datingfase, wat moet ik ermee?

17-01-2010 18:18 16 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
de tijd zal het leren. Je hoeft niet gelijk met hem te trouwen. Date met hem zolang je dat leuke gevoel hebt.
Zou wel eerlijk zeggen dat je niet zo hard van stapel wil lopen en eerst gewoon hem beter wil leren kennen en leuke dingen met hem wil doen.

Verder weet ik natuurlijk niet of je altijd gelijk verliefd bent of dat het moet groeien. Maar zou het zeker een kans geven, maar blijf eerlijk naar hem en naar jezelf toe.
Dance_girl, heb je in het recent verleden al iets aangepakt om je houding tov mannen/dates/relaties etc te veranderen?

Jouw dates zorgen namelijk altijd voor problemen.
Pfff... volgens mij heb jij een verslaving. Namelijk: het openen van nieuwe topics. En daarnaast het opzoeken van problemen.
Ik lees al dat je hem eigenlijk niets vindt.
heb even gekeken naar al topics en het zijn er nogal wat. Ga eens gelukkig zijn met jezelf en dan pas daten. Neem een jaar rust of zo. Echt, dan leer je jezelf heel goed kennen en kun je beter kijken wat je wel en niet wilt.
Wat ik denk? Dat je hem niets vindt maar liever ook niet alleen blijft dus er over twijfelt om toch wat met hem te beginnen.
Ik denk dance_girl dat je eindelijk eens iets met alle adviezen die je in je talloze topics al hebt gekregen moet gaan doen.

Ik denk ook dat dit niet het laatste topic is dat je hebt geopend met ditzelfde probleem...
Dance_girl reageert gewoon niet meer als je vraagt of er al iets veranderd is aan haar zelfvertrouwen/eigenwaarde/relaliteitszin of vermogen tot relaties.

Dance_girl gaat zo door totdat ze een idioot vindt die haar naam op zijn voorhoofd laat tattoeren en een manier vindt waarop zij hem niet oninteressant gaat vinden.
Ik zou toch achter mn oren gaan krabben als iemand na 3 dates zeker weet dat hij een relatie met mij wil.

Houd maar fijn op afstand, meid. Jij hebt er duidelijk veel minder zin in. En terecht!

Wees wel eerlijk tegen hem: gewoon zeggen dat je nog niet toe bent aan een relatie.
Only dead fish go with the flow
Hm ik heb dat nu ook. Dus kom maar op met adviezen... Mijn date loopt ook veel te hard van stapel. Hij is super lief, doet heel erg zn best, het is heel gezellig. Hij bedenkt leuke dingen en we kunnen goed praten. Ik vind het leuk, alleen hij belt elke dag en praat best vaak in toekomstige tijd waardoor ik het benauwd krijg. Ook loopt hij over van complimentjes (wat opzich wel leuk is, alleen alles bij elkaar is dit een beetje overweldigend).

Ik zag hem pas 3x (plus het ontmoet moment). Ik moet wennen. Ik zit totaal niet te wachten op een relatie om het hebben van een relatie. Dus ik wil het aftasten en ontdekken of ik hem echt leuk vind. Tja ik heb ook al bedacht of ik het hierom moet kappen, maar ik vind het te leuk? Heb je al gezegd dat hij niet te hard van stapel moet lopen? Dat heb ik gisteren gedaan. Misschien helpt dat. Of misschien is hij het gewoon niet (om welke reden dan ook, timing, klik).
Miss Kiek, je kunt toch ook eens een weekendje overslaan? En voorstellen om elkaar over een week of 2 weer eens te zien? En ook es wat langer wachten met reageren op sms-jes of de telefoon eens niet opnemen? je hebt toch een eigen leven? Dan kun je er ook naar handelen.
Only dead fish go with the flow
Hey grappig MissKiek, ik ken je nog van een ander topic over SV. Ik heb daar net een punt achter gezet. Maar sinds dit weekend dus ook mogelijk een nieuwe lover..

Deze lijkt ook al echter gelijk wat serieuzer terwijl ik zoiets heb ik weet nog niet of ik er wel echt aan toe ben en het rustig aan wil doen.

Nu is hij niet zo als die van jou als ik het lees.

Maar denk moet het even zeggen, we lopen redelijk gelijk op haha.

SV was er niet rouwig om, wel vond hij het jammer dat er niet meer gesekst ging worden en we blijven gewoon vrienden.

Met nieuwe lover wel gezoend maar nog niet meer. En bij hem heb ik dat juist ook niet dat ik dat gelijk wil.

Maar dat van jou, pfff beetje rustig aan. Ik zou gewoon zeggen dat het je afschrikt.

Dat kan zo verstikkend werken.

@Dancegirl; je hebt blijkbaar al allemaal adviezen gekregen in eerdere topics, maar als je daar niks mee doet dan houdt het op.

Je hebt zelf de antwoorden wel. als je daar niks mee doet...

Ik denk dat je moeilijk alleen kan zijn.. Ga inderdaad eens gelukkig worden met jezelf en dan pas met een man.

De les zal zich herhalen net zolang tot je het snapt
@Dreamglasses en Miss_Sparkle:

Ja ik hou hem ook wat op afstand. Initiatief komt niet van mij. Ik sms meestal veel later terug (sowieso niet meer dan 1x per dag eigenlijk). Bellen same. Dat is trouwens niet eens expres, dat is gewoon omdat ik tijdens werk of als ik met vrienden ben, daar even geen zin in heb. Dat hele enthousiaste komt niet van mij. Ik denk ook oprecht dat ik er ook niet naar handel, maar ik zal er een beetje op letten. Hij is net een heel blij puppy.

Miss Sparkle, ja klopt, we lopen idd gelijk:) Grappig. De sv is bij mij ook over. Ik moet zeggen dat het door de date qua gevoel een stuk minder ingewikkeld is (dus het hechten aan een sv). Dat is iig nu wel weg. Haha. Met mijn nieuwe lover ook expres niet meteen het bed in gedoken. Rustig aan. Alleen hij is inderdaad heel serieus en het voelt voor mij alsof we rechtstreeks richting relatie gaan. Verstikkend is inderdaad het goede woord. Ik heb het hem al gezegd. Dat dit hele heftige het voor mij niet is. Tja. Dit is een beetje het tegenovergestelde van een sv. Binnen een paar weken twee uitersten. Hm. Ik hoop dat hij naar mijn remverhaal luistert, anders kap ik er mee:( Succes met die van jou, geniet er van! (dat is in principe eigenlijk de bedoeling...)

En voor dancegirl. Succes met je keuze, blijf dicht bij jezelf. Met iemand zijn terwijl het verder niet goed zit, is ellendig en zonde van je tijd.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven