Saai!
donderdag 14 januari 2010 om 21:48
donderdag 14 januari 2010 om 22:02
donderdag 14 januari 2010 om 22:06
Ik kom de 11e saai doen.. ik blijf overigens maar 4 dgn dus ik ga zondags al weer saai naar huis..
Ik kom even op adem komen.. even saai zwemmen in de saaie blue lagoon en even saai naar die saaie geysers kijken.
Verder nog even saai door de stad wandelen... saai he?
Ik kom even op adem komen.. even saai zwemmen in de saaie blue lagoon en even saai naar die saaie geysers kijken.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 14 januari 2010 om 22:12
quote:biol schreef op 14 januari 2010 @ 22:06:
Ik kom de 11e saai doen.. ik blijf overigens maar 4 dgn dus ik ga zondags al weer saai naar huis..
Blue lagoon is saai, geysir is saaie douche de verkeerde kant op... en saai stadten. Klinkt allemaal heel erg saai.
In welk saai hotel overnacht je??
Blue lagoon is saai, geysir is saaie douche de verkeerde kant op... en saai stadten. Klinkt allemaal heel erg saai.
In welk saai hotel overnacht je??
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 14 januari 2010 om 22:14
quote:snjokorn schreef op 14 januari 2010 @ 22:12:
[...]
In welk saai hotel overnacht je??We overnachten in hotel Cabin. Is ook zeer saai.. maar ja.. je moet wat he...
[...]
In welk saai hotel overnacht je??We overnachten in hotel Cabin. Is ook zeer saai.. maar ja.. je moet wat he...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 14 januari 2010 om 22:14
quote:snjokorn schreef op 14 januari 2010 @ 17:47:
Ik heb een hele saaie muts van ieniemienie gekregen. Waarschijnlijk om dat ik een saaie muts ben........
[afbeelding]
Hij is echt zoooooo saaai (en lekker warm over mijn oren)
[afbeelding]
Ieniemienie; Snjo! Hij staat je prachtig saai! Een saaie muts zo had ik er nog niet over nagedacht
Ik heb een hele saaie muts van ieniemienie gekregen. Waarschijnlijk om dat ik een saaie muts ben........
[afbeelding]
Hij is echt zoooooo saaai (en lekker warm over mijn oren)
[afbeelding]
Ieniemienie; Snjo! Hij staat je prachtig saai! Een saaie muts zo had ik er nog niet over nagedacht
donderdag 14 januari 2010 om 22:17
vrijdag 15 januari 2010 om 08:37
quote:biol schreef op 14 januari 2010 @ 22:15:
snjo... mijn man vraagt of we als we toch bij jou in de buurt zijn we dan gelijk van die saaie sokken kunnen ophalen...
Ik moet nog 1 sok van een paar af breien, als je maat en kleur doorgeeft ga ik saai m'n best doen.
Hotel Cabin heeft een heel saaie eetzaal met uitzicht op het water...
snjo... mijn man vraagt of we als we toch bij jou in de buurt zijn we dan gelijk van die saaie sokken kunnen ophalen...
Ik moet nog 1 sok van een paar af breien, als je maat en kleur doorgeeft ga ik saai m'n best doen.
Hotel Cabin heeft een heel saaie eetzaal met uitzicht op het water...
vrijdag 15 januari 2010 om 09:22
quote:steph schreef op 15 januari 2010 @ 09:20:
een vorstenbal is geen echt bal hoor, die saaie Snjokorn toch. Om de een of andere reden noemen ze het zo, behoorlijk saai.
Geen idee wat ik ga aantrekken dit jaar, ik loop al jaren in hetzelfde maar wil nu eens wat anders.Bij ons was de balzaal een veilinghal...... Kan best een LCDscherm in toch....
een vorstenbal is geen echt bal hoor, die saaie Snjokorn toch. Om de een of andere reden noemen ze het zo, behoorlijk saai.
Geen idee wat ik ga aantrekken dit jaar, ik loop al jaren in hetzelfde maar wil nu eens wat anders.Bij ons was de balzaal een veilinghal...... Kan best een LCDscherm in toch....
vrijdag 15 januari 2010 om 12:44
Het is in een giga-feesttent en iedereen gaat in saaie carnavalskleding. Kan een LCD-scherm in ja maar binnen 5 min zit dat onder het bier, sommige vinden dat je alleen tijdens carnaval (vasteloavend zoals ze het hier noemen) enorm mag zuipen totdat je erbij neervalt...........Ik drink fris of water en vriend kan zich zeer goed inhouden want wij zijn saai.
vrijdag 15 januari 2010 om 14:03
Ik ben ook over het algemeen redelijk nuchter tijdens carnaval. Tenminste als je die paar wodka redbulls niet meetelt. Maar dronken ben ik nog noooooit geworden. Aangeschoten ooit een keertje in mijn leven. Kortom ontzettend saai ben ik! En als ik geen zin heb in alcohol doe ik het prima op fris en water. Het verschil merk je niet, ik spoor gewoon niet zo saai ben ik.
Zo haar is weer saai geknipselt lekker makkelijk model en droogt snel (leve het uitdunnen) dus ik kan voorlopig weer voor de dag komen.
Zo haar is weer saai geknipselt lekker makkelijk model en droogt snel (leve het uitdunnen) dus ik kan voorlopig weer voor de dag komen.