3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zondag 17 januari 2010 om 15:25
quote:Jackyr schreef op 17 januari 2010 @ 15:23:
Yep was het ook Straatje.. haha maar moest wel he.. kan moeilijk met zo'n ding in mijn slipje lopen das ook niks
hahaha lijkt me ook zo beroerd fietsen, en wat dacht je van de blikken in een publieke sauna, hahaha
Kom jij wel eens op het Libelle-forum?
Yep was het ook Straatje.. haha maar moest wel he.. kan moeilijk met zo'n ding in mijn slipje lopen das ook niks
hahaha lijkt me ook zo beroerd fietsen, en wat dacht je van de blikken in een publieke sauna, hahaha
Kom jij wel eens op het Libelle-forum?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zondag 17 januari 2010 om 15:27
quote:Jackyr schreef op 17 januari 2010 @ 15:24:
Hoe is het met je Straat?
Eigenlijk wel goed, hoofdpijn is eindelijk weg, gisteravond/nacht weer eindelijk heerlijk gelachen en morgen heb ik een afspraak met de huisarts omdat ik toch wel erg gestressed raak van mijn situatie.
En hoe gaat het met jou?
Helemaal vergeten te vragen,,,,
Hoe is het met je Straat?
Eigenlijk wel goed, hoofdpijn is eindelijk weg, gisteravond/nacht weer eindelijk heerlijk gelachen en morgen heb ik een afspraak met de huisarts omdat ik toch wel erg gestressed raak van mijn situatie.
En hoe gaat het met jou?
Helemaal vergeten te vragen,,,,
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zondag 17 januari 2010 om 15:32
zondag 17 januari 2010 om 15:33
Goed dat je je weer wat beter voelt Straatje.. maar ik kan me wel voorstellen dat je veel stress hebt in jouw situatie. Hoop snel op betere tijden voor je.
Met mij gaat het wel goed hoor.. litteken wordt volgens mij al veel lichter door die pleisters. Word nog steeds duizelig/high van de pillen maar verder geniet ik eigenlijk wel van mijn 'vakantie' tot 1 febr. Donderdag afspraak neuroloog. Tnxx voor vragen
Met mij gaat het wel goed hoor.. litteken wordt volgens mij al veel lichter door die pleisters. Word nog steeds duizelig/high van de pillen maar verder geniet ik eigenlijk wel van mijn 'vakantie' tot 1 febr. Donderdag afspraak neuroloog. Tnxx voor vragen
zondag 17 januari 2010 om 15:35