3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
woensdag 13 januari 2010 om 16:54
woensdag 13 januari 2010 om 16:56
quote:Bianca40 schreef op 13 januari 2010 @ 16:52:
Ibi.. je hebt helemaal gelijk lieverd Je verdient het ook om er lekker knus bij te zitten!
Moet er nog zo aan wennen. In het verleden gebeurde het regelmatig dat ik in de kou en het donker zat. Dan kwam mijn man thuis en die vroeg waarom ik zo zat. Dan keek ik om me heen en zag pas dat het idd. donker en koud was. Sorry is me niet opgevallen.
Nu is de afspraak dat ik alerter reageer op dergelijke dingen. Aan het begin vond ik het zonde van het gas en elektra. Vond mezelf het niet waard maar nu gaat het wel wat beter gelukkig.
Ibi.. je hebt helemaal gelijk lieverd Je verdient het ook om er lekker knus bij te zitten!
Moet er nog zo aan wennen. In het verleden gebeurde het regelmatig dat ik in de kou en het donker zat. Dan kwam mijn man thuis en die vroeg waarom ik zo zat. Dan keek ik om me heen en zag pas dat het idd. donker en koud was. Sorry is me niet opgevallen.
Nu is de afspraak dat ik alerter reageer op dergelijke dingen. Aan het begin vond ik het zonde van het gas en elektra. Vond mezelf het niet waard maar nu gaat het wel wat beter gelukkig.
woensdag 13 januari 2010 om 16:57
woensdag 13 januari 2010 om 16:57
Ik krijg steeds emails dat je geld kan verdienen vanuit his achter de pc. je hoeft alleen emails te beantwoorden.
Klinkt goed, maar het is maar 15 cent per email, geloof ik.
En dan heb je NOF geen sociale contacten.
Ik ging een keer naar een kaartclub voor contacten. Was erg leuk en werd hartelijk ontvangen.
Toch nooit meer teruggekomen omdat ik het te te...te (woord graag) te geforceerd voelde,
Klinkt goed, maar het is maar 15 cent per email, geloof ik.
En dan heb je NOF geen sociale contacten.
Ik ging een keer naar een kaartclub voor contacten. Was erg leuk en werd hartelijk ontvangen.
Toch nooit meer teruggekomen omdat ik het te te...te (woord graag) te geforceerd voelde,
woensdag 13 januari 2010 om 16:59
Ibi.. je moet jezelf wel lekker verwennen hoor Gekkie!!!
JustMe, maakt toch niet uit als je geen rijbewijs hebt. Je hoeft ook geen piloot te zijn om bij een reisbureau te kunnen werken
En Zjeen.. ja ja ja hondenoppas is ook een goed idee. Maar dan kom je toch overdag hoofdzakelijk vrouwen tegen die de hond uitlaten.
JustMe, maakt toch niet uit als je geen rijbewijs hebt. Je hoeft ook geen piloot te zijn om bij een reisbureau te kunnen werken
En Zjeen.. ja ja ja hondenoppas is ook een goed idee. Maar dan kom je toch overdag hoofdzakelijk vrouwen tegen die de hond uitlaten.
woensdag 13 januari 2010 om 17:01
woensdag 13 januari 2010 om 17:02