Bezemtopic deel 5 alweer
woensdag 13 januari 2010 om 07:38
woensdag 13 januari 2010 om 08:04

woensdag 13 januari 2010 om 09:19
Geen nieuws van de neuroloog. Hij weet het niet. Ik heb een lumbaalpunctie nog even geweigerd. Die wil hij wel. Hij gaat het nu met alle neurologen bespreken. En hij wil dat ik weer ga werken. Ik kan hier nog niet eens een half uur op de pc zitten. Hoe denkt hij dan dat het gaat lukken om 8 uur achter zo'n ding te zitten.
Ik ben aan het denken om in een ander ziekenhuis een second opinion aan te vragen. Het is toch te gek voor woorden, zo mis als ze het steeds hebben.
Morgen nog naar de orthopeed. Wat ben ik toch een ouwe kruk aan het worden.
Iedereen een dikke
Ik ben aan het denken om in een ander ziekenhuis een second opinion aan te vragen. Het is toch te gek voor woorden, zo mis als ze het steeds hebben.
Morgen nog naar de orthopeed. Wat ben ik toch een ouwe kruk aan het worden.
Iedereen een dikke
woensdag 13 januari 2010 om 09:34
Mogguh
Pips
Zoebie, ik zou de lumbaalpunctie toch wel doen. Een ontsteking is sneller dan je denkt opgelopen en het lijkt me slimmer om in elk geval dat in je zenuwen uit te sluiten..
Vandaag vrij.
Konijnenkooi
Afwas
Was
Kind of kinderen op bezoek
Kinderen supporten bij nieuw muziekstuk instuderen
Best vrij toch?
Pips
Zoebie, ik zou de lumbaalpunctie toch wel doen. Een ontsteking is sneller dan je denkt opgelopen en het lijkt me slimmer om in elk geval dat in je zenuwen uit te sluiten..
Vandaag vrij.
Konijnenkooi
Afwas
Was
Kind of kinderen op bezoek
Kinderen supporten bij nieuw muziekstuk instuderen
Best vrij toch?
woensdag 13 januari 2010 om 09:42
goedemorgen
Frans was geweldig maar ik ben wel gesloopt van al het gezwaai en geklap en gedans. Wilde uitslapen maar mijn bovenbuuf heeft haar mooie hakken aangetrokken en paradeert alweer door het huis
Vandaag bezemen en toch naar de dokter. De afspraak kon alsnog door gaan
Zoeb ik zou die lumbaalpunctie misschien toch overwegen. Misschien dat er daar wat uit komt. Voor de rest een dikke knuffel
Frans was geweldig maar ik ben wel gesloopt van al het gezwaai en geklap en gedans. Wilde uitslapen maar mijn bovenbuuf heeft haar mooie hakken aangetrokken en paradeert alweer door het huis
Vandaag bezemen en toch naar de dokter. De afspraak kon alsnog door gaan
Zoeb ik zou die lumbaalpunctie misschien toch overwegen. Misschien dat er daar wat uit komt. Voor de rest een dikke knuffel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

woensdag 13 januari 2010 om 09:57
Mogu!
Pips
Zoeb.snap dat je ertegenop ziet zo'n punctie maar je kunt dan idd wel dingen uitsluiten.
I'ts fijn zo'n buuf...
Weer luizen in klas van oudste.Nu maar heel bot naar die ouders opgebeld dat kind niet meer naar school mag voor ie luis en neetvrij is!Kind is,zegt ie,al 3 keer behandeld maar dan zijn ze echt wel weg.Ik denk dus zomaar dat moeders het wel best vind.Bahbah!
Ik ga aan de strijk en er komt een vriendin op de koffie!
Fijne dag
Pips
Zoeb.snap dat je ertegenop ziet zo'n punctie maar je kunt dan idd wel dingen uitsluiten.
I'ts fijn zo'n buuf...
Weer luizen in klas van oudste.Nu maar heel bot naar die ouders opgebeld dat kind niet meer naar school mag voor ie luis en neetvrij is!Kind is,zegt ie,al 3 keer behandeld maar dan zijn ze echt wel weg.Ik denk dus zomaar dat moeders het wel best vind.Bahbah!
Ik ga aan de strijk en er komt een vriendin op de koffie!
Fijne dag
woensdag 13 januari 2010 om 10:05
Ik snap echt niet waarom buuv in haar eigen huis met hakken rondloopt. Lijkt me de pest voor haar laminaat, alleen daarom al (zal ze wel de enige nederlander buiten mij zijn die geen laminaat heeft )
Coebergh, het schijnt dat sommige kinderen echt luis aantrekken. Oudste maar aan de gel en haarlak zetten?
Coebergh, het schijnt dat sommige kinderen echt luis aantrekken. Oudste maar aan de gel en haarlak zetten?

woensdag 13 januari 2010 om 16:35
Ik heb de hele dag nog geen koffie gehad.
Geen trek in..
Vanmorgen had ik een pan suddervlees gemaakt en die staat al de hele dag op. En zelfs dat vind ik niet lekker ruiken.
Wel net een lekker dutje gedaan op de bank.
Morgen moet ik weer op de been zijn voor de begrafenis.
Tekst is doorgemaild aan zus, ze ziet maar of ze er iets mee kan.
Geen trek in..
Vanmorgen had ik een pan suddervlees gemaakt en die staat al de hele dag op. En zelfs dat vind ik niet lekker ruiken.
Wel net een lekker dutje gedaan op de bank.
Morgen moet ik weer op de been zijn voor de begrafenis.
Tekst is doorgemaild aan zus, ze ziet maar of ze er iets mee kan.

woensdag 13 januari 2010 om 18:25
Wat is het hier rustig!
Ik heb vandaag de tweede griepprik gehaald, daar heb ik een flink stuk voor door de sneeuw moeten lopen.
En ik doe een freelance opdracht voor een vriendin, al schiet die niet echt op omdat M niet goed slaapt de laatste paar dagen. Hij zit ook een beetje aan de hoge kant met zijn temperatuur, ik hoop maar dat het manneke niet ziek wordt.
Verder ben ik nog op controle geweest bij de gynaecoloog, en ik ben helemaal goedgekeurd
Ik heb vandaag de tweede griepprik gehaald, daar heb ik een flink stuk voor door de sneeuw moeten lopen.
En ik doe een freelance opdracht voor een vriendin, al schiet die niet echt op omdat M niet goed slaapt de laatste paar dagen. Hij zit ook een beetje aan de hoge kant met zijn temperatuur, ik hoop maar dat het manneke niet ziek wordt.
Verder ben ik nog op controle geweest bij de gynaecoloog, en ik ben helemaal goedgekeurd