Hoe oud ben jij?

05-01-2010 14:10 318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier nog maar eens een luchtig topic. Ik vraag me soms af hoe oud jullie zijn. Natuurlijk kun je dit (soms) zien in de profielen maar ik klik niet op iedereen zijn profiel.

Ik ben 33 jaar en ik word in de zomer 34
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
29, word 30 in de zomer
29 lentes , eh,

29 winters
24 jaar alweer
18 met 24 jaar ervaring
32 jaar
Nog een half jaartje 25. Mij geloven ze ook niet.
Eergisteren 30 geworden...
ben 41 en wordt eind maart 42.

Maar voel me niet zo hoor, mijn kinderen vinden mij gelukkig een fijne en moderne moeder!
28... Duurt ook nog wel even voordat ik weer jarig ben... Thank god...;-)
47
34
26, nog een halfjaartje
wegens privacy toch maar weg
37
20 jaar.. een groentje dus
bijna 30
Hoezo kun je dat zien in de profielen? Vroeg zij in blinde paniek?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
wanneer je dat hebt ingevuld VC
25
heb zoveel mogelijk alle berichtjes gelezen en kwam de leeftijd van 53 tegen,is dat de oudste tot nu toe?

Ik ben 58 en lezeres van het 1ste uur! Wat was de VIVA een verademing naast al die damestijdschriften!

De rubriek Help bezorgde je soms rode oortjes,maar wat heeft dat veel taboes doorbroken.

weet eigenlijk niet waarom ik de Viva nog steeds leuk vind,niet de mode en de kapsels,want daar ben ik veel te oud voor,maar gewoon: het Gevoel! ben geen abonnee meer,maar koop los of mijn zusje( 52!) koopt hem en lees ik hem van haar.Toen zij 16 was gaf ik hem aan haar te lezen als oudere zus,toen mijn moeder de inhoud had gelezen was de Viva streng verboden en kreeg ik gigantisch op m'n donder dat ik zulke "vuiligheid"aan mijn onschuldige zusje heb gegeven.gelukkig is zij TOCH goed terecht gekomen.

zijn er nog meer oude taarten van vroeger die de Viva nog lezen? Hij gaat nu na lezen naar mijn dochter van 35.leuk toch/

groetjes,Greet.
33. Ik word in mei alweer 34....
39, eind mei 40!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik ben zover dat ik moet nadenken als mensen dat vragen. Gek, als kind kon ik me dat echt niet voorstellen. Dan vroeg iemand aan mijn moeder hoe oud ze was, en dan was het antwoord: eh..... Oja, .. jaar. En ik dacht: hoe kun je nou niet weten hoe oud je bent.

Inmiddels snap ik het wel. Ik ken de leeftijd van mijn man en kind, weet precies wat er in de diepvries en ijskast ligt, hoeveel rollen wcpapier er nog in voorraad zijn, of er nog brood is, en welke kaas mijn lief lekker vindt. Maar als je me vraagt hoe oud ik ben, dan moet ik eventjes rekenen.

Geboren 72, bijna jarig, dus oja, ik ben bijna 38.

En mijn rechterknie begint te kraken, de huid van mijn handen heeft nu echt minstens 4x per dag handcreme nodig en make-up 's avonds er niet afhalen komt niet meer voor, want ik verkreukel anders helemaal. Er gaat tegenwoordig een stevige laag anti-rimpelcreme overheen.

Maar het heeft ook voordelen. Het maakt niet meer zoveel uit wat anderen van je vinden, het gaat om wat ik zelf vind. En als ik geen zin heb om iets te doen, dan zeg ik gewoon nee en voel me daar niet schuldig over.
Waarom wordt er steeds 'alweer' geschreven? Alweer = nogmaals (alsof je voortdurend 25 wordt). Het is: al weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven