Kan iemand mij motiveren naar bed te gaan?

13-01-2010 00:02 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zit zo. Ik voel me kut om meerdere redenen (tentamenweken, ERG druk, stress, privé-gezeik) en eigenlijk moet ik nog even dit boek uitlezen voor mijn studie, nog een paar bladzijden.

Maar 5 minuten lopen van mijn huis is ook een fantastische borrel gaande en ik heb eigenlijk enorme zin om daar heen te gaan en keihard los te gaan. Helaas kan dat pas na volgende week (laatste tentamens)

Wie o wie kan mij motiveren om dit even af te maken en dan netjes mijn bed in te kruipen?!
Ga naar bed! Wees wijs! Denk aan gruwelijke wallen, een pafferig gezicht en de moordende slopende watten in je hoofd, veroorzaakt door slaaptekort!

Volgende week kan je ook nog feesten!
Gewoon een discussie beginnen over hoe naar sommige mensen op dit forum kunnen zijn, word je heel snel moe van
Denk aan de hertamens! Dan moet je wéér aan de studie ipv los te gaan en heb je nu alles voor niks gedaan.

Nu gaan slapen! Hup!
Ga naar het feest
Misschien even het boek uitlezen, een uurtje naar de borrel gaan en niet meer dan twee drankje nemen, en dan naar bed?

Heb je een beetje van alles....

En dan na je laatste tentamens een avond helemaal los gaan!
Vind het wel knap dat je nog thuis zit, ik was allang die kant op vertrokken eerlijk gezegd
Thanks voor de motivaties iedereen

Ja, ik wil ook héél graag die kant op. Maar ik wil ook graag mijn tentamen donderdagochtend (om 8.30!!) halen. En daarna moet ik direct beginnen met twee zware van volgende week, waarvan ik eentje echt sowieso hoe dan ook moet halen.

*pakt zuchtend boek en probeert te lezen*
NU NAAR BED JIJ!

Bedenk hoe je je morgenochtend voelt als je nu naar de borrel gaat...Daar word je vast ook niet veel vrolijker van. Het blijft toch nooit bij twee drankjes, of wel?

Maak alvast een afspraak om lekker los te gaan na je tentamens.
en doe je computer uit..
Hehe afspraken om los te gaan na de tentamens heb ik al... Van dinsdagavond t/m donderdagavond wordt echt drie dagen kansloos zuipen. Ben ik daarna gelijk weer genezen en kan ik dan weer mijn normale ritme en levensstijl hervatten
Nou hup, boek open, lezen, dan slapen. En volgende week los gaan
Nog 3 bladzijden!

Wat is trouwens jullie reden om nog zo laat op te zijn?
Oooh, je tentamen is pas donderdag. Kun je toch nog naar de borrel toe
Sssst ik heb mezelf er net van overtuigd dat ik niet heen moet gaan
Ik lees nu over de temperamentenleer in de 18e eeuw en daar staat in dat 'melancholie' kan ontstaan door 'ingespannen denken en studeren' en door hevige gemoedstoestanden. En dat moet opgelost worden door amusement.

Het boek zet mij aan tot borrelen
anoniem_98826 wijzigde dit bericht op 13-01-2010 00:35
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Ben je nu nog niet weg?
Zo herkenbaar. Ik heb geen tentamens.
*probeert verstandig te zijn*
Als men in de 18e eeuw ingeënt werd tegen ziektes, gebeurde dit door wondvocht/etter van een zieke te injecteren
Zelfs je boek werkt je tegen
Als je hier rond blijft hangen kun je net zo goed gaan borrelen, het schiet allebei niet op. Hup, naar bed *schop*
Wat is dat voor een boek TO? Klinkt wel interessant moet ik zeggen.
Je tentamen is pas donderdag?! Ik had alláng in die kroeg gezeten!

Maar geloof me, je moet mij vooral niet als voorbeeld nemen... echt niet... dus: lees die 3 blz ga lekker slapen en droom van LOS gaan... en dat dat volgende week grenzeloos kan...
Het boek is niet echt een boek maar een reader, omdat het in boekvorm niet meer verkrijgbaar is.

Het heet 'Het boek der Verlichting. De 18e eeuw van A tot Z'. En het is ook best interessant. Als ik verder geen interessantere dingen te doen zou hebben

Maar goed, het is uit En ik ga zo op bed, echt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven