Tel die zegeningen! (kom bij de BEO)

03-12-2008 09:15 3002 berichten
Even een nieuw begin hoor.

Er zijn vast nog genoeg blessings om te counten en vele BEO avonturen die gepost moeten worden.

BEO's van het Viva Forum, verenigt u!

Nieuwe leden welkom!
Da's heul fien Dousjie, moar 'k sal me weerom in 't hooghhollants oet mekoar drukk'n!

Één keer nog dan, om het af te leren....
Alle reacties Link kopieren
Vinnut sow lekker om te leeeesun

Ik heb trouwens weer wat nieuwe patronen uit de Burda gehaald. Wilde nog wat meer spencers en broekrokken maken. Dit winterse weer haalt de crea beo nog meer in mij boven dan normaal
Hebben jullie het gelezen?

"De wijdvallende broekrok is weliswaar geen 'kleed eens mans', maar toch, de grenzen vervagen, Dominee. Het is het huichelkleed van onze tijd. Hoe aardig een broekrok bijvoorbeeld ook kan zijn, het kan een raar ding worden. Ze kan in een bermuda ontaarden''

Huichelkleed? In een bermuda ontaarden??? Zoiets kan toch niet zomaar gezegd worden over ons dierbaarste kledingstuk?!

Vanwege dit soort idiote ideeën moeten honderden hollandse meiden met dit weer in keurige doorwaairokjes naar hun gereformeerde scholen fietsen. Alwaar ze losgebikt moeten worden van hun zadels.

Ik vind het tijd voor aktie! Laten we oude huichelkleden verzamelen en ze morgenvroeg gratis uitdelen bij gereformeerde scholen! Wie gaat er mee?
Ik! Denk wel dat het goed is om met name zwarte huichelkleden nemen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik! Denk wel dat het goed is om met name zwarte huichelkleden nemen.
Nou dames, het is wel weer duidelijk hoe hoog jullie de broekrok in het vaandel hebben

Noanne en ik hebben de halve nacht huichelkleden zwart staan verven en stonden in alle vroegte met z'n tweetjes op de Veluwe te blauwbekken om ze uit te delen aan vastgevroren pubermeisjes. Die waren erg blij met onze aktie. Dit gaat beslist de boeken in als de grootste openbare verkleedpartij in de geschiedenis van Beemte Broekland!

Iemand trouwens een idee hoe je die verf eraf krijgt?
Yette, dat was een nieuwsbericht uit 1899. Ik weet dat je erg goed bent met besparen en alle abonnementen de deur uit hebt gedaan, maar die kranten waarmee we de waterleiding van het clubhuis isoleren, zijn geen goede weergave van de actualiteit.
Ja Yet.....

Koor heeft gelijk.

Die zwarte BR's van jullie zijn nu tot gothic kleding vermaakt. Wat ik je brom.

Die van jou, die bruinleren, die ziet er nu zó uit.

Kijk Noan, hier heb je jouw denim BR!

Helemaal 'Vewluwestijl' is 'ie nu!

Jeetje, ben ik toch helemaal vergeten naar de inwijdingsceremonie te komen afgelopen weekend. Ik heb namelijk dat ik een ontzettende meevaller gehad. Door de stroomstoring in de bollenstreek kon ik gratis en voor niets aan een partij van 500 kilo afgekeurde bollen komen. Deze lagen onder de warmtelamp te rijpen, maar ja zonder stroom rijpt er niet zoveel. Dus zaterdag stond er opeens een traktor met een lading bollen voor de deur. Wat een werk, wat een werk, maar ik heb nu wel bolletjesthee, bolletjesjam, bolletjessoep en geweckte bollen genoeg voor wel 10 hongerwinters. Kan ik iemand ergens een plezier mee doen? Of met de schillen? Je kunt er erg leuke decoraties mee maken, of gewoon de kachel op laten branden.

Ik heb wel tijd gehad om de collectebus te legen, resultaat: 25 knopen, 18 dubbeltjes, 2 dode spinnen en een houten gulden. Wat is van wie? Dan kan ik proberen alles weer eerlijk terug te geven...
Eleonora: is het ,denk je , verplicht om bij zo'n leren BR je buikhaar te laten staan, net als op de foto? ik vind het in de winter altijd wel lekker warm, maar in de zomer jeukt het zo snel als ik een beetje zweet.
Je moet daarmee uitkijken, Viennas, met die bolletjes. Ik heb wel eens gelezen dat die hele rare dingen kunnen doen in je maag, als je ze slikt.

Het beste is om de weckpotten niet alleen uit te koken voor gebruik, maar ze extra goed af te sluiten met een (ongebruikt!) condoom.
Koor, wat de gereformeerde opvattingen in de bijbelgordel betreft, maakt het niet zoveel uit hoe oud de krant is die je leest. En ook het voorpaginanieuws over die brief van de koningin aan de Paus, waarin ze hem vraagt om te bidden voor de Haagse Vredesconferentie, vond ik eigenlijk wel goed nieuws.

Hoe dan ook, onze nachtelijke actie heeft sowieso geleidt tot een verhoogde populariteit van de broekrok onder de strakgeknotte Veluwse meiden. En zo te zien ook onder de jongens. Ik vraag me alleen af hoe hij dat doet op de fiets met die kettingen.
Hoi meiden, nou, dat bericht komt echt niet uit de krant van 1899 helaas. We hebben het vanmorgen meerdere malen gehoord.

Even een zeer serieuze noot. Ik vind het te gek voor woorden dat er aan alle kanten over fundamentalistische moslims gevallen wordt, maar dat de fundamentalistische gristenen op de biblebelt wel hun gang mogen blijven gaan. Wil je het benauwd krijgen moet je deze docu eens kijken. Velen zijn geroepen.

Ken meerdere mensen die groot geworden zijn in dergelijke kerkelijke kringen en die daar niet onbeschadigd zijn uitgekomen.

Einde serieuze noot

De zwarte verf is er bij mij afgegaan nadat ik drie uur in de biotex heb gezeten Yette.
Moet je eens "kringspierproblemen" googelen, en zie daar, op de derde plek.....

Nu maar hopen dat niet iedereen met kringspierproblemen bij ons aan komt kloppen. Hoewel, dan verzamel je wel een hoop mest Meds.
Wat een zielige griezels hè Noanne? Ik zie ze hier dagelijks

Bij mij moet je voor kringspierproblemen op de de vierde plek kijken. Ik heb zeker een uitgebreidere versie van Google.
Ook even serieus. Heb de documentaire gezien. Pfff.

Ik ben zelf opgegroeid in een gereformeerd gezin. Herinner me dat ik me regelmatig jankend onder de keukentafel aan de tafelpoten vastklemde omdat ik niet meewilde naar de dienst. En dat mijn moeder en oma daarvan moesten huilen. Gelukkig was mijn vader vanaf dat ik een jaar of tien was, niet meer welkom in de kerk. Hij had als leider van de jeugdclub op een thema-avond verteld dat hij van zijn kind zou blijven houden als dat homoseksueel zou zijn.

Daarna gingen we nog een paar jaar tahoe eten en weekeinden logeren op een boeddhistische boerderij tot mijn ouders het niet meer nodig hadden.

En nu weer niet-serieus: zo is het gekomen met die lama's
Ik heb ook dezelfde uitgebreide versie Yette. Die met de vierde plek.

Ja, vind het inderdaad griezels. En als we het over onderdrukking van vrouwen hebben dan moeten we daar ook echt kijken. Dus, morgen maar weer huichelkleden uitdelen. En zullen we dan meteen wat hippe mutsen erbij doen, zodat ze wat leukers op kunnen naar de kerk?
(Vind vooral die weduwenaar zo erg, net mijn opa. Brrr)
Lastig hoor, typen met je neus als je met je handen in de Biotex zit.

Ik brei niet zo snel en ook niet zo goed, dus ik heb nu pas een muts af

Voor het leukste effect moet je deze tijdens de dienst ineens andersom zetten.
wat is dat nou voor ingewikkeld patroon Yette, het lijkt wel hogere wiskunde
Hoewel het een doodnormale muts uit de Anna-Burda is, was het voor mij inderdaad hogere wisknudde wiskunde. Ik moest leren rondbreien en minderen. Die dingen erbovenop stonden niet in het patroon. Dat zijn peniswarmers die teveel kriebelden voor hun oorspronkelijke doel.
Yette, ik vind hem geweldig. Nu je er één gedaan hebt kun je wellicht in serie gaan breien.

O bij mijn googleversie staat de hit nu op twee. Als we even door blijven googlen komt ie vanzelf op één. Dames, we hebben een missie. Google op kringloopspierproblemen kringspierproblemen en kom weer hierheen.
anoniem_65848 wijzigde dit bericht op 12-01-2010 13:56
Reden: Het zijn kringspierproblemen
% gewijzigd
Volgens mij heb jij toch een nog uitgebreiderdere Google. Ik kan via kringloopspierproblemen onmogelijk hier komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven