Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ja, die kraamfoto's staan me nog bij Amalia!
Haar kammen doe ik trouwens ook niet (alleen als ik het was, en nu het kort is zelfs dat niet meer).

Mmm, misschien tijd voor een make-over...
Volgens mij kan dat ook niet echt goed met jouw krullen Hel?
ach als je kind er maar goed bijloopt

ohh het wordt nu serieus blauw overigens, echt sneu

zaterdag een kermisattractie. denk dat ik juul maar met de pet rond laat gaan x-D
Kan wel (met wat geduld ), maar gaat er heel erg van pluizen.
Kan iemand mij een portie zin sturen.

Heb met mezelf afgsproken om vanaf deze week weer te gaan sporten, alleen zie ik er tegenop blehhhh
Jouw haar ziet er altijd hartstikek mooi uit Hel, geen kam nodig dus
Ja maar ja, knap kind met zo'n slonsmoeder ernaast is ook niks.... (heb het hier over mezelf hoor ).

Aaaaha, zielig hoor! Straks wordt het ook nog geel...
Mijn haar valt uit, word er gek van. Hormonen endezo.
Zeg Bam, 52 minuten geleden nog op afspreken.nl geweest?
Dank Bam, maar het zit ook wel eens helemaal niet hoor (als ik jullie zie zorg ik natuurlijk wel dat het er een beetje uitziet, haha).

Portie zin, mmmm... Denk aan hoe goed je je voelt als je het gedaan hebt! En aan lekkere zomerkleren die je straks aan kunt. En aan lekker neerploffen op de bank als je straks thuis komt....

Zoiets?
quote:Star schreef op 12 januari 2010 @ 18:24:

Zeg Bam, 52 minuten geleden nog op afspreken.nl geweest? ?
O ja, haaruitval na bevalling.... Ik verloor op een gegeven moment ook hele bossen. Irritant!
Goed, ik ga eens kijken hoe het met man en kind is. Later!
quote:Helenita2 schreef op 12 januari 2010 @ 18:25:

Dank Bam, maar het zit ook wel eens helemaal niet hoor (als ik jullie zie zorg ik natuurlijk wel dat het er een beetje uitziet, haha).

Portie zin, mmmm... Denk aan hoe goed je je voelt als je het gedaan hebt! En aan lekkere zomerkleren die je straks aan kunt. En aan lekker neerploffen op de bank als je straks thuis komt....

Zoiets?Ik moet gewoon niet zeuren en gewoon gaan, als ik eenmaal weer paar x ben geweest doe ik het weer graag... maar het is kouuud
quote:bambino schreef op 12 januari 2010 @ 18:26:

[...]

?Of je nog gereageerd hebt een uur geleden.
Ik zie al. Snap er geen drol van.
Dat bericht heb ik geschreven Star, vaag dat dat onder jou naam staat
Stoer al die naar schoolgaande dames!!!!

Suze, hema rules . Die cakejes vast ook.

Star, koud he? Hier was het laatst min twintig. Ik moest bijna een aanhanger huren voor al die dekens die ik als koude Hollandse in de auto had. Wat fijn dat het leuk was!!!

Mal, ik duim heel erg hard voor je!

Weekend was top! Heb me van schoonpa weinig aangetrokken en ze naar het museum gestuurd. Schoonmamma was geweldig, echt waar.

De high tea was een succes (hoop ik ). Veel gegeten en gedronken en erg gezellig. Een man of dertig, dus we hadden er zin in.

Gisteravond kon oudste niet slapen. Gillen van de oorpijn. Dus ik naar een soort kind-ehbo-post. In vier uur uit en thuis (maar toen was ie ook onderzocht, had twee keer de hele auto onder gekotst, waren we naar een noodapotheek gereden die dicht was en moesten we de halve stad door naar de volgende, dus je krijgt wel waar voor die vier uur). De ab helpt goed nu.
Star, bedankt voor de lieve, leuke kaart voor jongste.

Bam, wat ben je crea geweest! Wat een leuke post voor oudste!
Zooooo Jin, leuke avond gehad dus gisteren?

Beterschap voor Oudste!

En super dat weekend zo geslaagd was zeg. Leuk!
Jin wat fijn dat het een leuk weekend was! Knap dat je schoonvader in de negeermodus had gezet De vrijdagmiddag is uiteindelijk ook goed gekomen? High tea klinkt gezellig.

Bam, ach gosje een blauwe plek. Dat gaat lekker zakken straks, hele gezicht blauw groen in het weekend inderdaad. Hopelijk is het met zijn verjaardag weg, wel zo leuk voor de foto's toch?

Bridges, nog steeds tevreden over De Fiets? Heb je hem uit Purmerreutel? (dom woord ). Ik wil daar volgende week even kijken, als het goed is is ie daar op voorraad en anders heb ik een probleem. Ik zag 'm ook nog in de buurt van Utrecht kan ik ook nog even gaan kijken. Durf hem toch niet online te kopen, wil even passen met L.

Hmm, oudste loopt onwijs te schreeuwen boven. Niet te huilen, maar echt iets te roepen ofzo. Ik ga maar eens kijken Oh hoor nu ook mamamaaaaa.
Nouja, was niets. Er moesten nog 17 kusjes gegeven worden aan B ofzo. Vermoeiend.
druk bezig allemaal? Ik zit in Bernhard, schavuit van Oranje. Vind het wel interessant eigenlijk. Deel 1 pas, we hadden het opgenomen. Hebben jullie ook gekeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven