A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Batterij was dus bijna leeg, dat mag duidelijk zijn
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ah, welkom terug Dee

Freak, ik kan je verhaal niet vinden op 3000+ (heb 30 blz teruggebladerd en was er nóg niet ) maar nog een Als ik Jasmines reactie zie, is het niet best. Bah.
Later is nu
Bij Mirlo gaan lezen gaat sneller. Heb niet eens een poging ondernomen bij 3000+

Dee gelukkig dat de reis goed gegaan is!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Benieuwd naar hoe het was Dee!

Jas/dreamer, Freak heeft al eigen advocaat (en volgens mij echt een goede shark) toen bleek dat mediator niet werkte.

En ja het is bizar een een partner ineens kan veranderen in een totaal ander iemand bij einde relatie. Tja en nu staat hij met lege handen.

Hier verder geen nieuws.
en nee, 3000 is niet bij te houden/lezen; die doen meer postings in 2 dagen dan wij in een jaar

Is het al tijd voor een nieuw plaatje of zal ik deze in januari nog laten staan?
Laat deze nog maar lekker staan Tenzij jij een heel leuk nieuw plaatje hebt, natuurlijk (legt de vraag gewoon weer terug)
Later is nu
Heb er een paar gevonden die wel oké zijn, maar die kunnen natuurlijk ook nog in februari!
Blij te horen dat Freak haar eigen advocaat heeft!
quote:thee schreef op 12 januari 2010 @ 13:38:

Benieuwd naar hoe het was Dee!

Jas/dreamer, Freak heeft al eigen advocaat (en volgens mij echt een goede shark) toen bleek dat mediator niet werkte.

En ja het is bizar een een partner ineens kan veranderen in een totaal ander iemand bij einde relatie. Tja en nu staat hij met lege handen.

Hier verder geen nieuws.

Fijn idd dat je een advocaat hebt Freak, ipv mediator. Hoorde laatst nog op de radio (of ergens gelezen) dat mediator vaak niet zo goed uitpakt.

En met lege handen Thee? Heeft zij hem de deur uitgebonjourd?

Wat ongelooflijk kut zeg (de situatie dus, niet dat zij hem er eventueel uitgezet heeft, maar dit begrijp ik nu even van Thee's tekst). Heb even bij Mirlo gelezen en ik snap dat je er snel vanaf wilt zijn, maar laat je niet afschepen hoor!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hier dus weer thuis, in minder dan 48 uur op en neer naar Zweden (uiteindelijke bestemming). Was een belangrijk bezoek, dus afzeggen was lastig.

De reis was uiteindelijk toch nog redelijk te doen, maar vooral omdat we ons dus op het ergste hadden voorbereid (dekens mee, dikke kleding, laarzen, waxinelichtjes, thee (ja Thee, lekker ), erwtensoep, etc. En winterbanden, die hadden we dus ook, en dat scheelt stukken!! Maar wel hele einden alleen maar op de rechterbaan kunnen rijden, en gisteren terug in het donker ook sneeuw gehad, en dat is echt niet lachen; sneeuw, donker, en zonder lantaarnpalen, mwah, ik weet leukere dingen. Waren vannacht om kwart voor 3 thuis.

Wat onwijs leuk Thee, dat je LL mee gaat nemen naar je ouders!!
Oh ja, laat dit plaatje nog maar even staan hoor, ben dol op champie
Freak nu kom ik jou een mega geven! Zo te lezen kun jij die ook heel hard gebruiken! Je klinkt sterk en nuchter, fijn wel dat je hulp aan de zijlijn hebt. Nog maar een dan

Ik voel me wat vreemd, rustig, maar ook erg ongerust nog. Nou ja vrijdag afwachten.....
Cay terug

En voor jullie allemaal.... lief om te lezen... gisteren zowaar bijna niet online geweest

Dee gelukkig weer thuis en klinkt als barre tocht!

En ja heb eigen advocaat... maar daar loop je op leeg men wat een geld.... nu proberen we donderdag met mijn voorstel van advocaat er uit te komen... ben benieuwd

En nee ik heb hem er niet uitgezet... hij koos voor loeder... en tja dat blijkt nu dus verkeerde keus voor hem en hij woont nu weer bij pap en mam... en tja een kat in het nauw neemt rare sprongen he!

Maar goed even verstand op nul vandaag Mini wordt 6!!!! kunnen jullie het voorstellen... men wat gaat de tijd snel...

Zo met traktatie ( chipskettingen met een dropsleutel) naar school en om half 1 neem ik 8 meiden mee naar huis voor het partijtje

Wish me luck
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
HOERAAAA VOOR MINI

Zonde dat dat kostbare geld aan de advocaat op moet gaan.

Ik ga op andere manier geld kwijtraken: heb dringend broeken nodig (nog maar ééntje heel die ook past.. kan ik wel zeggen dat ik zo af ga vallen, maar 4 dagen per week in een rode broek, dat gaat vervelen ) LD heeft schoenen nodig (vindt zij) LE heeft schoenen nodig (vindt ik, hij wil niet mee ) en ik kreeg een geldcadeautje van het werk, eigenlijk pas bij loon volgende week, maar dat kan nu al wel uitgegeven worden, vond ik persoonlijk

Dus...

We gaan op pad

toedels!
Later is nu
Gefeliciteerd met je Mini, hiep hiep hoera!

Freak, nee, ik weet dat jij ex er niet uitgegooid hebt, maar heeft zij nu wel? Of begrijp ik dat verkeerd? (omdat ex nu bij ouders woont)

Edit; had niet goed gelezen maar ik snap m nu. Het is nog vroeg
Shop ze Dream!
quote:vivafreak1 schreef op 13 januari 2010 @ 08:26:

En nee ik heb hem er niet uitgezet... hij koos voor loeder... en tja dat blijkt nu dus verkeerde keus voor hem en hij woont nu weer bij pap en mam... en tja een kat in het nauw neemt rare sprongen he!

Laat maar, ik snap het nu.... niet goed genoeg gelezen.
Oh, en sterkte vanmiddag met je huis vol meiden, haha! Heb je nog een andere moeder gecharterd om mee te helpen? Veel plezier!
Thanks voor de leuke felicitaties.. ga ik aan haar laten zien

Shop ze Dreamer.... altijd leuk!

En Dee nee geen hulp behalve dat ex half heeft toegegeven om te komen maar of dat nog gebeurd na maandag avond

De Mega Mindy tafel is echt erg leuk geworden... ga zometeen een grote stapel pannenkoeken bakken en dan kan het feest beginnen
Nou, shoppen was minder leuk.. weer een maat groter van broek Maar goed, die gaan zeer binnenkort heel los zitten, denk ik dan maar Raar genoeg heb ik thuis wel een maat kleiner, die gewoon los zit, maar in de winkel lukte dat dus niet. Afijn, 3 broeken, 9 euro stuk.. dat was neit erg

Schoenen voor kinderen was groter probleem.. mèn.. je wilt dat ze stevige schoenen dragen, maar dat willen zij niet.. neee, stel je voor! Dus.. om ze in elk geval in schoenen te hebben die heel zijn, geef je maar weer toe
Later is nu
Zeg Dreamer waar koop jij broeken voor 9 euro per stuk ??????

En feestje was geslaagd... en het huis is nu weer helemaal aan kant... heerlijk rust.....

Zelfs de slingers en ballonnen weer op geruimd... alles weer schoon en fris....

Nu even forumtijd

Makkelijk eten vanavond...pastasaus uit de vriezer... even spaghetti koken ( mini's lievelingseten) Klaar!!!!
Freak, van harte gefeliciteerd met Mini!!

quote:Caylinn schreef op 13 januari 2010 @ 00:26:

Freak nu kom ik jou een mega geven! Zo te lezen kun jij die ook heel hard gebruiken! Je klinkt sterk en nuchter, fijn wel dat je hulp aan de zijlijn hebt. Nog maar een dan

Ik voel me wat vreemd, rustig, maar ook erg ongerust nog. Nou ja vrijdag afwachten.....

(her)ken het vreemde van de combi tussen rust en onrust/ongerust; hoop dat je de rust nog even vast kunt houden tot er meer bekend is

Merkt/weet kleine man er iets van?
Freak bij C&A

maar betwijfel alsnog of de aankoop goed was. Zakt achter van m'n kont en voor zit ie hoog (1 exemplaar dan, misschien zijn de anderen beter) Nahja, voor nu een broek, later is weer later zorg
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven