Hoe heet die site ook alweer?
dinsdag 19 januari 2010 om 13:12
Ik las hier laatst ergens op het forum een bericht van iemand die noemde een bepaalde namensite, waar je kon zien welke naam als broertje of zusje populair is (top 10 geloof ik) bij een bepaalde naam.
Ik heb al gegoogled maar dan kom ik niet bij die site die ik bedoel.
Je vult dan de naam van je kind in, en dan zie je een top 10 van namen (je kunt dan kiezen uit jongen of meisje) die de meeste mensen dan als naam voor broertje of zusje hebben gekozen.
Ik omschrijf het misschien wat wazig...
Ik hoop dat iemand het weet!
Groetjes Vivalina
Ik heb al gegoogled maar dan kom ik niet bij die site die ik bedoel.
Je vult dan de naam van je kind in, en dan zie je een top 10 van namen (je kunt dan kiezen uit jongen of meisje) die de meeste mensen dan als naam voor broertje of zusje hebben gekozen.
Ik omschrijf het misschien wat wazig...
Ik hoop dat iemand het weet!
Groetjes Vivalina
dinsdag 19 januari 2010 om 13:28
www.naamkunde.net naar databanken....naar voornamen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 19 januari 2010 om 13:35
dinsdag 19 januari 2010 om 18:07
quote:mararoulette schreef op 19 januari 2010 @ 13:35:
[...]
Volgens die site kan ik mijn dochtertjes evt broers en zussen geen naam geven.
En in mijn geval klopt het mijn zus naam niet, mijn broertje zit wel in de buurt maar staat er niet tussen. Leuke site wel!Mijn dochters naam komt ook niet voor in de broer/zus-databank. Te onbekend, denk ik. Haar tweede naam komt er wel in voor, en matcht toevallig met haar derde naam. Leuk om te zien!
[...]
Volgens die site kan ik mijn dochtertjes evt broers en zussen geen naam geven.
En in mijn geval klopt het mijn zus naam niet, mijn broertje zit wel in de buurt maar staat er niet tussen. Leuke site wel!Mijn dochters naam komt ook niet voor in de broer/zus-databank. Te onbekend, denk ik. Haar tweede naam komt er wel in voor, en matcht toevallig met haar derde naam. Leuk om te zien!