Kado voor jongen van 9
vrijdag 22 januari 2010 om 11:11
Mijn neefje wordt bijna 9 en ik wil een leuk kado kopen. Maar wat???? Mijn zus (z'n moeder) heeft ook geen idee. Niet dat ie zo verwend is, hoor. Een mobieltje vindt z'n vader nog niet goed. Wat is nou leuk speelgoed waar ik 'm blij mee kan maken? Kosten: ongeveer 30-40 euro. Vorig jaar had ik een grote zitzak met legerprint. Vond ie geweldig.
vrijdag 22 januari 2010 om 11:19
Hmm.. mijn stiefzoon van 10 is op dit moment helemaal maf van Bakugan (als je het zo schrijft..). Zijn een soort van balletjes die je kan sparen of zo. Ook was hij ontzettend blij met een poster voor op zijn kamer. Heeft hij een playstation of zoiets? Dan zijn spelletjes ook altijd leuk.. En op die leeftijd gaan ze cadeaubonnen/geld ook waarderen... Succes!
vrijdag 22 januari 2010 om 11:26
Mijn mannen zijn dol op alles wat met proefjes te maken heeft. Er zijn hele gave dozen te koop met spullen en begrijpelijke handleidingen om electronische circuits te bouwen (scheikunde doos is natuurlijk ook super, maar dat vraagt ook enthousiaste ouders omdat daar supervisie bij nodig is).
Boeken beginnen ook erg leuk te worden op deze leeftijd vind ik. Bij de witte boekenhal heb ik een boek gevonden dat heet 'Hét kennisboek, spannende vragen en antwoorden'. Als ik mijn zoon mag geloven worden daarin ALLE mysteries van het HELE universum blootgelegd .
Misschien is het ook leuk om in plaats van een cadeau een gaaf uitstapje te geven. Bioscoop, één of ander park etc..
Boeken beginnen ook erg leuk te worden op deze leeftijd vind ik. Bij de witte boekenhal heb ik een boek gevonden dat heet 'Hét kennisboek, spannende vragen en antwoorden'. Als ik mijn zoon mag geloven worden daarin ALLE mysteries van het HELE universum blootgelegd .
Misschien is het ook leuk om in plaats van een cadeau een gaaf uitstapje te geven. Bioscoop, één of ander park etc..
vrijdag 22 januari 2010 om 11:29
Oh ja, Bakugan. Grrrrr... alsof er nog niet genoeg van die verzamel meuk te koop was. Ik snap niet wat ze er in zien, maar al die dingen worden populair lijkt het wel. Als je 86 verschillende drollen zou kunnen verzamelen dan staat een gemiddelde basisschoolklas ook op zijn grondvesten te trillen wie ze het eerst allemaal heeft en wie welke dubbel heeft.
(No offence Zizia gewoon een stukje persoonlijke frustraasie ).
(No offence Zizia gewoon een stukje persoonlijke frustraasie ).
vrijdag 22 januari 2010 om 11:34
Mijn zoon (van 8) verzamelt stenen. Ook Miyu stenen vindt hij geweldig (te koop bij Intertoys).
Spellen voor Wii of andere spelcomputer doen het ook goed.
Leesboeken (Paul van Loon).
Nerffspullen (is een soort schietspel zoals paintball en lasergamen).
Dagje bowlen, zwemmen, pretpark, bioscoop etc.
Lavalamp.
Een stoer familiespel, zoals Kolonisten, Risk, Stratego oid of een Monopolyspel in een andere uitvoering (Tycoon ofzo).
Funkeys.
Abonnement op Donald Duck of Jetix Magazin (is nu Disney XDmagazine).
Sportspullen (bidon, trainingspak oid).
Spellen voor Wii of andere spelcomputer doen het ook goed.
Leesboeken (Paul van Loon).
Nerffspullen (is een soort schietspel zoals paintball en lasergamen).
Dagje bowlen, zwemmen, pretpark, bioscoop etc.
Lavalamp.
Een stoer familiespel, zoals Kolonisten, Risk, Stratego oid of een Monopolyspel in een andere uitvoering (Tycoon ofzo).
Funkeys.
Abonnement op Donald Duck of Jetix Magazin (is nu Disney XDmagazine).
Sportspullen (bidon, trainingspak oid).
vrijdag 22 januari 2010 om 11:38
Tja, ik snap dat hele Bakugan gebeuren ook niet hoor... Het zijn balletjes die alleen maar opengaat met magneetjes... En dan gaan ze open en dan denk je: dit is het? Maar tja, het is nou eenmaal "in". *zucht*
En ik dacht zo ongeveer een unicum in huis te hebben met mijn jongen die gek is op lezen! Daarom vermelde ik het boek-cadeau niet...
En ik dacht zo ongeveer een unicum in huis te hebben met mijn jongen die gek is op lezen! Daarom vermelde ik het boek-cadeau niet...