3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
dinsdag 12 januari 2010 om 21:17
Ik zit je maar te plagen hoor Roos
Is geen stom voorstel hoor, maar .... ik denk nog steeds dat het actieve aspect niet goed van de grond gaat komen, omdat er zoveel gepost wordt hier.
En, mocht er een ander topic komen, het is natuurlijk niet verplicht zjeen!!
Hmm....nou ja, bij het volgende topic misschien maar een polletje toevoegen?
Is geen stom voorstel hoor, maar .... ik denk nog steeds dat het actieve aspect niet goed van de grond gaat komen, omdat er zoveel gepost wordt hier.
En, mocht er een ander topic komen, het is natuurlijk niet verplicht zjeen!!
Hmm....nou ja, bij het volgende topic misschien maar een polletje toevoegen?
dinsdag 12 januari 2010 om 21:17
Jusme, volkomen met Jacky eens, maar had dat ook al eerdre geschreven.
Nu aan jezelf denken. En als je verliefd bent, ben je dat, komt alleen wat op rot moment. Maar je kunt gewoon met elkaar afspreken te wandelen en wat te drinken en dan weer naar huis te gaan.
Rustig aan.
En toch genieten van wat er te genieten valt.
Nu aan jezelf denken. En als je verliefd bent, ben je dat, komt alleen wat op rot moment. Maar je kunt gewoon met elkaar afspreken te wandelen en wat te drinken en dan weer naar huis te gaan.
Rustig aan.
En toch genieten van wat er te genieten valt.
dinsdag 12 januari 2010 om 21:19
Weet je Iry.. dat andere topic kan misschien wel een belemmering zijn voor mensen die het dan niet zo goed bij kunnen houden.. (ik bijv )
Maar aan de andere kant.. hoeft dat andere ook niet zo snel te gaan natuurlijk.. als je daar één of twee keer per dag kijkt dan is het goed.
Ben niet zo goed in topichoppen
Maar aan de andere kant.. hoeft dat andere ook niet zo snel te gaan natuurlijk.. als je daar één of twee keer per dag kijkt dan is het goed.
Ben niet zo goed in topichoppen
dinsdag 12 januari 2010 om 21:19
dinsdag 12 januari 2010 om 21:21
dinsdag 12 januari 2010 om 21:21
Als ik hier zit te smullen en er een plaatje bij plak voor iedereen en er zit iemand in het rood te klagen dat dat slecht is.....DUH....alsof ik dat niet weet en dan is de lol van samen delen er ook af.
Dan haak ik echt af, jakkie. Ik zie het verschil niet met het gezondheidstopic, dan kun je daar toch praten over eten en sport?
Dan haak ik echt af, jakkie. Ik zie het verschil niet met het gezondheidstopic, dan kun je daar toch praten over eten en sport?
dinsdag 12 januari 2010 om 21:24
]quote:iry schreef op 12 januari 2010 @ 21:21:
Zo , had mij toch de hele dag al zin in appeltaart!!!
Ben net toch nog snel even naar Appie gereden voor zo'n lekker roomboterappeltaartje...jammie!!!
Dus.... zit nu lekker op de bank met warme choco en heerlijk stuk appeltaart!!, jullie ook een stukje?*gezondheidsallert* Beter is natuurlijk om de volgende keer even goed na te denken of je dat echt wel wil, ga dan even een stukje lopen of neem een koude douche.Verstandige keuze is een kopje thee met een plakje peperkoek of een paar mandarijntjes.
Zo , had mij toch de hele dag al zin in appeltaart!!!
Ben net toch nog snel even naar Appie gereden voor zo'n lekker roomboterappeltaartje...jammie!!!
Dus.... zit nu lekker op de bank met warme choco en heerlijk stuk appeltaart!!, jullie ook een stukje?*gezondheidsallert* Beter is natuurlijk om de volgende keer even goed na te denken of je dat echt wel wil, ga dan even een stukje lopen of neem een koude douche.Verstandige keuze is een kopje thee met een plakje peperkoek of een paar mandarijntjes.
dinsdag 12 januari 2010 om 21:27
quote:Jackyr schreef op 12 januari 2010 @ 21:24:
Fout Iry.. bij de Appie krijg je deze week TWEE roomboterappeltaartjes voor de prijs van EEN *Gezondheidsallert* Dat klinkt als een aanbieding jacky, maar let wel, dat zijn ook twee keer zoveel cal., twee keer zoveel kans om aan te komen, wat een flut aanbieding van appie
Fout Iry.. bij de Appie krijg je deze week TWEE roomboterappeltaartjes voor de prijs van EEN *Gezondheidsallert* Dat klinkt als een aanbieding jacky, maar let wel, dat zijn ook twee keer zoveel cal., twee keer zoveel kans om aan te komen, wat een flut aanbieding van appie