Wat heb jij altijd al eens willen doen maar nooit gedurfd?

09-01-2010 21:10 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bijvoorbeeld dolgraag eens tegen iemand zeggen wat ik nou echt van haar vindt. maar ja dat doe ik niet want ik ben lief en zulk soort geneuzel. maar in gedachten he, tjongejonge berg je maar!
Ik maak nooit van mijn hart een moordkuil - maar heb door de jaren heen wel geleerd dat dit niet altijd de opluchting geeft, die je verwacht.

Ik heb altijd eens iemand blindelings willen vertrouwen; dat heb ik inmiddels gedaan en is mij heel goed bevallen. Misschien dat ik het nog eens een keer ga doen .
In het buitenland werken.
Parachute springen. Lijkt me geweldig en ooit, ooit gaat dat een keer gebeuren.
quote:kiss86 schreef op 09 januari 2010 @ 21:23:

tegen me ouders zeggen dat ik van ze houd.....kdurf dat niet....i know stommmmStuur ze om te beginnen eens een lief kaartje met daaronder 'ik hou van jullie'...
Parachute springen en bungyjumpen heb ik al gedaan (ontzettend eng en nooooit meer ), ik maak van mijn hart meestal ook geen moordkuil, maar wat ik dus niet durf, maar wel graag wil is een lange wereldreis maken zonder enige voorbereiding, gewoon zo de deur uitlopen.....
De sleutels van mijn vroegere stageplaats naar "proefdier vrij" of een wat obscuurdere versie daarvan sturen.
fantasietje van lief en mij: een paar jaar in Suriname wonen en werken. Komt veel bij kijken, altijd wel iets dat je weer in NL houdt, nooit een handige tijd, altijd smoesjes. Maar hopelijk komt het er in het komende decennium nog van...
pfff... zoveel! Maar ik ben een angsthaas!

- parachutespringen

- duiken

- zweefvliegen

- bungeejumpen

- driedubbele salto...oke...een gewone durf ik nogeneens (meer)

- grote groep toespreken/vermaken (vind ik zo stoer van mensen die dit wel kunnen)

en nog veeeeel meer
Ik zou graag alleen een reis maken. Maar zolang ik het geld niet heb vind ik het niet erg dat ik nog niet durf.
Heb bruin haar en experimenteer er niet zoveel mee. (qua kleur dan)

Daarom lijkt het me wel wat om ineens knalblond haar te laten verven en daarmee de straat op te lopen, ben zo benieuwd hoe het me staat! (terwijl ik op zich niet eens zo van blond hou)

Durf ik dus niet, zielig he. ;)
Ik zou wel graag een keertje naar een sauna gaan, maar ik durf niet...

Toevallig vandaag een weekendje in Duitsland "gekocht" via vakantieveiling, in een hotel met sauna, dus misschien lukt het me om moed bij elkaar te rapen.

Verder moet ik dagelijks dingen doen die ik eng vind, bv iets vragen, iemand bellen , dat soort simpele (sociale) dingen vind ik doodeng en kan ik weken uitstellen...
Zucht... wat ik wel zou willen, maar niet durf is meer spanning in mijn leven creeeren. Ik ben een werkende moeder van een dochtertje van 3 en woon samen. Wij zijn het ultieme voorbeeld van een keurig gezinnetje. Mooi huis, allebei 'n goede baan, leuk vrienden om ons heen, allebei geen strafblad. Roken en drinken niet, gebruiken geen drugs. Bla... bla.... bla... Soms is dit zo slaapverwekkend. Kom maar op met die spanning! Maar ik durf 't niet; angst voor het onbekende.
Wat ik wel eens zou willen doen? Maar iets wat ik niet durf? (en zeker nooit zou doen?)

Ik zou wel eens een keer iemand in elkaar willen slaan. Heb niemand specifiek in gedachten maar ben wel eens nieuwsgierig hoe dat voelt. Ben veel te bang voor de klappen die je zelf te pakken krijgt. Ik ben een heel rustig persoon die nog geen vlieg kwaad doet, misschien omdat het zo ver van mij af ligt, dat ik het wel eens zou willen.
quote:mevrouwdeuil schreef op 09 januari 2010 @ 22:35:

De sleutels van mijn vroegere stageplaats naar "proefdier vrij" of een wat obscuurdere versie daarvan sturen.Doen!
Een eigen modecollectie ontwerpen en laten showen.

En een eigen restaurant of eetcafe beginnen.
Ik zou een cabaretshow in elkaar willen draaien en dan een avond vullen in de Kleine Komedie.

De kans dat dat gebeurt is zo ongeveer nihil natuurlijk... maar dat lijkt me toch superleuk!!
Teigera, dat lijkt mij ook wel leuk!

Ook parachutespringen; ik kan het eigenlijk niet uitstaan dat anderen dat wel gewoon durven en doen. het lijkt me zo n megakick. En tegelijktijd zou ik in mijn broek pissen van angst. Dus nee.

Helaas...
Ik zou dolgraag iets doen, wat al heel lang speelt... namelijk mn baan opzeggen, huis verkopen en ontwikkelingshulp (iets met jongeren) gaan doen en daarbij reizen. Het lijkt me fantastisch!

Ben op dit moment aan het kijken hoe ik het kan gaan realiseren, bijv een paar maanden onbetaald verlof en mn huis verhuren zodat ik bij terugkomst nog wel wat zekerheid heb..dat is wat mij tegenhoudt.
Ik zie hier al meerdere dingen staan die ik wel heb gedaan, dus waarvan ik denk: gewoon doen! (maar ik ga toch maar niet verklappen wat )

Wat ik altijd heb willen doen maar niet durf: iemand een serenade brengen

in mn fantasie een man die ik heel leuk vind naar een concert lokken, en dan ineens zelf op t podium staan, voor m zingen en m uiteindelijk hevig zoenen.

Probleempje: ik kan niet zingen. Maar verder lijkt t me geweldig.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:venus-van-milo schreef op 10 januari 2010 @ 17:28:

Wat ik wel eens zou willen doen? Maar iets wat ik niet durf? (en zeker nooit zou doen?)

Ik zou wel eens een keer iemand in elkaar willen slaan. Heb niemand specifiek in gedachten maar ben wel eens nieuwsgierig hoe dat voelt.

hahahaha dat zou ik ook wel is willen, nog nooit gedaan ik liet mn vriendinnetjes altijd voorgaan hahahahahahaha.

-parachutespringen

-een luchtballonvaart,

-karaoke zingen met een groot publiek! klein mag ook, ook al eng genoeg.
Ik zou graag m'n mister vriend durven zeggen wat ik voor hem voel. Ik denk het nu, maar het uitspreken is toch maar eng. (en hij is nog wel heel erg lief en zal me heus niet bijten)

Verder wil ik een keer duiken... Oeh en karaoke! Ik wil eigenlijk best veel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven