Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zondag 3 januari 2010 om 22:37
"De beste online winkels ivm de uitverkoop" en "Online shoppen" zijn verwijderd, dergelijke topics trekken sowieso teveel reclame aan. Ook "D&G Horloge, Mooi of Ordinair?" is verwijderd vanwege de commerciële link.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 03-01-2010 22:39
Reden: toevoeging.
Reden: toevoeging.
% gewijzigd
woensdag 6 januari 2010 om 17:37
woensdag 6 januari 2010 om 21:35
quote:Weelassie1984 schreef op 02 januari 2010 @ 12:09:
Beste Viva-angels, ik vroeg me af in hoeverre je anoniem blijft (e-mailadres) als je iemand toevoegt als vriend en daarna een persoonlijk bericht verstuurt. Ik kan het antwoord niet terug vinden bij de FAQ en krijg helaas ook geen reactie op mijn mailtje.Heeft iemand tijd/zin om deze vraag te beantwoorden? Of kan iemand me vertellen waar ik het antwoord eventueel kan vinden?
Beste Viva-angels, ik vroeg me af in hoeverre je anoniem blijft (e-mailadres) als je iemand toevoegt als vriend en daarna een persoonlijk bericht verstuurt. Ik kan het antwoord niet terug vinden bij de FAQ en krijg helaas ook geen reactie op mijn mailtje.Heeft iemand tijd/zin om deze vraag te beantwoorden? Of kan iemand me vertellen waar ik het antwoord eventueel kan vinden?
donderdag 7 januari 2010 om 21:37
Weelassie, voor zover ik weet word je e-mail adres niet zichtbaar als je iemand 'vriendjes' maakt en daarna een persoonlijk bericht stuurt. Je e-mail adres kun je alleen kenbaar maken door het zelf te mailen. Wat je ook zou kunnen doen, om eventuele problemen te ondervangen, is een nieuw hotmail- live- of gmail account aanmaken dat niet herleidbaar is naar jou en dat voortaan gebruiken voor Viva.
Mirte2, ik ga het op slot doen!
Mirte2, ik ga het op slot doen!
vrijdag 8 januari 2010 om 21:50
Inmiddels beland in de digitale kliko, bedankt voor de 11 meldingen .
vrijdag 8 januari 2010 om 23:25
quote:Viva Angel3 schreef op 08 januari 2010 @ 21:50:
Inmiddels beland in de digitale kliko, bedankt voor de 11 meldingen .Ik was nog wel zo trots dat ik eindelijk de meldknop heb gevonden. Pfffffffffft, ben ik 1 van de 11.
Inmiddels beland in de digitale kliko, bedankt voor de 11 meldingen .Ik was nog wel zo trots dat ik eindelijk de meldknop heb gevonden. Pfffffffffft, ben ik 1 van de 11.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 9 januari 2010 om 18:32
quote:Viva Angel3 schreef op 07 januari 2010 @ 21:37:
Weelassie, voor zover ik weet word je e-mail adres niet zichtbaar als je iemand 'vriendjes' maakt en daarna een persoonlijk bericht stuurt. Je e-mail adres kun je alleen kenbaar maken door het zelf te mailen. Wat je ook zou kunnen doen, om eventuele problemen te ondervangen, is een nieuw hotmail- live- of gmail account aanmaken dat niet herleidbaar is naar jou en dat voortaan gebruiken voor Viva.
Dank je angel. Ik probeerde iemand als vriend toe te voegen maar toen kreeg ik de melding De gebruiker kon niet worden gevonden hoe kan dat nou?
Dank je angel. Ik probeerde iemand als vriend toe te voegen maar toen kreeg ik de melding De gebruiker kon niet worden gevonden hoe kan dat nou?
zondag 10 januari 2010 om 12:48
quote:Weelassie1984 schreef op 09 januari 2010 @ 18:32:
[...]
Dank je angel. Ik probeerde iemand als vriend toe te voegen maar toen kreeg ik de melding De gebruiker kon niet worden gevonden hoe kan dat nou?Ja dit kreeg ik gisteren ook. Dit lijkt me dus een structureel probleem. Ik zal het even bij het bugs-topic melden.
[...]
Dank je angel. Ik probeerde iemand als vriend toe te voegen maar toen kreeg ik de melding De gebruiker kon niet worden gevonden hoe kan dat nou?Ja dit kreeg ik gisteren ook. Dit lijkt me dus een structureel probleem. Ik zal het even bij het bugs-topic melden.
zondag 10 januari 2010 om 23:06
Inderdaad handig om het te melden in het bugs-topic. Ik geloof dat het te maken heeft met het feit dat het forum op twee verschillende servers draait.
Nieuwenick1, bedankt de posting is verwijderd!
Nieuwenick1, bedankt de posting is verwijderd!
maandag 11 januari 2010 om 22:37
Het topic 'Kledingruilavond (omg. Leiden)' is verplaatst naar het prikbord.
dinsdag 12 januari 2010 om 21:03
Ik zou niet willen beweren dat het oplichting is, dat vind ik erg ver gaan. Maar een oproepje dat niet is toegestaan is het zeker. Het topic is dan ook verwijderd.
woensdag 13 januari 2010 om 21:54
donderdag 14 januari 2010 om 00:24
Kaatje en de anderen die het topic hebben gemeld, merci, het is verwijderd!