** December 2009 **

19-07-2009 09:38 973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, prima idee van Isis, hier zijn we weer met ons oude vertrouwde december-topic.

naamlftdUDkidsbijzonderheden... Saskia1807 27 3-12-09 nee 07/12/2009 Ayla Diddda 30 3-12-09 nee 09/12/2009 Lyse Stella792 30 4-12-09 2 07/12/2009 Tijl Willem Bandit4live 23 4-12-09 nee *jongetje!* Ikje 30 10-12-09 nee 22/11/2009 Luca Biennie 12-12-09 3 05/12/2009 Lente Jumper1 34 12-12-09 nee 29/11/2009 Isolde Suffeltje 35 28-12-09 2 19-5-9 echo , 17-6 nekplooimeting IsisVG 32 28-12-09 1 30/12/2009 Thijn Arnoud Summer73 36 30-12-9 nee 08/01/2010 Pieta Fabindia 37 30-12-9 nee 28/10/2009 Ralph
Computer says nooooo
En wat is dat clusteren? Denk namelijk dat Lente dat misschien ook doet...
Ja, ik snap er ook helemaal niks van...
oh gelukkig, ik was niet de enige:

De eerste weken is het normaal dat een baby vaak wil drinken; soms één borst, soms beide borsten, en soms gaat de baby 'clusteren'. Dat laatste wil zeggen: telkens een paar slokjes, een beetje slaap, en dan weer verder drinken. Bij clustervoeden slaapt de baby niet echt diep en drinkt hij ook niet flink door, wat je ook probeert.

van: http://www.ouders.nl/lacta/bv0607.htm
hier even een update over isolde, vrijdag of maandag opnieuw plaatsen van de port a cath, daarna start 2e blok chemo. ontstekingen aan de beterende hand alleen nog wel zuurstof nodig omdat ze anders te veel in zakt qua zuurstof in bloed. hebben andere ouders ontmoet met ook een jonge baby met leukemie. arts vertelde dat bij elk kind dat leukemie heeft dat al in de zwangerschap is ontstaan alleen komt het bij de een later naar boven als bij een ander. gister nacontrole bij de gyn en die zei dat hij als ik nog een keer zwanger wilde worden het beste me bij hem kon melden voor begeleiding vanaf het moment van stoppen met de pil, want die ga ik denk ik weer slikken. en tot nu toe gebruik maken van condooms, het risico dat een 2e het ook krijgt is zeer klein, het is een fout lot, puur toeval, iets met celdeling die niet goed gaat in babylijfje. nou tot zover maar weer...

groetjes Jumper1
*ook even inbreken hier*

Summer, gefeliciteerd met jullie kleine meisje.

Ik heb aan je gedacht.

Veel geluk met elkaar!

Liefs van NW
*breekt ook even in*

summer wat leuk dat de kleine geboren is!! gefeliciteerd!

heel veel geluk samen..

en geniet ervan,de tijd vliegt al zo snel om.

xxx heaven
Wat een gezellige inbreekfelicitaties voor Summer hier!

Hoe is het met je Summer? En met Pieta?

Jumper, goed nieuws dat de ontstekingen aan de betere hand zijn. Spannend, het tweede blok chemo. Hopelijk doorstaat ze die goed en krijgt ze daarna niet weer problemen met ontstekingen. Is ze nu sterker dan voorafgaand aan eerste chemo?

Na de goede nacht van gister, was het vannacht gedoe met beide kereltjes. Weinig geslapen dus.

Clusteren doet Thijn hier soms 's avonds. Elke twee uur wel willen drinken, maar niet veel, en tussendoor dan weinig slaap. Ach, al met al tankt hij zijn buikje zo wel vol voor de nacht.

Oh ja, een granuloompje is een stukje weefsel bestaande uit vooral ontstekingscellen. Geen dood weefsel dus (zoals de navelstomp die afvalt), maar ook geen gezond levend weefsel. Het kan niet veel kwaad, maar blijft dus pussen en gaat niet vanzelf weg. Vandaar dat ik het laat aanstippen bij de huisarts.

