A perfect day again...
zondag 17 januari 2010 om 02:09
zondag 17 januari 2010 om 02:27
Gewoon zwierig en anders knoop je ze aan je tas. Zag ik laatst ergens en dacht heee dat kan ook nog!
Maar ok, ik ga al koest en af enzo. Zie zelf ook altijd te veel mooie dingen.
Die onderste sjaals zijn best lang en mooi, die hangen niet lullig. Die kun je zelfs een keer om je nek doen en er dan nog een knoop in.
Maar ok, ik ga al koest en af enzo. Zie zelf ook altijd te veel mooie dingen.
Die onderste sjaals zijn best lang en mooi, die hangen niet lullig. Die kun je zelfs een keer om je nek doen en er dan nog een knoop in.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zondag 17 januari 2010 om 02:30
quote:jasmine schreef op 17 januari 2010 @ 02:27:
Ja kan ook maar voor een sjaaltje van 5,95 kun je beter even langs de H&M waaien. Dan zijn de verzendkosten net zoveel.
Zonde, kun je 2 sjaaltjes voor halen.
Ja dat helpt wel
Lang of kort bij mij staat het niet, of ik doe het altijd fout, gelukkig zijn er altijd nog schoenen
Ja kan ook maar voor een sjaaltje van 5,95 kun je beter even langs de H&M waaien. Dan zijn de verzendkosten net zoveel.
Zonde, kun je 2 sjaaltjes voor halen.
Ja dat helpt wel
Lang of kort bij mij staat het niet, of ik doe het altijd fout, gelukkig zijn er altijd nog schoenen
.
zondag 17 januari 2010 om 02:38
Vond het ontzettend lachen op het forum, Thx meiden, slaap lekker Jas, de andere liggen zeker al lang te slapen, verstandige meiden:P
De teef slaapt ook, dus ik ga eens proberen of ik naar bed kan gaan, ahhh ze is zo lief, ik hoop stiekem dat ze niet slaapt en dat ik haar mee kan nemen naar boven
En dat geldt nog meer voor P, eerste liefde toch
Ga op vakantie Dee, het bedje staat hier altijd klaar.
De teef slaapt ook, dus ik ga eens proberen of ik naar bed kan gaan, ahhh ze is zo lief, ik hoop stiekem dat ze niet slaapt en dat ik haar mee kan nemen naar boven
En dat geldt nog meer voor P, eerste liefde toch
Ga op vakantie Dee, het bedje staat hier altijd klaar.
.