Kan iemand mij motiveren naar bed te gaan?
woensdag 13 januari 2010 om 00:02
Het zit zo. Ik voel me kut om meerdere redenen (tentamenweken, ERG druk, stress, privé-gezeik) en eigenlijk moet ik nog even dit boek uitlezen voor mijn studie, nog een paar bladzijden.
Maar 5 minuten lopen van mijn huis is ook een fantastische borrel gaande en ik heb eigenlijk enorme zin om daar heen te gaan en keihard los te gaan. Helaas kan dat pas na volgende week (laatste tentamens)
Wie o wie kan mij motiveren om dit even af te maken en dan netjes mijn bed in te kruipen?!
Maar 5 minuten lopen van mijn huis is ook een fantastische borrel gaande en ik heb eigenlijk enorme zin om daar heen te gaan en keihard los te gaan. Helaas kan dat pas na volgende week (laatste tentamens)
Wie o wie kan mij motiveren om dit even af te maken en dan netjes mijn bed in te kruipen?!

woensdag 13 januari 2010 om 00:13
Thanks voor de motivaties iedereen
Ja, ik wil ook héél graag die kant op. Maar ik wil ook graag mijn tentamen donderdagochtend (om 8.30!!) halen. En daarna moet ik direct beginnen met twee zware van volgende week, waarvan ik eentje echt sowieso hoe dan ook moet halen.
*pakt zuchtend boek en probeert te lezen*
Ja, ik wil ook héél graag die kant op. Maar ik wil ook graag mijn tentamen donderdagochtend (om 8.30!!) halen. En daarna moet ik direct beginnen met twee zware van volgende week, waarvan ik eentje echt sowieso hoe dan ook moet halen.
*pakt zuchtend boek en probeert te lezen*
woensdag 13 januari 2010 om 00:14
woensdag 13 januari 2010 om 00:34
Ik lees nu over de temperamentenleer in de 18e eeuw en daar staat in dat 'melancholie' kan ontstaan door 'ingespannen denken en studeren' en door hevige gemoedstoestanden. En dat moet opgelost worden door amusement.
Het boek zet mij aan tot borrelen
Het boek zet mij aan tot borrelen
anoniem_98826 wijzigde dit bericht op 13-01-2010 00:35
Reden: woordje vergeten
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
woensdag 13 januari 2010 om 00:42
woensdag 13 januari 2010 om 00:44