Wat heb jij altijd al eens willen doen maar nooit gedurfd?

zaterdag 9 januari 2010 om 21:49
Ik maak nooit van mijn hart een moordkuil - maar heb door de jaren heen wel geleerd dat dit niet altijd de opluchting geeft, die je verwacht.
Ik heb altijd eens iemand blindelings willen vertrouwen; dat heb ik inmiddels gedaan en is mij heel goed bevallen. Misschien dat ik het nog eens een keer ga doen .
Ik heb altijd eens iemand blindelings willen vertrouwen; dat heb ik inmiddels gedaan en is mij heel goed bevallen. Misschien dat ik het nog eens een keer ga doen .

zaterdag 9 januari 2010 om 22:21

zaterdag 9 januari 2010 om 22:47
zaterdag 9 januari 2010 om 23:01

zaterdag 9 januari 2010 om 23:08
Ik zou wel graag een keertje naar een sauna gaan, maar ik durf niet...
Toevallig vandaag een weekendje in Duitsland "gekocht" via vakantieveiling, in een hotel met sauna, dus misschien lukt het me om moed bij elkaar te rapen.
Verder moet ik dagelijks dingen doen die ik eng vind, bv iets vragen, iemand bellen , dat soort simpele (sociale) dingen vind ik doodeng en kan ik weken uitstellen...
Toevallig vandaag een weekendje in Duitsland "gekocht" via vakantieveiling, in een hotel met sauna, dus misschien lukt het me om moed bij elkaar te rapen.
Verder moet ik dagelijks dingen doen die ik eng vind, bv iets vragen, iemand bellen , dat soort simpele (sociale) dingen vind ik doodeng en kan ik weken uitstellen...

zondag 10 januari 2010 om 09:34
Zucht... wat ik wel zou willen, maar niet durf is meer spanning in mijn leven creeeren. Ik ben een werkende moeder van een dochtertje van 3 en woon samen. Wij zijn het ultieme voorbeeld van een keurig gezinnetje. Mooi huis, allebei 'n goede baan, leuk vrienden om ons heen, allebei geen strafblad. Roken en drinken niet, gebruiken geen drugs. Bla... bla.... bla... Soms is dit zo slaapverwekkend. Kom maar op met die spanning! Maar ik durf 't niet; angst voor het onbekende.
zondag 10 januari 2010 om 17:28
Wat ik wel eens zou willen doen? Maar iets wat ik niet durf? (en zeker nooit zou doen?)
Ik zou wel eens een keer iemand in elkaar willen slaan. Heb niemand specifiek in gedachten maar ben wel eens nieuwsgierig hoe dat voelt. Ben veel te bang voor de klappen die je zelf te pakken krijgt. Ik ben een heel rustig persoon die nog geen vlieg kwaad doet, misschien omdat het zo ver van mij af ligt, dat ik het wel eens zou willen.
Ik zou wel eens een keer iemand in elkaar willen slaan. Heb niemand specifiek in gedachten maar ben wel eens nieuwsgierig hoe dat voelt. Ben veel te bang voor de klappen die je zelf te pakken krijgt. Ik ben een heel rustig persoon die nog geen vlieg kwaad doet, misschien omdat het zo ver van mij af ligt, dat ik het wel eens zou willen.

zondag 10 januari 2010 om 23:33
Ik zou dolgraag iets doen, wat al heel lang speelt... namelijk mn baan opzeggen, huis verkopen en ontwikkelingshulp (iets met jongeren) gaan doen en daarbij reizen. Het lijkt me fantastisch!
Ben op dit moment aan het kijken hoe ik het kan gaan realiseren, bijv een paar maanden onbetaald verlof en mn huis verhuren zodat ik bij terugkomst nog wel wat zekerheid heb..dat is wat mij tegenhoudt.
Ben op dit moment aan het kijken hoe ik het kan gaan realiseren, bijv een paar maanden onbetaald verlof en mn huis verhuren zodat ik bij terugkomst nog wel wat zekerheid heb..dat is wat mij tegenhoudt.
zondag 10 januari 2010 om 23:45
Ik zie hier al meerdere dingen staan die ik wel heb gedaan, dus waarvan ik denk: gewoon doen! (maar ik ga toch maar niet verklappen wat )
Wat ik altijd heb willen doen maar niet durf: iemand een serenade brengen
in mn fantasie een man die ik heel leuk vind naar een concert lokken, en dan ineens zelf op t podium staan, voor m zingen en m uiteindelijk hevig zoenen.
Probleempje: ik kan niet zingen. Maar verder lijkt t me geweldig.
Wat ik altijd heb willen doen maar niet durf: iemand een serenade brengen
in mn fantasie een man die ik heel leuk vind naar een concert lokken, en dan ineens zelf op t podium staan, voor m zingen en m uiteindelijk hevig zoenen.
Probleempje: ik kan niet zingen. Maar verder lijkt t me geweldig.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zondag 10 januari 2010 om 23:45
quote:venus-van-milo schreef op 10 januari 2010 @ 17:28:
Wat ik wel eens zou willen doen? Maar iets wat ik niet durf? (en zeker nooit zou doen?)
Ik zou wel eens een keer iemand in elkaar willen slaan. Heb niemand specifiek in gedachten maar ben wel eens nieuwsgierig hoe dat voelt.
hahahaha dat zou ik ook wel is willen, nog nooit gedaan ik liet mn vriendinnetjes altijd voorgaan hahahahahahaha.
-parachutespringen
-een luchtballonvaart,
-karaoke zingen met een groot publiek! klein mag ook, ook al eng genoeg.
Ik zou wel eens een keer iemand in elkaar willen slaan. Heb niemand specifiek in gedachten maar ben wel eens nieuwsgierig hoe dat voelt.
hahahaha dat zou ik ook wel is willen, nog nooit gedaan ik liet mn vriendinnetjes altijd voorgaan hahahahahahaha.
-parachutespringen
-een luchtballonvaart,
-karaoke zingen met een groot publiek! klein mag ook, ook al eng genoeg.
maandag 11 januari 2010 om 00:01