Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Saaie verhalen hier zeg....

*opent saai haar 5e twister biertje...het is tenslotte weer saai weekend*
Ik heb niets saais te vertellen maar wilde ff langskomen.

Oja, ik heb saai tv gekeken.
Gaat er trouwens nog iemand die saaie film kijken waar hier vanavond ook ergens iets op het forum over is geplaatst? Begint over 6 minuten dus kan lekker saai gaan liggen op de bank tot 00.50...

*Vraagt zich nu af of Snjo Nederlandse kabel heeft??????*
Saaie film vertel eens Ien?

Snjookje dat jij niet spoorde wist ik eigenlijk al. Zo iemand die zo saai is als jij kan niet anders dan niet sporen (en ik doe gezellig met je mee dus)
*zit met haar hoofd te schudden maar dat kunnen jullie niet zien*

Heeft geen NL kabel. Een of andere domme amerikaanse film uit het stenen tijdperk. Zometeen Taggart. Saai dus.
quote:Dushi74 schreef op 15 januari 2010 @ 22:47:

Snjookje dat jij niet spoorde wist ik eigenlijk al. Zo iemand die zo saai is als jij kan niet anders dan niet sporen (en ik doe gezellig met je mee dus)'k Ben blij dat ik niet alleen sta.
zomaar even een saaie bedoeling...

Even een saaie mededeling tussendoor: het stormt hier (waar komt al die wind toch vandaan???)
"the driving bell and the butterfly" Gaat over een verlamde man die alleen met zijn oog kan knipperen en zo een boek van 7500 pagina's schrijft (zo gaat het verhaal ) via een vrouw die hem helpt. Kan me niets saaiers voorstellen. Begint zo op 2quote:Dushi74 schreef op 15 januari 2010 @ 22:47:

Snjookje dat jij niet spoorde wist ik eigenlijk al. Zo iemand die zo saai is als jij kan niet anders dan niet sporen (en ik doe gezellig met je mee dus)
Taggert = oersaai Sjno
zie NU op TV een voorfilmpje voor taggert. Hoe saai wil je het hebben Snjo.... Morgen op 2
quote:ieniemienie20 schreef op 15 januari 2010 @ 22:55:

Taggert = oersaai SjnoIk kan natuurlijk ook een DVDtje van miss Marple of Poirot in de speler zetten, is van het zelfde laken een pak maar dan moet ik weer saai opstaan...
nou ik ga nu saai aan de film..tot 01.00
Blijf maar lekker zitten Snjo.. opstaan is veel te saai. Misschien kan je saai wat gaan zappen. Call TV is ook heel saai om naar te kijken. Weet niet of dat er al op is om dit tijdstip...misschien is er nog wel iets anders saais te vinden

Gelukkig ben ik zelf zeker nog tot 01.00 tv aan het kijken dus kan daarna mooi verder met de Geroge Flaming Grill...
quote:ieniemienie20 schreef op 15 januari 2010 @ 22:56:

zie NU op TV een voorfilmpje voor taggert. Hoe saai wil je het hebben Snjo.... Morgen op 2Jullie lopen gewoon saai een dag achter...... Maar qua wereldtijd (GMT enzo) lopen jullie voor. 'k Snap er niets meer van..
quote:ieniemienie20 schreef op 15 januari 2010 @ 23:00:

Blijf maar lekker zitten Snjo.. opstaan is veel te saai. Misschien kan je saai wat gaan zappen. Call TV is ook heel saai om naar te kijken. Weet niet of dat er al op is om dit tijdstip...misschien is er nog wel iets anders saais te vinden

Gelukkig ben ik zelf zeker nog tot 01.00 tv aan het kijken dus kan daarna mooi verder met de Geroge Flaming Grill...Zappen kennen ze hier niet (behalve als je een decodeer apparaatje hebt)... Saai land met maar 1 TV zender.
Breit weer even een rondje en komt dan weer terug.
Taggert is te saai voor mij. Dat ga ik niet redden. Die film op ned twee ben ik eerlijk gezegd niet in de stemming voor dus die ga ik niet kijken. Maar lief dat je het even meldt Ien.
Snjookie, de wind komt uit de lucht vandaan.

Saai land, geen nederlandse tv. Taggert saai.

Jemig wat doe je daar eigenlijk? Behalve saai werken?
*staat vannacht om 04.00 op om schaatsen te kijken*
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 15-01-2010 23:04
Reden: saai
% gewijzigd
HhHhHh..nou succes dan Snjo..is het saai op zender 1? Ik ga nu écht saai film koekeloeren
quote:steph schreef op 15 januari 2010 @ 23:03:

Snjookie, de wind komt uit de lucht vandaan.

Saai land, geen nederlandse tv. Taggert saai.

Jemig wat doe je daar eigenlijk? Behalve saai werken?Sokken breien en turnles geven (heeft gisteren saai op de nieuwe trampoline gesprongen en vandaar uit in de schuimbak...)
Ik weet nu niet of ik om 4 uur moet opstaan, wil ook om 9.00 bij de Aldi zijn voor een schaats dvd box. Dan maar de samenvatting kijken.
quote:snjokorn schreef op 15 januari 2010 @ 23:07:

[...]

Sokken breien en turnles geven (heeft gisteren saai op de nieuwe trampoline gesprongen en vandaar uit in de schuimbak...)En dat kon je niet in het saaie nederland?
quote:steph schreef op 15 januari 2010 @ 23:08:

[...]

En dat kon je niet in het saaie nederland? Nee, sokken breien heb ik hier geleerd en in dat saaie NL heb je geen IJslandse wol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven