3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zaterdag 9 januari 2010 om 21:51
quote:zjena35 schreef op 09 januari 2010 @ 21:48:
En een nieuwe hotmail maakt ook niet uit, want ze zien je id ofzo. dat had ik ook met Morse, dat was zo'n gedooe en ze hadden het gewoon door!
Oh, dus jij was Morse!!
ben ik ff mosterd!! Hahahaahaaaha
En wie was JJ, weten jullie dat allemaal al, behalve ik uiteraard.
(missch moet ik mijn nick veranderen in buitengewoondommepetra )
En een nieuwe hotmail maakt ook niet uit, want ze zien je id ofzo. dat had ik ook met Morse, dat was zo'n gedooe en ze hadden het gewoon door!
Oh, dus jij was Morse!!
ben ik ff mosterd!! Hahahaahaaaha
En wie was JJ, weten jullie dat allemaal al, behalve ik uiteraard.
(missch moet ik mijn nick veranderen in buitengewoondommepetra )
zaterdag 9 januari 2010 om 21:55
quote:rosanna08 schreef op 09 januari 2010 @ 21:51:
Peet, daar zijn we vanmiddag al voor opzoek geweest voor die datum
Ja precies ik val gewoon binnen, veel teveel om terug te lezen, bemoei me overal mee, hoor de klok maar mis de klepel.
Gaat lekker vandaag joh!
Ach, zolang ik blij ben met mezelf, kan mij het schelen!
Peet, daar zijn we vanmiddag al voor opzoek geweest voor die datum
Ja precies ik val gewoon binnen, veel teveel om terug te lezen, bemoei me overal mee, hoor de klok maar mis de klepel.
Gaat lekker vandaag joh!
Ach, zolang ik blij ben met mezelf, kan mij het schelen!
zaterdag 9 januari 2010 om 21:57
De avond ervoor iets te lang doorgegaan Ik moet gewoon om 23:00h plat en dan klokje rond slapen. Dat is het beste.
Wel grappig de GZ-psycholoog was drie maanden geleden nog bezig om me in een 8-8-8 ritme te krijgen, nu zei ze gisteren, veel slapen hoor dit weekend, als je moe bent er gewoon aan toegeven.
Wel grappig de GZ-psycholoog was drie maanden geleden nog bezig om me in een 8-8-8 ritme te krijgen, nu zei ze gisteren, veel slapen hoor dit weekend, als je moe bent er gewoon aan toegeven.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 9 januari 2010 om 21:58
PetrA en PetrB
Peetoud en Peetnieuw
zoiets?
Pilous, gezellig! In maart kan het heel warm (jaartje terug was het opeens 39 graden) of koud met zandstormen (ook leuk), Maart in zo'n beetje de meest wisselvallige maand waarin de temperaturen van de ene op de andere dag met 20 graden kunnen zakken of stijgen. Meest van de tijd is het wel lekker hoor,tussen de 25 en de 30 graden, maar af en toe is het gewoon een beetje extreem.
Waar wil je naar toe precies? Het zuiden is wel weer warmer dan Cairo bijvoorbeeld.
Peetoud en Peetnieuw
zoiets?
Pilous, gezellig! In maart kan het heel warm (jaartje terug was het opeens 39 graden) of koud met zandstormen (ook leuk), Maart in zo'n beetje de meest wisselvallige maand waarin de temperaturen van de ene op de andere dag met 20 graden kunnen zakken of stijgen. Meest van de tijd is het wel lekker hoor,tussen de 25 en de 30 graden, maar af en toe is het gewoon een beetje extreem.
Waar wil je naar toe precies? Het zuiden is wel weer warmer dan Cairo bijvoorbeeld.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
zaterdag 9 januari 2010 om 21:58
quote:65meid schreef op 09 januari 2010 @ 21:56:
Ben ik weer.......................
Hahaha, jij bent snel!
Ik had ff identiteitscrisis meid, was van voorbijgaande aard, want we hadden het al opgelost.
Jij zou 65 en ik zou peet zijn, simpel toch!
Toen was je ineens weg, en voelde ik me helemaal schuldig, zo was echt niet bedoeld hoor!
om het goed te maken.
En uiteraard een heel hartelijk welkom!
Ben ik weer.......................
Hahaha, jij bent snel!
Ik had ff identiteitscrisis meid, was van voorbijgaande aard, want we hadden het al opgelost.
Jij zou 65 en ik zou peet zijn, simpel toch!
Toen was je ineens weg, en voelde ik me helemaal schuldig, zo was echt niet bedoeld hoor!
om het goed te maken.
En uiteraard een heel hartelijk welkom!
zaterdag 9 januari 2010 om 21:59