3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
dinsdag 12 januari 2010 om 21:45
Goedkoper appartement zoeken is moeijlijk.
Inschrijven bij een wonigbouwvereniging voor sociale huur is moeilijk. Dan moet je ergens eerst een jaar wonen of er werken.
Dat gaat dus niet lukken.
Particulier iets zoeken is erg moeilijk.
Ergens een kamer, en dat ik dus dingen moet gaan delen met andere is voor mij, zeker nu, geen optie.
Inschrijven bij een wonigbouwvereniging voor sociale huur is moeilijk. Dan moet je ergens eerst een jaar wonen of er werken.
Dat gaat dus niet lukken.
Particulier iets zoeken is erg moeilijk.
Ergens een kamer, en dat ik dus dingen moet gaan delen met andere is voor mij, zeker nu, geen optie.
dinsdag 12 januari 2010 om 21:47
Het is ook moeilijk just dingen los te laten waar je zelf nog niet echt klaar mee was om er een punt achter te zetten.
Maar je blijft nu met heel veel dingen rondjes cirkelen in je hoofd.
Herkenbaar hoor,is irritant piekergedrag en dat doorbreken is niet zo makkelijk.
Het kan soms wel helpen om het even op te schrijven, even uit je hoofd, want feitelijk veranderd al dat denkwerk even niets toch?
En leg dat briefje dan even weg...zoek wat afleiding.End ie verliefdheid, ik hoop meid dat dat je wat brengt, je pijlen op wat anders richten.
Nee je kan je ex niet helpen, het is ook niet je verantwoordelijkheid.
Maar je blijft nu met heel veel dingen rondjes cirkelen in je hoofd.
Herkenbaar hoor,is irritant piekergedrag en dat doorbreken is niet zo makkelijk.
Het kan soms wel helpen om het even op te schrijven, even uit je hoofd, want feitelijk veranderd al dat denkwerk even niets toch?
En leg dat briefje dan even weg...zoek wat afleiding.End ie verliefdheid, ik hoop meid dat dat je wat brengt, je pijlen op wat anders richten.
Nee je kan je ex niet helpen, het is ook niet je verantwoordelijkheid.
dinsdag 12 januari 2010 om 21:47
dinsdag 12 januari 2010 om 21:54
quote:rosanna08 schreef op 12 januari 2010 @ 21:50:
Jussie, denk je dat deze man jou gelukkig kan maken, gesteld dat hij voor jou zou kiezen?Ik denk wel zeker te weten van niet Roos.. vandaar dat ik nu even al mijn aandacht op Just richt. Ik vind het zo'n zonde van haar energie.. vooral voor haar eigen welzijn.
Jussie, denk je dat deze man jou gelukkig kan maken, gesteld dat hij voor jou zou kiezen?Ik denk wel zeker te weten van niet Roos.. vandaar dat ik nu even al mijn aandacht op Just richt. Ik vind het zo'n zonde van haar energie.. vooral voor haar eigen welzijn.
dinsdag 12 januari 2010 om 22:02
Ik denk dat je iemand verdient die 100 % procent voor jou kiest just.
En die je laat lachen, optilt en en een rondje met je draait, die samen met jou de heuvels afrent op de grond valt , je in zijn armen neemt, en je plukje haar uit je gezicht blaast.
Iemand die zegt, he Just jij hoort bij mij, en in die woorden klinkt overtuiging en kracht!
Voor minder moet je niet gaan meid, word je alleen maar verdrietig en onzeker van, niet doen.
En die je laat lachen, optilt en en een rondje met je draait, die samen met jou de heuvels afrent op de grond valt , je in zijn armen neemt, en je plukje haar uit je gezicht blaast.
Iemand die zegt, he Just jij hoort bij mij, en in die woorden klinkt overtuiging en kracht!
Voor minder moet je niet gaan meid, word je alleen maar verdrietig en onzeker van, niet doen.
dinsdag 12 januari 2010 om 22:10