Gezondheid alle pijlers

Heeft er iemand ervaring met Dokteronline?

15-01-2010 08:18 6 berichten
Ik zelf heb daar iets besteld. Geen "gevaarlijke" medicijnen oid trouwens, gewoon een anticonceptiepil.

In elk geval: ik heb dat begin januari besteld en aan mijn orderstatus te zien is het "goed gekeurd" maar hij is nog steeds niet verzonden. Ik heb wel betaald.

Mijn vraag is nu of er mensen zijn die ervaring hebben met deze website?

Ik lees nl. verhalen dat mensen binnen een paar dagen hun pakketje binnen hebben. Bovendien kan ik nergens een telefoonnummer vinden van hen, enkel een mailformulier.

Oh ja, ik heb geen zin in een discussie over het hoe en waarom bestellen op een website, daar heb ik mijn redenen voor
Alle reacties Link kopieren
quote:Kate1980 schreef op 15 januari 2010 @ 08:18:

Ik zelf heb daar iets besteld. Geen "gevaarlijke" medicijnen oid trouwens, gewoon een anticonceptiepil.

In elk geval: ik heb dat begin januari besteld en aan mijn orderstatus te zien is het "goed gekeurd" maar hij is nog steeds niet verzonden. Ik heb wel betaald.

Mijn vraag is nu of er mensen zijn die ervaring hebben met deze website?

Ik lees nl. verhalen dat mensen binnen een paar dagen hun pakketje binnen hebben. Bovendien kan ik nergens een telefoonnummer vinden van hen, enkel een mailformulier.

Oh ja, ik heb geen zin in een discussie over het hoe en waarom bestellen op een website, daar heb ik mijn redenen voor

Tja dan niet straks komen zeuren als je zwanger bent omdat de pil die je online bestelde eigenlijk geen anticonceptie was.

Geen eravring, maar ik zou zeggen ga voortaan gewoon naar de apotheek, kun je tegenwoordig zonder recept de pil halen.
Hoi, ik heb alleen maar positieve ervaringen met hen. Heb meestal binnen een paar dagen mijn bestelling binnen. Medicijnen via recept, maar ook drogisterij artikelen. Waarschijnlijk is je bestelling niet direct leverbaar en moet het een en het ander uit het buitenland komen (buitenlandse apotheek), dit heeft dan als gevolg dat de bestelling wat langer op zich laat wachten.
ik ook goeie ervaringen hoor

pakketje binnen paar dagen in huis

ze zijn alleen duurder maar dat komt omdat het consult erbij komt
quote:gizz schreef op 15 januari 2010 @ 08:42:

[...]

Tja dan niet straks komen zeuren als je zwanger bent omdat de pil die je online bestelde eigenlijk geen anticonceptie was.

Geen eravring, maar ik zou zeggen ga voortaan gewoon naar de apotheek, kun je tegenwoordig zonder recept de pil halen.Je zult toch écht één keer een recept gekregen moeten hebben van een arts. Daarná kun je zonder nieuw recept de(zelfde) pil weer meekrijgen. Je krijgt géén pil als je er nooit een recept voor hebt gehad.
zelf ben ik ook niet zo'n fan van dokter online, maar ik moet zeggen dat ik standaard de pil bij de apotheek haal, maar een vriendin van mij heeft goeie ervaringen met dokter online

grts, daisy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven