Gezondheid alle pijlers

Weight watchers 1 week gratis. Wie heeft dat geprobeerd ?

05-01-2010 12:59 19 berichten
Ik zit erover te denken om met behulp van de weight watchers af te vallen.

Nu zie ik op hun site dat je het een week gratis kunt proberen. Das mooi maar als ik dan even verder lees wordt het daarna gelijk omgezet in een betaald abonnement.

*Deze aanbieding is geldig tot en met 13 februari 2010. Na het einde van de gratis proefperiode wordt het abonnement automatisch omgezet in het betaalde 3 Maanden Spaarplan met een prijs van ¤ 59,95 voor de eerste drie maanden.....

.... Indien u aan het einde van de proefperiode geen betaald abonnement wenst af te nemen, gelieve dan het abonnement op te zeggen voor het einde van de proefperiode (middernacht Midden-Europese Tijd op de 7e dag na aanvang van de gratis proefperiode) via onze website of door een Email te sturen naar opzeggen@weightwatchers.nl. Het verschuldigde bedrag wordt maandelijks vooraf van het door u opgegeven banknummer of credit card geïncasseerd, tot uw wederopzegging.

Wie heeft hier ervaring mee? Ik wil het graag een week gratis proberen, en als het mij bevalt ben ik wel bereid die 60,- voor 3 maanden te betalen, maar als ik merk dat ik er toch niets mee doe dan wil ik er niet aan vast zitten.

Bij inschrijving moet je namelijk al je creditcard gegevens invullen.

Heeft iemand ervaring met gewoon een week proberen en dan afzeggen zonder dat er kosten in rekening worden genomen?

En zijn er sowieso mensen die die ww programma via internet hebben gevolgd? Is het wat?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee jaar geleden WW gevolgd, maar dan wel in een groep en niet via internet. Ik betaalde elke keer wanneer ik kwam, werkt dus anders als het internet.

Ik kan het wel aanbevelen. Ik vond het heel prettig dat je via het puntensysteem zelf nog kon beslissen wat je wilde eten en niet vast zat aan het menu.

Ik was in 8 maanden tijd 17 kilo kwijt geraakt. Het gaat vooral om het water drinken, en fruit/rauwkost eten. Voor mij was het wegen op de weegschaal voor de groep vooral een stok achter de deur. Dan wil je vooral niet voor lul staan, door aangekomen te zijn! Via internet zal dat anoniemer en anders werken, dus daar heb ik zelf geen ervaring mee. Concept WW voor mij wel goed.
Reden dat ik voor internet kies is omdat ik in het buitenland op het platteland woon. Hier is geen ww groep waar ik heen kan en omdat ik freelancer ben en veel thuis werk lijkt me dit best ideaal.

Mijn zus is er ook zo goed mee afgevallen.
Ik ben er heel enthousiast over!! Ik ben nu in 18 weken tijd 18 kilo afgevallen. En eigenlijk geen honger gehad!! Tuurlijk is het soms lastig als je met Kerst allerlei lekkers voor je neus hebt staan, maar het gaat zo goed met WW dat dat heel erg motiveert. Ik moet nog twee kilo en ga dan naar de stabilisatiefase. Dan mag je weer wat meer punten eten. Weet zeker dat het lukt met deze methode om zo te blijven. Het is gewoon gezond, bewust en verantwoord met eten omgaan maar je kunt jezelf best eens wat gunnen ook.

Ik zou het zeker proberen als ik jou was. Opzeggen is trouwens heel makkelijk te doen dus je wordt echt niet genaaid ofzo. En wat is nu 60 euro als je er zo goede resultaten mee kunt behalen?

Als je nog vragen hebt beantwoord ik ze graag ik wil het graag met iedereen die maar wil delen ;)
Oja, ik doe dus de online variant. Die cursus en dat geneuzel is niks voor mij. Maar dat kan voor iedereen weer anders zijn natuurlijk.
Hahaha ik vond de verhalen op de cursus wel humor dat iemand het raar vind dat hij aangekomen is wanneer zij een halve appeltaart gegeten heeft. 'Ja, maar daar zitten toch appels in? Das toch gezond'.
SuzieQ, je klinkt helemaal overtuigend, eigenlijk heb ik nog nooit iemand negatief over ww gehoord. En de resultaten die ik zie om me heen zijn ook eigenlijk allemaal positief. (nouja mn zus was 15 kilo afgevallen maar dat zit er nu na een paar jaar dus wel weer aan.. maar goed dat dat kan gebeuren heb je zelf in de hand)

Haha Exoxo, ik dacht er nog over om aan het kiwi-dieet te gaan ( alles eten behalve kiwi... duh :-) )

Ik denk dat ik me gewoon maar nu ga inschrijven. Ik moet eigenlijk werken maar kan me niet motiveren dus duik ik hier maar even in.
Waarom zou je zoveel geld gaan betalen voor iets wat je ook zelf kan doen? Koop 'n calorieënboekje en let op wat je eet. Je kunt ook via valtaf.nl alles invullen en dan zie je niet alleen je calorietotaal maar ook percentages vet/koolhydraten/eiwitten. En je moet het toch zelf doen, ook bij zo'n betaalclub.
Omdat je via WW op een verantwoorde manier kunt nagaan hoeveel je moet eten. Je krijgt een puntentotaal per dag/week (kun je flexibel mee omgaan) en dat is niet hetzelfde als calorieen tellen. Elk ding wat je eet bevat een aantal punten (groente en fruit is 'gratis'). Je mag zelf kiezen hoe je het indeelt en wat je eet, als je je daar maar aan houdt. Zo eet je dus niet te weinig en val je niet te snel af. Terwijl puur calorien tellen behoorlijk eenzijdig is.

Daarnaast, ook mooi, bij WW heb je veel dingen waarvan je voor een vast aantal punten een verzadigende portie kunt eten. Denk aan aardappels, pasta, rijst, maar ook kip, rundvlees en bepaalde soorten vis enz enz. Waar mag je dat nu?? Je hoeft dus echt geen honger te hebben en het werkt echt hoor.

Met calorientellen zou dat dus allemaal niet kunnen.

Echt, ga nou maar aan de WW. Iedereen denkt de wijsheid in pacht te hebben maar dit werkt gewoon en geeft je goede houvast. Dat vind ik wel wat waard.
suzieq1984 wijzigde dit bericht op 05-01-2010 13:41
Reden: Even mijn stopwoordje eruit ;)
% gewijzigd
Mijn zus doet dit ook online en is zeer enthousiast. Goede stok achter de deur.
quote:elninjoo schreef op 05 januari 2010 @ 13:30:

Waarom zou je zoveel geld gaan betalen voor iets wat je ook zelf kan doen? Koop 'n calorieënboekje en let op wat je eet. Je kunt ook via valtaf.nl alles invullen en dan zie je niet alleen je calorietotaal maar ook percentages vet/koolhydraten/eiwitten. En je moet het toch zelf doen, ook bij zo'n betaalclub.

Ha conculega fotografe :-)

Natuurlijk heb je helemaal gelijk. Gewoon gezond 3 keer per dag eten, en meer bewegen... ik weet het echt wel. Maar ik heb toch iets meer leiding nodig. En dat ik er voor betaal geeft mij toch net iets meer motivatie ( sukkel die ik ben)

Ik hou wel van grafiekjes en een site vol recepten. Ik probeer het deze week, en ik heb begrepen dat ik me nog kan afmelden voor ik moet betalen. Ik heb net mn eerste grote klus in het buut'nland (bijna) afgerond en ik heb centjes!!!

Ik zit nu ingeschreven en wel op de site, en het is een hele studie, dus ik ga nog even verder lezen.

Dat valtaf heb ik ook geprobeerd, was ook wel wat maar nu ga ik dit eens doen. verandering van spijs doet eten... ohnee.. afvallen!
Gisteren heb ik me ook aangemeld, en ik vind het echt een topsite. Vandaag al de eerste onsjes kwijt. Oké, ik weet dat dit vocht is maar het geeft wel goede moed.

Suzieq helemaal goed zeg 18 kilo in 18 weken. Heb je ook gesport?
Ik heb het eens een half jaar gedaan. Ik heb zelf zo'n pakketje besteld, dus helemaal alleen. Niet via internet en ook niet naar de "clubjes".

Ik viel toen een kilo per week af, werkt echt goed.

Helaas zoals bij eigenlijk alle dieten.....nadat ik gestopt was ben ik langzaamaan weer aangekomen.

Wel heb ik nu een veel beter inzicht in dingen die je wel of juist niet moet eten.

Als ik jou was zou ik het in de proefperiode opzeggen.

Je weet als het goed is hoe veel punten je mag hebben per dag, je kan op internet gratis vinden hoe veel punten alles is, dan kun je het zelf toch gratis doen?

Als je de discipline maar op kan brengen alles wat je eet of drinkt op te schrijven en vol blijven houden!

Ik weet niet of iemand het nog leest maar ik heb me zojuist weer afgemeld.

Ik vond het niet motiverend genoeg. Heel veel invulwerk ( wat ik wel snap hoor) maar ik kreeg er niet zin in om me daar steeds mee bezig te houden.

Ik ga nu een andere manier vinden. Heb al een goede weegschaal gekocht. Mijn oude gaf elke keer een ander gewicht aan en dat vond ik irritant. ( Ik bedoel dus als ik er 2 sec na mijn eerste weging weer opstond was ik ineens 4 ons lichter, of een kilo zwaarder, dat werkte niezo best, heb nu een babyliss)

Ga maar weer eens terug naar valtaf.nl denk ik
succes ermee! Ik ben anderhalve week geleden met WWonline en ben blij jouw verhaal te lezen suzieq..ik heb namelijk bij lijf en lijn al een topic geopend, maar nog geen één reactie gehad! Ik vond het al frappant dat ik de enige forummer zou zijn die ww doet
Ik twijfel ook om me aan te melden bij WW online. Jammer dat je gestopt bent, anders konden we elkaar steunen. Ik wil graag 10 kilo kwijt raken.
ik doe het wel hoor, ben zelfs net begonnen! Ben dol op steun dus kom anders naar lijf en lijn, dan up ik dat topic even
quote:bentetje73 schreef op 12 januari 2010 @ 13:26:

ik doe het wel hoor, ben zelfs net begonnen! Ben dol op steun dus kom anders naar lijf en lijn, dan up ik dat topic even Oke, doe ik
Sorry, een beetje late reactie. Maar inderdaad, ik heb er ook bij gesport. 2 keer in de week. Dat deed ik daarvoor ook al, maar icm de juiste eetgewoontes zie je dus wel resultaat ;)

Jammer dat het voor jou niet werkte Lente! Maar niet voor iedereen werkt hetzelfde natuurlijk. Hopelijk werkt jouw manier toch voor je. WW is inderdaad even wennen, maar het biedt wel houvast. Dat van die weegschaal had ik trouwens ook Lente! Heel irritant inderdaad....goede eerste stap om dat eerst in orde te maken.

Bentetje, succes!! Werkt het een beetje voor je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven