3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zaterdag 16 januari 2010 om 21:59
quote:flodder64 schreef op 16 januari 2010 @ 21:55:
Nee floor...ik hou me in. Elke verjaardag heb ik al gedoe......van die lekekre discussies met familie die t allemaal zo goed weten over onderwerpen waar ze nog nooit mee te maken hebben gehad enzv enzv
Kom ik weer met grote bek. Zegt dochter (21 jr): je moet niks zeggen als je weet dat t toch geen zin heeft. Die mensen kun je echt niet emer veranderen dus spaar je moeite.
Ja....mijn kind voedt me op......
Zo zit ik ook op verjaardag, in mijn geval oudste zoon die zoiets zegt.
Hij is wijzer dan zijn moeder.
(Ik heb hem dan ook heel goed en consequent opgevoed!Heb hem zelfs liefde gegeven)
Nee floor...ik hou me in. Elke verjaardag heb ik al gedoe......van die lekekre discussies met familie die t allemaal zo goed weten over onderwerpen waar ze nog nooit mee te maken hebben gehad enzv enzv
Kom ik weer met grote bek. Zegt dochter (21 jr): je moet niks zeggen als je weet dat t toch geen zin heeft. Die mensen kun je echt niet emer veranderen dus spaar je moeite.
Ja....mijn kind voedt me op......
(Ik heb hem dan ook heel goed en consequent opgevoed!Heb hem zelfs liefde gegeven)
zaterdag 16 januari 2010 om 22:02
quote:gewoonpetra schreef op 16 januari 2010 @ 21:59:
[...]
Mijn oudste heeft wel eens tegen me gezegd; 'Mam, misschien moet je gewoon even niks zeggen?'
En de baby zegt nu al; 'dèdèdom' = 'Denk erom!'
[...]
Mijn oudste heeft wel eens tegen me gezegd; 'Mam, misschien moet je gewoon even niks zeggen?'
En de baby zegt nu al; 'dèdèdom' = 'Denk erom!'
zaterdag 16 januari 2010 om 22:03
Hoi lieverds..
Vandaag drukke dag, maar wel oke,gezellig.
Heb het vorige topic en deze vluchtig doorgelezen.
Was toch nieuwsgierig of het beladen gebeuren er een beetje af kon gaan, de draad weer een beetje opgepakt kon worden en Floor en No toch hier weer hun draai proberen te vinden.
En waar stuit ik op iedere keer bij het refreshen.
Een nieuwe regel, en deze stoort mij.
Het stoort mij om dat het voortvloeit uit een voorval en daar hoef ik nou niet echt iedere keer aan herinnert te worden.
Bovendien vind ik de toon in de regel ook nog eens erg agressief overkomen en daarbij dan ook erg ongastvrij voor evt nieuwkomers die hier ook gezellig willen komen posten.
De andere regels vond ik altijd wel mooi, en lieten zien wat een mooi clubje dit was, kwam heel warm over.
De regel van Minny, een grapje..prima.
Maar die nieuwe regel, die er dan nu tussen staat bij al het ander warme en uitnodigende slaat echt als een vlag op een modderschuit.
En zo blijft er voor mij een beladen tintje aanzitten.
Sorry, maar wil toch echt even mijn mening erover kwijt.
Floor, fijn dat je toch nog hier bent, en sorry is niet nodig voor die twee regeltjes schreeuwen
Jack, kwam ergens bij het topic scannen een kaartje voor frummel tegen, lief! thanks!!
Vandaag drukke dag, maar wel oke,gezellig.
Heb het vorige topic en deze vluchtig doorgelezen.
Was toch nieuwsgierig of het beladen gebeuren er een beetje af kon gaan, de draad weer een beetje opgepakt kon worden en Floor en No toch hier weer hun draai proberen te vinden.
En waar stuit ik op iedere keer bij het refreshen.
Een nieuwe regel, en deze stoort mij.
Het stoort mij om dat het voortvloeit uit een voorval en daar hoef ik nou niet echt iedere keer aan herinnert te worden.
Bovendien vind ik de toon in de regel ook nog eens erg agressief overkomen en daarbij dan ook erg ongastvrij voor evt nieuwkomers die hier ook gezellig willen komen posten.
De andere regels vond ik altijd wel mooi, en lieten zien wat een mooi clubje dit was, kwam heel warm over.
De regel van Minny, een grapje..prima.
Maar die nieuwe regel, die er dan nu tussen staat bij al het ander warme en uitnodigende slaat echt als een vlag op een modderschuit.
En zo blijft er voor mij een beladen tintje aanzitten.
Sorry, maar wil toch echt even mijn mening erover kwijt.
Floor, fijn dat je toch nog hier bent, en sorry is niet nodig voor die twee regeltjes schreeuwen
Jack, kwam ergens bij het topic scannen een kaartje voor frummel tegen, lief! thanks!!
zaterdag 16 januari 2010 om 22:04