A perfect day again...
vrijdag 15 januari 2010 om 19:39
Ben niet zo lang thuis, had vertraging met de trein. Uit onderzoek is gekomen dat plek actieve cellen heeft, deze ook in de klieren tussen longvlies en longen zitten. 90% zeker dat het kwaardaardig is. As maandag wordt er weefsel weggenomen om te bekijken wat het voor tumor is en in welk stadium. Behandeling wordt daarop aangepast. Uitslag volgt dan weer week later... Nog wat langer wachten. (had wel verwacht dat er meer onderzoeken zouden volgen, had alleen gehoopt dat er meer zekerheid was over wel of geen kanker)
vrijdag 15 januari 2010 om 23:00
We zijn er rustig onder, want op de longen zelf zit maar 1 tumor. In de rest van het lijf zitten geen actieve cellen in de lympheklieren, alleen in de longen. Dat is positief. Het is ook nog niet zeker dat in de klieren kankercellen zitten, dus er is nog hoop. Op dit moment lijkt het goed behandelbaar, maar dat weten pas als duidelijk is wat voor kanker het is. We houden moed
en dank voor de knuffels, ik laat me ze welgevallen
en dank voor de knuffels, ik laat me ze welgevallen
zaterdag 16 januari 2010 om 23:04
Nou ligt hier alweer een pak sneeuw
En vandaag kon ik eindelijk sinds weken weer eens fietsen, wel koud trouwens brrr.
Met teckel gaat het supergoed, hij loopt zelfs zo hard dat ik hem niet bij kan houden, grote opluchting dus.
Vanavond en vannacht hebben wij een hondje van vrienden te logeren, niet omdat het nodig is maar om vast te oefenen, als ze op vakantie gaan komt ze hier, helemaal leuk!
Maar dan moet ze wel slapen tuurlijk, gewoon alleen hier blijven hadden we als een geprobeerd en dat ging prima.
Zo klinkt het verhaal toch anders Cay, positiever ook, maar dat wachten steeds is idd killing
Fijn dat je een goed gesprek met bijna ex had Freak, ik hoop dat hij zo redelijk blijft.
En vandaag kon ik eindelijk sinds weken weer eens fietsen, wel koud trouwens brrr.
Met teckel gaat het supergoed, hij loopt zelfs zo hard dat ik hem niet bij kan houden, grote opluchting dus.
Vanavond en vannacht hebben wij een hondje van vrienden te logeren, niet omdat het nodig is maar om vast te oefenen, als ze op vakantie gaan komt ze hier, helemaal leuk!
Maar dan moet ze wel slapen tuurlijk, gewoon alleen hier blijven hadden we als een geprobeerd en dat ging prima.
Zo klinkt het verhaal toch anders Cay, positiever ook, maar dat wachten steeds is idd killing
Fijn dat je een goed gesprek met bijna ex had Freak, ik hoop dat hij zo redelijk blijft.
.
zaterdag 16 januari 2010 om 23:44
Wat een opluchting dat het zo goed met teckel gaat! Super!
En leuk dat ie nu een vriendinnetje heeft.
Ja wat is het koud hè, verlang nu langzamerhand echt heel erg naar de lente en warme zon. Lekker op het balkon in de zon zitten of zo.
En leuk dat ie nu een vriendinnetje heeft.
Ja wat is het koud hè, verlang nu langzamerhand echt heel erg naar de lente en warme zon. Lekker op het balkon in de zon zitten of zo.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zondag 17 januari 2010 om 00:05
quote:tweeling schreef op 17 januari 2010 @ 00:00:
Jaaaa zo schattig ze liggen samen op de bank te slapen, heb er foto's van gemaakt. Maar vannacht moeten ze apart slapen hoor
Wát zullen we nou krijgen!? Is de M ineens hetero geworden
Nou..... dan ga ik eens even heel hard nadenken hoe ik dat nieuws hier een beetje subtiel ga brengen. Suggesties?
Jaaaa zo schattig ze liggen samen op de bank te slapen, heb er foto's van gemaakt. Maar vannacht moeten ze apart slapen hoor
Wát zullen we nou krijgen!? Is de M ineens hetero geworden
Nou..... dan ga ik eens even heel hard nadenken hoe ik dat nieuws hier een beetje subtiel ga brengen. Suggesties?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zondag 17 januari 2010 om 00:11