Nieuwe angel 1
maandag 11 januari 2010 om 15:09
Hoi allemaal,
Vorige week kondigde Vinyl haar vertrek aan ( ). Althans: ze blijft gelukkig nog wel actief op het forum, maar legt haar vleugeltjes helaas neer. Gelukkig hebben we een opvolgster gevonden. Zij wordt tot 1 februari door Vinyl ingewerkt en zal daarna de nieuwe One worden. Welkom in het team Etosha!
Naomi
Vorige week kondigde Vinyl haar vertrek aan ( ). Althans: ze blijft gelukkig nog wel actief op het forum, maar legt haar vleugeltjes helaas neer. Gelukkig hebben we een opvolgster gevonden. Zij wordt tot 1 februari door Vinyl ingewerkt en zal daarna de nieuwe One worden. Welkom in het team Etosha!
Naomi
maandag 11 januari 2010 om 20:16
quote:Viva Angel5 schreef op 11 januari 2010 @ 20:14:
[...]
Naomi heeft iedereen die gemaild/gelijst had voor de onthulling gemaild dat zij het niet geworden is.
Wat betreft onze keuze voor Etosha: dit was na 5 dagen rijp beraad de enige op de lijst waar we allemaal een goed gevoel bij hadden.Nee hoor, geen mail gehad.
En waarom hadden jullie een goed gevoel bij Etosha?
[...]
Naomi heeft iedereen die gemaild/gelijst had voor de onthulling gemaild dat zij het niet geworden is.
Wat betreft onze keuze voor Etosha: dit was na 5 dagen rijp beraad de enige op de lijst waar we allemaal een goed gevoel bij hadden.Nee hoor, geen mail gehad.
En waarom hadden jullie een goed gevoel bij Etosha?
maandag 11 januari 2010 om 20:22
Minny, come on, dat is toch gewoon hoe het wérkt?! D'r hoeft toch geen verantwoording afgelegd te worden over waarom mensen bij jou of willekeurig wie anders geen goed gevoel hadden?
Ik heb ook wel eens achter het net gevist, terwijl ik vond dat ik de vrijwilligersfunctie prima kon vervullen. Tja, shit happens hoor... Kan daar nou niet van wakker liggen ofzo, zat ander vrijwilligerswerk te doen.
Ik heb ook wel eens achter het net gevist, terwijl ik vond dat ik de vrijwilligersfunctie prima kon vervullen. Tja, shit happens hoor... Kan daar nou niet van wakker liggen ofzo, zat ander vrijwilligerswerk te doen.
maandag 11 januari 2010 om 20:28
Ik denk dat je toch vooral in het team moet passen Minny, want dat werkt toch het fijnst. En volgens mij past Etosha er prima tussen, zo te zien op het eerste gezicht heeft ze ongeveer dezelfde ideeën en ongeveer dezelfde manier van posten.
Natuurlijk zijn dit volledige speculaties van mijn kant, maar zo zou ik zelf een team samenstellen.
Natuurlijk zijn dit volledige speculaties van mijn kant, maar zo zou ik zelf een team samenstellen.
maandag 11 januari 2010 om 20:32
Ik heb zelf wel mensen aangenomen ook in een vrijwilligersorganisatie en waar je aan moet voldoen, daar is niet altijd makkelijk de vinger op te leggen, zo is mijn ervaring. Juist in een vrijwilligersorganisatie is het van belang dat je een beetje met elkaar door één deur kunt, omdat je in heel andere verhouding staat tot elkaar. En waar je dan bij de een denkt dat die zich bijvoorbeeld over een aanvaring heen kan zetten, denk je bij de ander "jij maar even niet", gewoon omdat je in geval van conflicten in een ontzettend onhandige positie komt te zitten met vrijwilligers. Ik heb ook wel conflicten gehad met betaalde werknemers uit mijn team (ooit, toen ik nog werkte enzo ) en dat werkt toch echt heel anders, is mijn ervaring.
Ik kan me dus zomaar voorstellen dat het niet eens een kwestie van geen antwoord wíllen geven is (al lijkt me dat volkomen legitiem, om dat binnenskamers te houden), maar dat het ook een kwestie kan zijn van geen antwoord kúnnen geven.
Maar goed, da's mijn ervaring hierin dus.
Ik kan me dus zomaar voorstellen dat het niet eens een kwestie van geen antwoord wíllen geven is (al lijkt me dat volkomen legitiem, om dat binnenskamers te houden), maar dat het ook een kwestie kan zijn van geen antwoord kúnnen geven.
Maar goed, da's mijn ervaring hierin dus.
maandag 11 januari 2010 om 20:33
@Minny, ik heb alleen de mensen gemaild die mij ook gemaild hadden, en de mensen die ik alleen n.a.v. het forum op De Lijst had gezet niet. Ik bedenk me nu dat dat niet handig is, en bovendien heb jij mij volgens mij ook persoonlijk gemaild en heb ik die bij het versturen van de mails vanmiddag over het hoofd gezien. Sorry!
maandag 11 januari 2010 om 20:34
maandag 11 januari 2010 om 20:36
quote:Vivamod schreef op 11 januari 2010 @ 20:33:
@Minny, ik heb alleen de mensen gemaild die mij ook gemaild hadden, en de mensen die ik alleen n.a.v. het forum op De Lijst had gezet niet. Ik bedenk me nu dat dat niet handig is, en bovendien heb jij mij volgens mij ook persoonlijk gemaild en heb ik die bij het versturen van de mails vanmiddag over het hoofd gezien. Sorry!Oke
Maarreh....mailen hoeft niet meer hoor, ik weet het nu al
@Minny, ik heb alleen de mensen gemaild die mij ook gemaild hadden, en de mensen die ik alleen n.a.v. het forum op De Lijst had gezet niet. Ik bedenk me nu dat dat niet handig is, en bovendien heb jij mij volgens mij ook persoonlijk gemaild en heb ik die bij het versturen van de mails vanmiddag over het hoofd gezien. Sorry!Oke
Maarreh....mailen hoeft niet meer hoor, ik weet het nu al
maandag 11 januari 2010 om 20:37
maandag 11 januari 2010 om 20:41
maandag 11 januari 2010 om 20:50
maandag 11 januari 2010 om 21:06
minny kom op, je laat je wel kennen zo. Er is sorry gezegd dat je niet gemaild bent, het lijkt me niet nodig hier in het openbaar de benoeming van etosha ter discussie te stellen nog voor ze uberhaupt begonnen is, want dat is wel wat je doet. Als je je afvraagt hoe en wat, heb dan in ieder geval het fatsoen dat achter de schermen via de mail of zo te doen.
Gefeliciteerd Etosha, en heel veel succes!
Gefeliciteerd Etosha, en heel veel succes!
maandag 11 januari 2010 om 21:06
maandag 11 januari 2010 om 21:08
quote:minny schreef op 11 januari 2010 @ 20:50:
Jij vraagt je af waarom ik me dat afvraag. En ik vraag me af waar een angel dan aan moet voldoen. Zo vragen we ons allebei dingen af die de ander niet interessant zou kunnen vinden.
Kan jou net zo goed vragen waarom jij je bezighoudt met wat ik me afvraag. Bij deze
Een angel moet:
Vleugels hebben
Harp kunnen spelen
Anatomisch incorrect zijn.
Jij vraagt je af waarom ik me dat afvraag. En ik vraag me af waar een angel dan aan moet voldoen. Zo vragen we ons allebei dingen af die de ander niet interessant zou kunnen vinden.
Kan jou net zo goed vragen waarom jij je bezighoudt met wat ik me afvraag. Bij deze
Een angel moet:
Vleugels hebben
Harp kunnen spelen
Anatomisch incorrect zijn.