Uit eten in het Westland
zondag 10 januari 2010 om 22:30
Hoi,
Eind januari zijn mijn vriend en ik vijf jaar bij elkaar. We willen dan uit eten en hij mag de locatie kiezen. Nu wil hij graag in zijn regio uit eten, regio Westland dus, en ik wil hem graag een plezier doen. We hebben nog nooit in het Westland buiten de deur gegeten, omdat we in de veronderstelling leefden dat lekker eten in het Westland iets heel anders (grote lappen vlees met veel friet) betekent dan wat hij en ik lekker eten vinden.
We zijn dus op zoek naar een restaurantje in het Westland, dus liever niet in Den Haag, waar we voor maximaal 40 euro p.p. (exclusief drinken) kunnen eten. Wie heeft er een leuke suggestie voor ons?
Eind januari zijn mijn vriend en ik vijf jaar bij elkaar. We willen dan uit eten en hij mag de locatie kiezen. Nu wil hij graag in zijn regio uit eten, regio Westland dus, en ik wil hem graag een plezier doen. We hebben nog nooit in het Westland buiten de deur gegeten, omdat we in de veronderstelling leefden dat lekker eten in het Westland iets heel anders (grote lappen vlees met veel friet) betekent dan wat hij en ik lekker eten vinden.
We zijn dus op zoek naar een restaurantje in het Westland, dus liever niet in Den Haag, waar we voor maximaal 40 euro p.p. (exclusief drinken) kunnen eten. Wie heeft er een leuke suggestie voor ons?
zondag 10 januari 2010 om 22:41
oooooooit, lang geleden, in mijn verkering met de westlander (We gaan Bammies bouwen)tijdperk was er in Naaldwijk de Pianobar. Geen idee of die nog bestaat (je kan googlen, ben ik even te lui voor) en dat was goed eten De prijs weet ik niet meer, viel wel mee... maar ex werkte er dus dat scheelde ook flink
zondag 10 januari 2010 om 23:08
De herberg in 's Gravenzande heeft goddelijke spare-ribs en is vrij goedkoop. In schipluiden (niet westland uiteraard) is net een huiskamerrestaurant geopend en daar serveren ze allemaal streekproducten uit midden-delfland en westland.
Verder is er een goede Griek in Naaldwijk zit waar vroeger de Wip-In was.
Verder is er een goede Griek in Naaldwijk zit waar vroeger de Wip-In was.
zondag 10 januari 2010 om 23:15
maandag 11 januari 2010 om 00:35
http://www.google.nl/sear ... &meta=&btnG=Google+zoeken
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

maandag 11 januari 2010 om 08:12
Hoi Fiepje,
Ik kan je aanraden :
Restaurant 'de Buren', Marktplein 18, 's-Gravenzande (Frans)
www.grandcafedeburen.nl
en
Calliterra, Marktplein 44, 's-Gravenzande (prima Griek)
www.calliterra.nl
Veel plezier en eet smakelijk!
Groetjes, Beter Laat
Ik kan je aanraden :
Restaurant 'de Buren', Marktplein 18, 's-Gravenzande (Frans)
www.grandcafedeburen.nl
en
Calliterra, Marktplein 44, 's-Gravenzande (prima Griek)
www.calliterra.nl
Veel plezier en eet smakelijk!
Groetjes, Beter Laat
maandag 11 januari 2010 om 20:19
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 23:15:
Eigenlijk zou je naar dat restaurant in de Kas moeten gaan in Amsterdam wil je het echte westlandgevoel hebben.
quote:ColeTurner schreef op 10 januari 2010 @ 23:35:
En dan eindigen met een Westlander. Misschien kan je een zelfhulpgroep starten met Zwieber . Uit welke dorpskern komt je vriend?
Lotgenotencontact lijkt me heel fijn. Een beetje steun is nooit weg als je in mijn situatie zit.
Hij komt "uit de beste," sprak mijn wederhelft zojuist aan de telefoon. Hij bedoelt Monster.
Eigenlijk zou je naar dat restaurant in de Kas moeten gaan in Amsterdam wil je het echte westlandgevoel hebben.
quote:ColeTurner schreef op 10 januari 2010 @ 23:35:
En dan eindigen met een Westlander. Misschien kan je een zelfhulpgroep starten met Zwieber . Uit welke dorpskern komt je vriend?
Lotgenotencontact lijkt me heel fijn. Een beetje steun is nooit weg als je in mijn situatie zit.
Hij komt "uit de beste," sprak mijn wederhelft zojuist aan de telefoon. Hij bedoelt Monster.
maandag 11 januari 2010 om 20:23
maandag 11 januari 2010 om 20:27
quote:ColeTurner schreef op 10 januari 2010 @ 23:19:
Volgens mij heb je nabij de Pianobar in Naaldwijk ook een tapasbar, maar die kan ik in IENS niet vinden. Misschien is die alweer weg. Ik woon al 12,5 jaar niet meer in het Westland (he, tijd voor een feestje )Ik houd het niet meer zo bij.Dat is toch Mocca sinds een tijd?
Volgens mij heb je nabij de Pianobar in Naaldwijk ook een tapasbar, maar die kan ik in IENS niet vinden. Misschien is die alweer weg. Ik woon al 12,5 jaar niet meer in het Westland (he, tijd voor een feestje )Ik houd het niet meer zo bij.Dat is toch Mocca sinds een tijd?
maandag 11 januari 2010 om 20:33
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 23:08:
In schipluiden (niet westland uiteraard) is net een huiskamerrestaurant geopend en daar serveren ze allemaal streekproducten uit midden-delfland en westland.
Dat is toch van dezelfde van Herdershof (Hodenpijl)? Is volledig biologisch.
Je loopt alleen daar wel het risico op bieten, aardappels met sju en als toetje vla over het aardappelrestantenbord.
In schipluiden (niet westland uiteraard) is net een huiskamerrestaurant geopend en daar serveren ze allemaal streekproducten uit midden-delfland en westland.
Dat is toch van dezelfde van Herdershof (Hodenpijl)? Is volledig biologisch.
Je loopt alleen daar wel het risico op bieten, aardappels met sju en als toetje vla over het aardappelrestantenbord.