Mode & Beauty alle pijlers

Allstars Light

19-01-2010 21:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er al een topic is over converse allstars, maar daarin wordt mijn vraag niet beantwoord omdat hij wellicht over het hoofd gezien wordt.

Ik ben van plan om Allstars light te gaan kopen, dit is een iets minder lomp model dan de normale allstar en ze hebben een dunnere zool.

Ik heb ze bij een webwinkel gezien, en kan dus kiezen uit hele en halve maten. Weet iemand of dit model groot valt of juist niet?
Lijkt mij hetzelfde vallen als normale Allstars.. Heb je die al thuis? Kun je even kijken welke maat je daar hebt.

Heb je geen maattabel op internet staan voor deze schoenen trouwens?
Waarom zou je dunnere zolen willen hebben? Die van normale Allstars vind ik al vrij snel slijten, ik zou absoluut geen dunnere zolen willen.
Hij valt heel klein!

Ik had echt een 41,5 nodig terwijl ik normaal (van allstars) 39,5 of 40 koop..

(k vond m ook niet zo leuk meer aan mn voeten, maar ja.. misschien ligt dat aan de maat )
quote:Ristretto schreef op 19 januari 2010 @ 21:36:

Ik heb ze bij een webwinkel gezien...

...maar heb je ze ook in het echt gezien? Persoonlijk vind ik de 'normale' véél mooier, en helemaal niet lomp...

(ps sorry, off topic, geen antwoord op je vraag)
Zal ze eerst even ergens passen voor je ze online koopt, het lijkt of er veel verschil in zit. Van de gewone heb ik 37 terwijl ik normaal 39 heb!
Ben vandaag even de stad in geweest om te kijken of ze deze ergens hadden en dat was zo. Ze vallen wel heel smal. Ik heb vrij brede voeten. Ik paste wel in mijn normale maat, maar nu twijfel ik weer of ik ze leuk genoeg vind voor dat geld. Hmm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven