Zijn mannen nou écht zo eigenwijs!

21-01-2010 14:56 65 berichten
Zijn mannen nou écht zo eigenwijs of ben ik de enige met een kerel die eigenwijs kan zijn. Ja, ja, ik ken het gezegde; eigenwijs is ook wijs. Maar soms....

Geef ik aan dat ie bepaalde dingen beter niet kan doen of misschien juist wel en dan gewoon het tegenovergestelde doen en dan later een reactie geven; "had jij gezegd dat ik het anders moest doen?" Het is schijnbaar voor mannen ook heel moeilijk om te zeggen; ja, schat je hebt gelijk...

Typisch geval van; Mannen van Mars en vrouwen van Venus!

Ik moet zo vaak tot tien tellen... Pff... jullie last van? en hoe gaan jullie daar mee om??
Alle reacties Link kopieren
Huh?
Wil je een man of een huissloofje?
Nee, niet alle mannen zijn zo eigenwijs nee.
Ik ben net zo eigenwijs als mijn man, dus nee, ik denk dat ménsen allemaal eigenwijs zijn.
Om een kort verhaal lang te maken...
Meer last van het mannen-ego dan van echte eigenwijsheid.

Lekker zelf achter laten komen dat wij het toch beter weten
anoniem_92432 wijzigde dit bericht op 21-01-2010 15:05
Reden: typo
% gewijzigd
You don't have to be great to start. But you have to start to be great.
Het is een beetje vaag, dus moeilijk om te reageren.

Maar als iemand mij constant loopt te zeggen wat ik beter wel of niet kan doen, en 'ik had het toch gezegd?' dan word ik daar heel recalcitrant van. Als vrouw.

De mannen die ik ken zijn niet echt eigenwijzer dan vrouwen, denk ik.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik denk dat iemand soms zelf iets moet ondervinden in plaats van opvolgen wat een ander zegt.

Is het zo'n groot probleem voor je of schrijf je dit nav iets wat net gebeurd is?
quote:Broedkippetje schreef op 21 januari 2010 @ 15:07:

Maar als iemand mij constant loopt te zeggen wat ik beter wel of niet kan doen, en 'ik had het toch gezegd?' dan word ik daar heel recalcitrant van.Een (huis)manager die even gaat lopen verkondigen wat jij zoal moet doen of laten, jaaaaa daar worden we ontzettend blij van. Doet ons denken aan werk, daar hebben we er ook zo eentje lopen. En als je dan geen prater bent of als praten niet meer helpt dan laat je je verzet op een andere manier blijken he. Zo eigenwijs is dat niet.
"had jij gezegd dat ik het anders moest doen?" Dat vind ik wel humor hebben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
Als mijn vriend dit zou zien zou hij ook zeggen nee ik niet maar mijn vriendin wel haahah
Mijn vriend is niet zo zeer eigenwijs, maar heel koppig. Op de verkeerde momenten.

Maar ja, dat zijn mannen nou eenmaal he... zucht...
quote:CMLgirly schreef op 21 januari 2010 @ 14:56:

Zijn mannen nou écht zo eigenwijs of ben ik de enige met een kerel die eigenwijs kan zijn. Ja, ja, ik ken het gezegde; eigenwijs is ook wijs. Maar soms....

Geef ik aan dat ie bepaalde dingen beter niet kan doen of misschien juist wel en dan gewoon het tegenovergestelde doen en dan later een reactie geven; "had jij gezegd dat ik het anders moest doen?" Het is schijnbaar voor mannen ook heel moeilijk om te zeggen; ja, schat je hebt gelijk...

Typisch geval van; Mannen van Mars en vrouwen van Venus!

Ik moet zo vaak tot tien tellen... Pff... jullie last van? en hoe gaan jullie daar mee om??Een man is dus eigenwijs als hij niet doet wat je zegt.. ??
Ik ben net zo eigenwijs als mijn man.
Ben jij nou zo eigenwijs dat je niet kan toegeven dat hij het op een andere manier ook kan doen?
quote:CMLgirly schreef op 21 januari 2010 @ 14:56:

Het is schijnbaar voor mannen mijn vriend/man ook heel moeilijk om te zeggen; ja, schat je hebt gelijk...

Fixed.

Oh, en of je gelijk hebt, is natuurlijk sowieso nog de vraag. Of ben ik dan eigenwijs?
Ja mannen zijn eigenwijs.. durven toegeven is wat anders..

Dus ja ik ben ook eigenwijs en soms koppig, maar ik kan dan wel de woorden; je hebt/had gelijk over m'n lippen krijgen.
Mijn lief zegt wel vaak dat ik gelijk heb (als hij dat dus echt vindt). Een uitzondering?? Nou heb ik ook altijd gelijk
.
JA !!!!!!!
Aliquando et insanire lucundum est
Wat Snormel zegt.

2X supereigenwijs en dat zorgt met name voor n hoop inside-jokes, zou het niet anders willen!
Ja, mannen zijn echt zo eigenwijs. Daarom heet het ook zo, de oorspronkelijke schrijfwijze was Y-gen-wijs, maar omdat iedereen dat verkeerd uitsprak (Y wordt toch gauw uitgesproken als 'ie' en dan is de herkomst van het woord niet meer herkenbaar) hebben ze dat bij de spellingswijziging van 1826 aangepast. Je hebt dus 100% gelyk.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Wat je eraan kan doen weet ik niet precies, misschien kun je eens een puppiecursus met hem proberen?
anoniem_68995 wijzigde dit bericht op 21-01-2010 17:20
Reden: tiepvaut
% gewijzigd
Ik ben net zo eigenwijs als mijn partner, dus... soms heeft hij achteraf gezien gelijk en soms ik. Kunnen we ook wel weer om lachen!
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 21 januari 2010 @ 17:19:

Ja, mannen zijn echt zo eigenwijs. Daarom heet het ook zo, de oorspronkelijke schrijfwijze was Y-gen-wijs, maar omdat iedereen dat verkeerd uitsprak (Y wordt toch gauw uitgesproken als 'ie' en dan is de herkomst van het woord niet meer herkenbaar) hebben ze dat bij de spellingswijziging van 1826 aangepast. Je hebt dus 100% gelyk.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Wat je eraan kan doen weet ik niet precies, misschien kun je eens een puppiecursus met hem proberen?

Wat een grappig verhaal.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven