Kinderen ophalen?
zaterdag 16 januari 2010 om 22:24
zaterdag 16 januari 2010 om 22:27
zaterdag 16 januari 2010 om 22:30
zaterdag 16 januari 2010 om 22:36
Als ik dat zeg, dan bedoel ik inderdaad MIJN kinderen.
Als ik de kinderen van mijn zus, buurvrouw of sportclub zou moeten halen, zou ik zeggen: 'ik moet de kinderen van mijn zus/buurvrouw/sportclub halen'.
Heb je hier wat aan?
Als ik de kinderen van mijn zus, buurvrouw of sportclub zou moeten halen, zou ik zeggen: 'ik moet de kinderen van mijn zus/buurvrouw/sportclub halen'.
Heb je hier wat aan?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zaterdag 16 januari 2010 om 22:48
Wuiles, je hoeft niet te reageren.
Je opmerking slaat nergens op, niet iedereen hangt constant aan een forum.
Nou, inderdaad in de context of het iemands kinderen zijn al denk ik zelf van wel dus. (wat ook goed mogelijk is)
Kan zelf geen andere optie bedenken, lijkt me sterk dat het de kinderen van de partner van een vorig huwelijk is.
Op maandag en dinsdag ophalen, meen ik.
Ach wel, toch bedankt meiden!
Nou, inderdaad in de context of het iemands kinderen zijn al denk ik zelf van wel dus. (wat ook goed mogelijk is)
Kan zelf geen andere optie bedenken, lijkt me sterk dat het de kinderen van de partner van een vorig huwelijk is.
Ach wel, toch bedankt meiden!
zaterdag 16 januari 2010 om 22:53
Als ik het goed begrijp is Brown Eyes geen kindervriend, dus zit ze op deze 'bagage' niet echt te wachten.
Lijkt me duidelijk dan toch? Maar waarom vraag je zoiets niet op de man af?
Lijkt me duidelijk dan toch? Maar waarom vraag je zoiets niet op de man af?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
zaterdag 16 januari 2010 om 22:53
quote:Brown_Eyes schreef op 16 januari 2010 @ 22:48:
Ach wel, toch bedankt meiden!Het meest voor de hand liggend zou echt zijn dat je zelf even informeert wiens kinderen het betreft. Hier een halve vraag stellen en de context niet benoemen heeft niet zoveel zin vrees ik. Naar mij blaffen trouwens ook niet.
Ach wel, toch bedankt meiden!Het meest voor de hand liggend zou echt zijn dat je zelf even informeert wiens kinderen het betreft. Hier een halve vraag stellen en de context niet benoemen heeft niet zoveel zin vrees ik. Naar mij blaffen trouwens ook niet.