooit gedurfd?

09-01-2010 21:10 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bijvoorbeeld dolgraag eens tegen iemand zeggen wat ik nou echt van haar vindt. maar ja dat doe ik niet want ik ben lief en zulk soort geneuzel. maar in gedachten he, tjongejonge berg je maar!
Ik zou inderdaad wel eens een hele dag willen zeggen wat in mij op komt ipv van alle adremme en ongepaste antwoorden in te slikken en iets politiek corrects ervan te maken.
quote:juniper8 schreef op 09 januari 2010 @ 21:20:

Ik zou inderdaad wel eens een hele dag willen zeggen wat in mij op komt ipv van alle adremme en ongepaste antwoorden in te slikken en iets politiek corrects ervan te maken.Daar is het forum voor toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
tegen me ouders zeggen dat ik van ze houd.....kdurf dat niet....i know stommmm
Ik zou wel graag wat meer 'meedoen' hier op het forum. Niet echt een kwestie van durven denk ik, maar ik doe het vaker niet dan wel.

Niet iets waar ik vroeger al van droomde hoor trouwens
De bovenstaande dingen doe ik gewoon.

Ik zou graag eens willen parachute springen en bungee jumpen.
in chocomel zwemmen, als klein kind al. Maar dat durf ik wel, alleen praktisch redelijk onuitvoerbaar.
quote:schuddebuikje schreef op 09 januari 2010 @ 21:25:

in chocomel zwemmen, als klein kind al. Maar dat durf ik wel, alleen praktisch redelijk onuitvoerbaar.Had je een wens naar paul de leeuw moeten sturen, was vast ingewilligd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:schuddebuikje schreef op 09 januari 2010 @ 21:25:

in chocomel zwemmen, als klein kind al. Maar dat durf ik wel, alleen praktisch redelijk onuitvoerbaar.Als je dit echt zo graag wil is dat toch zo gefixt. Flink boodschappen doen en een kinderzwembadje vullen. Zou het wel in de zomer doen .
Ja, idd. En nu werk ik voor de doe een wens stichting maar val (gelukkig!!) niet binnen de doelgroep.

Paul is nog een idee
ja maar dan dat ik echt kan zwemmen en onder 'water' en ondertussen slokjes drinken... ach ja, ik dwaal af....
Ik zou wel willen parachute springen, maar dat vind ik nog steeds net 'n stap te ver.

Heb al wel enkele drempels gepasseerd door te parasailen in de Himalaya en te deltavliegen in Nieuw Zeeland, maar de drempel om mezelf uit 'n vliegtuig te laten storten, die durf ik nog niet over.
Vla-worstellen met een andere dame. Allebei in bikini in de vla.
quote:schuddebuikje schreef op 09 januari 2010 @ 21:31:

ja maar dan dat ik echt kan zwemmen en onder 'water' en ondertussen slokjes drinken... ach ja, ik dwaal af....Dan zou ik van te voor wel even douchen. En je ogen goed dicht houden.
quote:Spinster schreef op 09 januari 2010 @ 21:30:

[...]

Als je dit echt zo graag wil is dat toch zo gefixt. Flink boodschappen doen en een kinderzwembadje vullen. Zou het wel in de zomer doen .Warme chocolademelk met slagroom is ook lekker hoor
Parachute springen is echt super leuk. Moet je "gewoon" eens gaan doen! Bungy jumpen doe ik dan weer niet, met parachute springen heb ik het gevoel dat ik zelf nog controle heb (over chute en waar naar toe enzo), dat heb je bij bungy jumpen niet, vind ik dan eng!

Ik vind het achteraf jammer dat ik nooit auditie durfde te doen voor kleinkunstacademie of toneelschool.

En ik zou nog graag eens iemand willen trouwen.
haha, dat zou ik nou nooit bedenken, dat van die chocomel.

Eerder bij sneeuw wilde ik altijd een sneeuwengel maken, maar deed het nooit. Heb er nu al zes gemaakt en ze worden steeds mooier! (wat een kleuter he)
Ik doe altijd veel dingen die ik niet durf...

Maar dat lukt alleen als ik het echt graag wil, dan doe ik het namelijk puur op wilskracht. Dat heb ik ook hard nodig want ik heb een angststoornis dus veel last van angst (duh).
Wat een onzin, mijn post eigenlijk. alsof dat iets met durven te maken heeft.....
Ik zou willen parachute springen, maar heb last van hoogtevrees en vind vliegen ook best eng. Dus dat zal em nooit worden denk ik...
Perfectionisme is niet perfect...
quote:molie schreef op 09 januari 2010 @ 21:34:

haha, dat zou ik nou nooit bedenken, dat van die chocomel.

Eerder bij sneeuw wilde ik altijd een sneeuwengel maken, maar deed het nooit. Heb er nu al zes gemaakt en ze worden steeds mooier! (wat een kleuter he)Ik heb ooit 'n sneeuwpaard gemaakt en kon er nog op zitten ook!
quote:nouschi schreef op 09 januari 2010 @ 21:23:

[...]

Daar is het forum voor toch?Nee ook hier probeer ik een beetje aardig te blijven. Al heb ik sommige forummers best wel wat te zeggen
Oh en ik zou ook wel eens gewoon voor 1 dag zon echte trailertrashslet willen zijn.
quote:Moordwijf schreef op 09 januari 2010 @ 21:45:

[...]

Nee ook hier probeer ik een beetje aardig te blijven. Al heb ik sommige forummers best wel wat te zeggen Barst los!
Zoutzuur over de auto van een ex-collega gooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven