3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 16:01
Alles raakt mij Luun, ik ben een wandelende labielo, en dan ook nog een arrogante die hoopt dat ik net dat kleine verschilletje kan maken waardoor anderen zich fijner gaan voelen.
Dat nu des te meer te beseffen dat niet gaat gebeuren dat frustreert, en ja dat raakt mij, allemaal, alle betrokken partijen.
En dat ventileer ik.
Mij de mond snoeren voelt niet fijn
Maar het is al goed Luun
Dat nu des te meer te beseffen dat niet gaat gebeuren dat frustreert, en ja dat raakt mij, allemaal, alle betrokken partijen.
En dat ventileer ik.
Mij de mond snoeren voelt niet fijn
Maar het is al goed Luun
woensdag 20 januari 2010 om 16:04
Oke... voor iedereen (tegen de tijd dat ik de laatste post bijgelezen heb ben ik de eerste al weer kwijt
).
Wat ik nog wel onthouden heb :
Roos.. vervelend dat hij ziek is maar wel goed dat er zo snel goeie actie ondernomen is, en het is altijd een fijn idee dat hij nu goed in de gaten gehouden wordt (en je vriendin ook)
Bankje.. als je er even niet wil schrijven dan moet je dat ook gewoon niet doen. Als je er wel over wil praten dan kan dat altijd hier als je dat wilt
Lunaan.. fijn is dat, dus als de toeristen lekker koel op hun hotelkamer willen hangen in de zomer dan moet jij het zonder stroom doen?
LeukerT.. wat leuk wat jij zegt over je dochter en eten. Mijn zoon at ook altijd alles, hij was gek op olijven toen hij 2 was, maar nu vindt ie ze echt niet lekker meer (hij is 14). Hij eet gelukkig wel bijna alles. AS zaterdag gaan we uit eten voor mn vaders verjaardag en dat is in een restaurant waar je een verrassingsmenu kunt kiezen. Mn zoon neemt dan wel zo'n menu en proeft in elk geval alles, dat vind ik echt heel leuk om te zien.
Iry, mooi hoe je dat zegt over alle volle rugzakken die hier meeschrijven en dat is natuurlijk ook zo... je bent lief
En verder...
even teruglezen wat ik vergeet
Wat ik nog wel onthouden heb :
Roos.. vervelend dat hij ziek is maar wel goed dat er zo snel goeie actie ondernomen is, en het is altijd een fijn idee dat hij nu goed in de gaten gehouden wordt (en je vriendin ook)
Bankje.. als je er even niet wil schrijven dan moet je dat ook gewoon niet doen. Als je er wel over wil praten dan kan dat altijd hier als je dat wilt
Lunaan.. fijn is dat, dus als de toeristen lekker koel op hun hotelkamer willen hangen in de zomer dan moet jij het zonder stroom doen?
LeukerT.. wat leuk wat jij zegt over je dochter en eten. Mijn zoon at ook altijd alles, hij was gek op olijven toen hij 2 was, maar nu vindt ie ze echt niet lekker meer (hij is 14). Hij eet gelukkig wel bijna alles. AS zaterdag gaan we uit eten voor mn vaders verjaardag en dat is in een restaurant waar je een verrassingsmenu kunt kiezen. Mn zoon neemt dan wel zo'n menu en proeft in elk geval alles, dat vind ik echt heel leuk om te zien.
Iry, mooi hoe je dat zegt over alle volle rugzakken die hier meeschrijven en dat is natuurlijk ook zo... je bent lief
En verder...
even teruglezen wat ik vergeet
woensdag 20 januari 2010 om 16:08
woensdag 20 januari 2010 om 16:13
quote:appeltjesgroen25 schreef op 20 januari 2010 @ 16:10:
Ik zou willen dat ik dat kon..In zn algemeenheid: wat heb je er aan om dat niet te doen? Je bereikt er niets mee om ergens over in de war te blijven zitten waar je toch niets meer aan kunt veranderen. Accepteren, ervan leren en verdergaan zijn de toverwoorden... maar dat is makkelijk gezegd, dat weet ik
Ik zou willen dat ik dat kon..In zn algemeenheid: wat heb je er aan om dat niet te doen? Je bereikt er niets mee om ergens over in de war te blijven zitten waar je toch niets meer aan kunt veranderen. Accepteren, ervan leren en verdergaan zijn de toverwoorden... maar dat is makkelijk gezegd, dat weet ik
woensdag 20 januari 2010 om 16:15
Het gebeurde gisteren ook in het topic: ik ben mn mama kwijt. Heel zonde van het topic, want het is echt mooi en waardevol. En juist daarom gaan we daar gewoon weer verder, het is te mooi en te belangrijk om verloren te laten gaan door 1 persoon. Het beste is om inderdaad afstand te nemen voordat de boel escaleert.
a. dan haakt de betreffende persoon vanzelf af
b. dan maak je je niet boos op dat moment
Negeren is the keyword!!
a. dan haakt de betreffende persoon vanzelf af
b. dan maak je je niet boos op dat moment
Negeren is the keyword!!
woensdag 20 januari 2010 om 16:16
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 16:13:
[...]
In zn algemeenheid: wat heb je er aan om dat niet te doen? Je bereikt er niets mee om ergens over in de war te blijven zitten waar je toch niets meer aan kunt veranderen. Accepteren, ervan leren en verdergaan zijn de toverwoorden... maar dat is makkelijk gezegd, dat weet ik
Ik begrijp je.. en het zal ook zo zijn.
Maar zo werkt het niet bij mij.
Terugkerend punt in therapie.
[...]
In zn algemeenheid: wat heb je er aan om dat niet te doen? Je bereikt er niets mee om ergens over in de war te blijven zitten waar je toch niets meer aan kunt veranderen. Accepteren, ervan leren en verdergaan zijn de toverwoorden... maar dat is makkelijk gezegd, dat weet ik
Ik begrijp je.. en het zal ook zo zijn.
Maar zo werkt het niet bij mij.
Terugkerend punt in therapie.
woensdag 20 januari 2010 om 16:18
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 16:13:
[...]
Appel zo eens met Bi hier, maar voor mij is dat ook een heel leerprocess geweest.
Daarbij is iedereen (gelukkig maar) verschillend en reageren we anders op dingen.
Dat is wat 3000 voor mij zo mooi en sterk maakt.
[...]
Appel zo eens met Bi hier, maar voor mij is dat ook een heel leerprocess geweest.
Daarbij is iedereen (gelukkig maar) verschillend en reageren we anders op dingen.
Dat is wat 3000 voor mij zo mooi en sterk maakt.
woensdag 20 januari 2010 om 16:22