3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zondag 17 januari 2010 om 15:36
quote:vivafreak1 schreef op 17 januari 2010 @ 15:30:
Hihi Jack... kom maar op met die aanbieding
Volgens mij is dat het goedkoopst als je op een aanbieding op internet ingaat Freakje.. ik krijg zelf ook niet zo veel korting hoor en de aanbieding voor vrienden/kennissen is volgens mij ook niet zo geweldig. Als ik die een heb zal ik hem wel eens doorsturen. Aanbiedingen van weekendje weg etc zijn veel lager geprijsd.
Heb je de enquetes allemaal al ingevuld?
Hihi Jack... kom maar op met die aanbieding
Volgens mij is dat het goedkoopst als je op een aanbieding op internet ingaat Freakje.. ik krijg zelf ook niet zo veel korting hoor en de aanbieding voor vrienden/kennissen is volgens mij ook niet zo geweldig. Als ik die een heb zal ik hem wel eens doorsturen. Aanbiedingen van weekendje weg etc zijn veel lager geprijsd.
Heb je de enquetes allemaal al ingevuld?
zondag 17 januari 2010 om 15:39
Ik heb het al druk genoeg met hier bijhouden Straatje
Neuroloog is voor nekhernia, ben uitbehandeld bij pijnpoli. Kijken of zij nog iets weet.. vorige keer zei ze dat operatie geen optie was.. maar dat wil ik ook écht niet.
Onder mijn navel heb ik geen gevoel als je het aanraakt.. maar een strakke broek/rok geeft heel snel een drukkend gevoel. Mijn jaap is écht van heup tot heup.. wel heel mooi dun en wordt nu al lichter.. dus gaat goed
Neuroloog is voor nekhernia, ben uitbehandeld bij pijnpoli. Kijken of zij nog iets weet.. vorige keer zei ze dat operatie geen optie was.. maar dat wil ik ook écht niet.
Onder mijn navel heb ik geen gevoel als je het aanraakt.. maar een strakke broek/rok geeft heel snel een drukkend gevoel. Mijn jaap is écht van heup tot heup.. wel heel mooi dun en wordt nu al lichter.. dus gaat goed
zondag 17 januari 2010 om 15:47