3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 03:55:

[...]

Te makkelijk grapje min, dat je die inkopt.... djeez, dan ben je echt lui .Vannacht even wel ja
Ik wou er eigenlijk nog aan toevoegen dat je van mij niks hoeft, maar bedacht me op het laatste moment
Ik ben zelfs te lui om aan Noeks uit te leggen waar je het aantal postings ziet, doe jij dat ff Iry? Ben je tenminste iemand van nut
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 03:57:

Ik ben zelfs te lui om aan Noeks uit te leggen waar je het aantap postings ziet, doe jij dat ff Iry? Ben je tenminste iemand van nut

We hebben een T we hebben een R we hebben een U....

Ja hoor lieverd.
Oh wacht, ik zie het al... bovenaan!
Noeks helemaal linksbovenaan onder je nick staat in het grijs beschreven op welk topic je bevindt, daar staat ook hoeveel postings deze bevat .

Zie je het?
Ja, daar idd!

Ik wist het ook nooit hoor, eigenlijk pas sinds ik hier mee ging schrijven.
Geeeen idee wat je bedoelt Iry

-Truffel?

-Trui?

-Truck?

-Trustfund?

-Trump?
Trustvol (van Quinty)??
Wat is nou een trump
Trump, als in Donald Trump. Geen idee waarom je die hebt...hoe komt die bij jou? Ben jij stiekem Melania Knauss?!
Eh..... geloof het niet
Weet je het niet zeker dan?
Ik probeer een beetje mijn anonimiteit te bewaren, dus ik doe een beetje vaag.
Ik ga naar bed.

Slaap lekker!!!
Dat vage gaat je goed af!

Trusten!
Nu al naar bed?? Ik moet nog tot 7u werken
ha, ben ik lekker de eerste op deze vroege morgen om jullie allemaal een hele goedemorgen te wensen. Net even hardgelopen, nu douchen en zo en naar m'n werk. Als jullie net zoveel schrijven als gisteren kan ik jullie nu al vertellen dat ik vanavond niet bij ga lezen. Tis niet te doen gewoon. Fijne dag!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
is er al iemand wakker? Heb net alles bijgelezen zit met tranen in mijn ogen. Er spookt er steeds een tekst door mijn hoofd van rowwen heze: Heilige antonius Soms is het beter iets moois te verliezen beter verliezen dan dat je het nooit dan dat je het nooit hebt gehad
Goedemorgen!

He Bank ook al wakker.....

Ik hier ook huilie hoor om al die mooie muziek

Dat is eigenlijk de samenvatting van vannacht... er is veel mooie muziek gedeeld

Lieve Bi.. wederom heel veel sterkte meid vandaag

Lekker tegenstrijdig is het leven toch.. ik vier vandaag een feestje en jij regelt een begrafenis.pffff niet over nadenken maar

Kus voor iedereen...

*dus ook voor miny*
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goeiemorgen allemaal
goedemorgen ik dacht even dat jullie allemaal avondmensen waren maar dat valt gelukkig mee
Mogge allemaaal.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Hee, een leuk Noeskehondje,l welkom!
ff beetje lezen. Kijken over moerde Bi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven