3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 19:30
woensdag 20 januari 2010 om 19:39
woensdag 20 januari 2010 om 19:39
Ik heb mail terug gehad, en aangezien een aantal graag wilden weten hoe het met dr ging:
De leuke jongen van JM is nu dr vriend, het is goed dat ze van het forum is (ook al is het jammer) want nu heeft ze meer tijd voor andere dingen, ze wil graag op het aanbod van Poez ingaan en hoopt dat het met ons allemaal goed gaat.
Zo, en dat was de laatste keer, wie meer wil weten mailt zelf maar
De leuke jongen van JM is nu dr vriend, het is goed dat ze van het forum is (ook al is het jammer) want nu heeft ze meer tijd voor andere dingen, ze wil graag op het aanbod van Poez ingaan en hoopt dat het met ons allemaal goed gaat.
Zo, en dat was de laatste keer, wie meer wil weten mailt zelf maar
woensdag 20 januari 2010 om 19:43
Ja, het zal zeker slijten. Mn broer heeft haar mobiele telefoon al uit gezet, daar ben ik het niet helemaal mee eens, want stel dat er mensen bellen die nog van niks weten? Dan had ik ze graag even te woord gestaan. Maarja... als hij het zo wil dan laat ik hem maar, het is tenslotte een lieverd!!
Ik heb gelukkig nog wel wat van haar laatste smsjes aan me bewaard. Een hele treffende waarin ze vanuit het ziekenhuis smste dat: ik ook niet alles zo voor mezelf moet houden en alles zo moet opkroppen als ik verdriet heb... zucht... vandaar dat ik nu hier op 3000 zit
Ik heb gelukkig nog wel wat van haar laatste smsjes aan me bewaard. Een hele treffende waarin ze vanuit het ziekenhuis smste dat: ik ook niet alles zo voor mezelf moet houden en alles zo moet opkroppen als ik verdriet heb... zucht... vandaar dat ik nu hier op 3000 zit
woensdag 20 januari 2010 om 19:45