Bezemtopic deel 5 alweer
zondag 10 januari 2010 om 20:46
Succes GL, dat lijkt me heel moeilijk, maar toch ook wel weer fijn op de een of andere manier.
Mijn oma heeft gisteren en tia gehad en vanmorgen weer een.
Gisteren dachten ze een zware cva dus ik was er direct heen gegaan maar eenmaal aangekomen bleek ze weer bij te zijn.
De tia van vanmorgen is niet weg gegaan en ze kan dus niks meer, gelukkig heb ik haar gisteren nog goed gezien en ben bewust vandaag niet geweest.
Hoop voor haar dat het snel over is, het is op, ze is 87 dus, maar toch, mijn omaatje.......
Mijn oma heeft gisteren en tia gehad en vanmorgen weer een.
Gisteren dachten ze een zware cva dus ik was er direct heen gegaan maar eenmaal aangekomen bleek ze weer bij te zijn.
De tia van vanmorgen is niet weg gegaan en ze kan dus niks meer, gelukkig heb ik haar gisteren nog goed gezien en ben bewust vandaag niet geweest.
Hoop voor haar dat het snel over is, het is op, ze is 87 dus, maar toch, mijn omaatje.......
zondag 10 januari 2010 om 21:06
goedenavond ik was er weer
Was werken en ben even heen en weer gegleden dus. Wat is het glad hier in de wijk. Gisterenavond was de snelweg ook niet te doen. Vandaag gelukkig wel
Goldie en ZenZ een dikke knuffel
Voor de rest een zwaai, ik moet eerst even ontwerken
Was werken en ben even heen en weer gegleden dus. Wat is het glad hier in de wijk. Gisterenavond was de snelweg ook niet te doen. Vandaag gelukkig wel
Goldie en ZenZ een dikke knuffel
Voor de rest een zwaai, ik moet eerst even ontwerken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 11 januari 2010 om 08:28

maandag 11 januari 2010 om 08:53
Mogu!
Zus,sterkte met je oma!
Gold,jouw moeder is niet toevallig mijn schoonmoeder?Goed dat je er vrede mee hebt.Maar het is niet leuk om zo afgewezen te worden.Ook voor jou een
Ik ga vandaag op de koffie bij oppas van Ukkie.Ukkie komt daar niet meer en zij is ziek,is nu met 4e chemo bezig.Ik zie er best tegenop maar helemaal niet gaan voel ik me ook niet lekker bij.
Verder wassen,vouwen,strijken en wat boodschappen doen.
Fijne dag allemaal!
Zus,sterkte met je oma!
Gold,jouw moeder is niet toevallig mijn schoonmoeder?Goed dat je er vrede mee hebt.Maar het is niet leuk om zo afgewezen te worden.Ook voor jou een
Ik ga vandaag op de koffie bij oppas van Ukkie.Ukkie komt daar niet meer en zij is ziek,is nu met 4e chemo bezig.Ik zie er best tegenop maar helemaal niet gaan voel ik me ook niet lekker bij.
Verder wassen,vouwen,strijken en wat boodschappen doen.
Fijne dag allemaal!

maandag 11 januari 2010 om 09:03
Ik vergeet mijn eigen motto ook weer iets te vaak tegenwoordig Coe.
En het is zo moeilijk om de knop weer om te krijgen...
En afgewezen? Ach zo zie het het niet. Ik KEN mijn moeder.
Gisteren in bed nog even met Goldman liggen kletsen.
Ondanks dat ik het niet helemaal af kan sluiten (dat kan pas als ze er niet meer is) voel ik me wel opgelucht.
Ik weet nu waar ik aan toe ben en ik heb geen spijt van dingen die ik gedaan en gezegd heb.
Ik ga me nu richten op dingen die er aan zitten te komen:
Oudste dochter haar 18de verjaardag
Carnaval, met Troela als stralende middelpunt
De toneelvoorstelling....
Het is goed zo en ik heb er echt vrede mee.
En het is zo moeilijk om de knop weer om te krijgen...
En afgewezen? Ach zo zie het het niet. Ik KEN mijn moeder.
Gisteren in bed nog even met Goldman liggen kletsen.
Ondanks dat ik het niet helemaal af kan sluiten (dat kan pas als ze er niet meer is) voel ik me wel opgelucht.
Ik weet nu waar ik aan toe ben en ik heb geen spijt van dingen die ik gedaan en gezegd heb.
Ik ga me nu richten op dingen die er aan zitten te komen:
Oudste dochter haar 18de verjaardag
Carnaval, met Troela als stralende middelpunt
De toneelvoorstelling....
Het is goed zo en ik heb er echt vrede mee.
maandag 11 januari 2010 om 09:27
maandag 11 januari 2010 om 10:44
Ach ZusenZo.. wat erg van je oma. Hoewel ze natuurlijk al behoorlijk oud is blijft het wel heftig dat soort dingen...
Coe, best lastig zo'n koffiebezoekje maar inderdaad voel je je vaak rotter als je het niet doet. EN.. heel vaak valt het ook nog eens heel erg mee.
Hier staat vandaag werken en vanavond sporten op het programma maarrr... voel me (alweer? nog steeds?) helemaal niet lekker
Zit te bibberen achter mn PC, heb hoofdpijn, misselijk... bleh
Maar goed, vaak trekt het ook wel weer weg dusss.. ff doorzetten en als het niet beter wordt kan ik altijd nog naar huis!
Fijne dag iedereen!
Coe, best lastig zo'n koffiebezoekje maar inderdaad voel je je vaak rotter als je het niet doet. EN.. heel vaak valt het ook nog eens heel erg mee.
Hier staat vandaag werken en vanavond sporten op het programma maarrr... voel me (alweer? nog steeds?) helemaal niet lekker

Zit te bibberen achter mn PC, heb hoofdpijn, misselijk... bleh
Maar goed, vaak trekt het ook wel weer weg dusss.. ff doorzetten en als het niet beter wordt kan ik altijd nog naar huis!
Fijne dag iedereen!
maandag 11 januari 2010 om 10:51
maandag 11 januari 2010 om 10:54
Klinkt toch niet helemaal top hoor Gelf.
Heb je koorts?
Succes en sterkte Coe. dat soort bezoekjes zijn niet fijn, maar aan de andere kant toch weer wel. Als je begrijpt wat ik bedoel...
Zoebje? Lang geleden dat ik jou gelezen heb, of ben ik nou kippig?
Stofzuigen Half klaar
Was vouwen
Was opruimen
Was ophangen
Krant lezen
Heb je koorts?
Succes en sterkte Coe. dat soort bezoekjes zijn niet fijn, maar aan de andere kant toch weer wel. Als je begrijpt wat ik bedoel...
Zoebje? Lang geleden dat ik jou gelezen heb, of ben ik nou kippig?
Stofzuigen Half klaar
Was vouwen
Was opruimen
Was ophangen
Krant lezen
maandag 11 januari 2010 om 13:42
Gold, wat een goed nieuws!
Maar roept wel vragen op. Dus geen kanker? En wat dan wel?
Heb je al iets kunnen bedenken voor je oom?
Zoeb, hoop dat het een goed bezoek wordt aan de huisarts straks, dat je er iets mee kunt in ieder geval.
Coe, dat zijn enorme tegonopzienbezoekjes. Maar ben het met Gelfling eens, als je niet gaat voel je je ook niet fijn.
Gelf, kom jij ook de 30ste?
Rainz! Verder niets van plan zegt ze met zooooo'n lijst! Grapjas!
ZeZ, weet je inmiddels iets meer over je oma?
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Er zijn geen gekke dingen aan de hand, behalve dat mijn voet nog behoorlijk gezwollen is en dat dat de pijn veroorzaakt. Helaas behoor ik bij die groep mensen die minimaal 4 weken slecht, nauwelijks en niet goed kunnen lopen en veel pijn hebben na de operatie.
Steri-strips zijn verwijderd, nieuwe aangebracht en een drukverband dat ik twee tot drie dagen moet laten zitten.
En ik werd ook nog even heel erg niet lekker toen de arts bezig was, misselijk en verschrikkelijk warm alsof ik 41 graden koorts had.
Maar goed, geen gekke dingen dus. Gelukkig!
Maar roept wel vragen op. Dus geen kanker? En wat dan wel?
Heb je al iets kunnen bedenken voor je oom?
Zoeb, hoop dat het een goed bezoek wordt aan de huisarts straks, dat je er iets mee kunt in ieder geval.
Coe, dat zijn enorme tegonopzienbezoekjes. Maar ben het met Gelfling eens, als je niet gaat voel je je ook niet fijn.
Gelf, kom jij ook de 30ste?
Rainz! Verder niets van plan zegt ze met zooooo'n lijst! Grapjas!
ZeZ, weet je inmiddels iets meer over je oma?
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Er zijn geen gekke dingen aan de hand, behalve dat mijn voet nog behoorlijk gezwollen is en dat dat de pijn veroorzaakt. Helaas behoor ik bij die groep mensen die minimaal 4 weken slecht, nauwelijks en niet goed kunnen lopen en veel pijn hebben na de operatie.
Steri-strips zijn verwijderd, nieuwe aangebracht en een drukverband dat ik twee tot drie dagen moet laten zitten.
En ik werd ook nog even heel erg niet lekker toen de arts bezig was, misselijk en verschrikkelijk warm alsof ik 41 graden koorts had.
Maar goed, geen gekke dingen dus. Gelukkig!