3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
Volgende dag.... viel mij op, wat zwarte vegen hier en daar, op een deur, op een keukenkastje...dacht hmm... iemand de krant gelezen ofzo, zwarte vingers.
Au just... dat is pijnlijk!
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 13:45:

[...]

Ja van die kleintjes nog van de kerst, waar je de kaartjes ook mee op kon hangen Oh die.. dan zie je er nog goed uit
Strange Iry
Toch wat verdacht, ging ik zo'n glorixdoekje pakken om schoon te maken, doekje, pik zwart daarna!!

Ik verder op inspectie... wat denk je.

Mijn hele huis, alle deuren, kasten,deurstijlen, ramen etc helemaal pikzwarte laag erover heen!!

Leek een soort roetlaag? moesten flink poetsen , het hele huis om het er af te krijgen.

Ook mijn witte rolgordijnen....zijn dus licht grijs nu, ziet precies een grens als je ze verder naar beneden doet.

???????????

Wat is dat geweest??

Pieker mij al dagen suf
heb je een open haard Iry?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
@ Ier

Misschien is dat het konijn geweest. die de krant heeft gelezen en daarna een rondje door het huis heeft gedaan!
Oh... had je laatste post nog niet gelezen..
Ben al bij de buren geweets of hun het ook hadden, dacht iets van buitenaf ofzo?

Maar zij hadden het niet.

Geen brand gehad, geen open haard aan...
op het rolgordijn Appeltje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja heb dus wel open haard, maar die zit dicht.
Sven is leuk!
Veel kaarsjes aangehad Iry?
Hmm heel vreemd Iry. Zat idd ook aan open haard te denken. Hele erge walmende kaarsen?
Slechte kaarsen.. kan ook van slechte theelichtjes zijn.

Ik koop bijna uitsluitend die van Bolsius
Het is net of ik brand heb gehad en er dus roet door het hele huis lag.... maar ik heb geen brand gehad.

We piekeren ons suf hier.

Wel alle rolgordijnen kan ik vervangen hier (flinke kosten post met schuifpui en 5 ramen)
Maar kaarsen kan bijna niet, na 1 dag.
Nou dan mag ik wel 1000 kaarsen aangehad hebben, wil ik in 1 nacht zoveel roet door mijn hele huis moet krijgen... dat is toch onmogelijk?

De dag ervoor was net mijn hele huis gepoetst!! (bovendien is mijn huis best behoorlijk schoon altijd)

Ik bedoel, je hele keuken, alle ramen, deuren, kasten, rolgordijnen, deurstijlen raamkozijnen.. en we hebben meerdere malen moeten soppen om het schoon te krijgen, echt bizar!
Wat een mysterie toch?
Dat is echt heel vreemd Ier!
Ja dat kan gewoon niet.. pffff raar zeg
Nou dan heb je alles wel dubbel gepoetst.. lekker zeg..

Hier is t ook altijd wel redelijk schoon.. maar poetsen echt mijn hobby niet
Zoon en vriendin zijn uit de sauna..

We gaan nu Kolonisten van Catannen
Heeel vreemd Iry.
Succes Jack

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven