3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zaterdag 16 januari 2010 om 23:03
quote:iry schreef op 16 januari 2010 @ 23:01:
Verdeurie Bi, doe nou nie!!!
Ze zitten al zo hoog .
Ik vind janken niet zo lekker Flodder, ben zo'n alles of niets type, Zo gracieus een traantje weg pinken zit er dan bij weer niet in, dat moet dan weer gelijk met flinke halen en liters snot.Oh das nog elegant, als ik echt een fikse huilbui heb dan ga ik zelfs kwijlen...yegh...
Verdeurie Bi, doe nou nie!!!
Ze zitten al zo hoog .
Ik vind janken niet zo lekker Flodder, ben zo'n alles of niets type, Zo gracieus een traantje weg pinken zit er dan bij weer niet in, dat moet dan weer gelijk met flinke halen en liters snot.Oh das nog elegant, als ik echt een fikse huilbui heb dan ga ik zelfs kwijlen...yegh...
zaterdag 16 januari 2010 om 23:07
quote:flodder64 schreef op 16 januari 2010 @ 23:06:
wie jankt er nu mooi? toch alleen maar die lui op tv? verder is t kwijlen, snot en soorgelopen make-up...that's real lifeNou, ik kan ook wel heel mooi zo 1 traan over mn wang laten rollen hoor... ziet er heeeel dramatisch uit (en werkt altijd errug goed om mn zin door te drijven bij Bianco)
wie jankt er nu mooi? toch alleen maar die lui op tv? verder is t kwijlen, snot en soorgelopen make-up...that's real lifeNou, ik kan ook wel heel mooi zo 1 traan over mn wang laten rollen hoor... ziet er heeeel dramatisch uit (en werkt altijd errug goed om mn zin door te drijven bij Bianco)