3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zondag 17 januari 2010 om 23:07
zondag 17 januari 2010 om 23:10
zondag 17 januari 2010 om 23:15
Lunaan ik ben ook geen groot fan van het fototopic al is het wel leuk om de mensen achter de nicks te zien. En ik heb mooie vrouwen gezien.
Maar zelf plaatsen doe ik niet. Niet omdat ik bang ben voor commentaar of zo. Maar man is er strikt op tegen. Je weet niet wat er met de foto's gebeurt, je kan ze zo downloaden en opslaan.
Maar zelf plaatsen doe ik niet. Niet omdat ik bang ben voor commentaar of zo. Maar man is er strikt op tegen. Je weet niet wat er met de foto's gebeurt, je kan ze zo downloaden en opslaan.
zondag 17 januari 2010 om 23:25
zondag 17 januari 2010 om 23:28
quote:lunaan schreef op 17 januari 2010 @ 23:24:
En jij Mocey, ooit in buitenland gewoond? of gewild?
Wel gewild , nooit gedaan. En dan heb je eenmaal kinderen etc. en dan komt er niks meer van. Dat soort dingen moet je gewoon jong doen. Nu heb ik er trouwens geen behoefte meer aan hoor.
Maar vind het wel altijd bewonderenswaardig als mensen die stap wel maken. Man zou trouwens wel zo willen. Australie, prachtig. Maar echt niet, mij veel te ver
En jij Mocey, ooit in buitenland gewoond? of gewild?
Wel gewild , nooit gedaan. En dan heb je eenmaal kinderen etc. en dan komt er niks meer van. Dat soort dingen moet je gewoon jong doen. Nu heb ik er trouwens geen behoefte meer aan hoor.
Maar vind het wel altijd bewonderenswaardig als mensen die stap wel maken. Man zou trouwens wel zo willen. Australie, prachtig. Maar echt niet, mij veel te ver