Fijne dag allemaal, zou leuk zijn weer van jullie te horen.
Jumper: wat fijn dat de ontstekingen weer op z'n retour lijken.......maar wel spannend he dat straks weer gaat....het blijft allemaal erg kwetsbaar......... he bah......hoe gaat het met jouzelf nu? Heb je een beetje hulp en steun? Kun je het nog bolwerken? Knuffel voor jou en een klein kusje voor Isolde.

Fabinidia: spannend dat je ft gaat aanleggen! Ben je al begonnen? En lastig he soms om er achter te komen wat er is.....al maakt ons meisje het eigenlijk best makkelijk; ze huilt alleen als ze honger heeft. Maar ja....als ze dan net heeft gedronken, dan snap je het idd soms niet..... Ben benieuwd hoe het gaat met de bv!

Summer & Milaatje: hoe gaat het bij jullie? Hoe herstellen jullie van de sectio's?

Isis: Oej, een gebroken nacht dus? Kwamen ze om en om aandacht vragen? Lijkt me best lastig om op te vangen!?

Dat aanstippen is pijnloos toch? Mijn dochtertje moet dat misschien ook......

Hier gaat het op zich goed, alleen de borstvoeding gaat moeizaam. In de 1e nacht ben ik verkeerd aangelegd waardoor gelijk beide tepels stuk waren. Inmiddels ben ik twee week verder en zijn ze nog steeds stuk, heb ik met tepelhoedjes gevoed, zonder tepelhoedjes, een dreigende borstontsteking weg laten drinken, gevingervoed en ben ik nog geen stap verder.....ik kan nu aan 1 borst niet meer aanleggen door de pijn, die ander durf ik eigenlijk ook niet. Gelukkig trekt Sophietje (zo heet ze niet echt btw ) het allemaal erg goed en is ze heel erg flexibel Alleen bij mama is het nu even klaar, maar vind stoppen geen optie, dus komt er vanmiddag een lactatiekundige kijken, want dit werkt niet meer......wel opluchting dat iemand met verstand van zaken een plan komt maken, ik ben heel benieuwd!

Verder is ze ontzettend zoet, was 300 gram aangekomen in een week, is ze nog steeds de allermooiste (sorry dames! ) en geniet ik tussen de voedingen volop van haar! Nu alleen die bv nog op de rit en dan ben ik weer helemaal 'bij'
Biennie: doet Lente idd aan clusteren?

Sophie: ik las je ook op het bv topic, lukt het een beetje bij jou? Ik hoop dat je een goed advies krijgt, maar ik hoor alleen maar positieve verhalenover lactk's. heb net ook een afspraak gemaakt want dit geklooi moet makkelijker kunnen. Maar we zijn wel begonnen, had nog een flesje staan en ik kan geen MM weggooien dus die kreeg hij vannacht van Fabman.

Het gaat wel goed maar ik ben erg onzeker dus vandaar dat ik een afspraak gemaakt heb. Meerdere moeders in meerdere topics (ik schrijf ook mee met zwanger vanaf Feb) hebben me dat geadviseerd.

Jij succes en ik hoor graag wat je voor tips kreeg en of het werkte.

Isis: hier dankzij flesje met papa goed geslapen. Voel me ook lekker nu en opgewekter dan gisteren.

Jumper: je klinkt iets beter maar het valt natuurlijk nog steeds niet mee. Ik zou zo graag willen dat ik iets wist te zeggen behalve dat ik met je meeleef en me zorgen maak, maar daar heb je zo weinig aan. Heel veel sterkte gewenst weer
Fabindia en Sophy, wat vervelend dat bij jullie beiden de borstvoeding nog gepaard gaat met bloed, pijn en tranen Super dat jullie allebei al een consult van een lactatiekundige hebben geregeld, hoop dat dat goed zal helpen!

Sterkte ermee meiden!

Milaatje, nee ik heb niet in het medisch contact gestaan hoor. Ken trouwens best veel dokters die aan topsport hebben gedaan.

Hoe is het met jou nu? En met de kleine Hazel?
Fabindia: de lactatiekundige was echt een verlichting! Ze was heel snel uit 'het probleem': Sophietje en ik hebben spruw....daarom zijn mijn tepels zo pijnlijk en drinkt ze nrustig. Eigenlijk omgekeerde wereld met jou; ik ga nu namelijk kolven en fles geven Het duurt een paar dagen voordat de klachten weg zijn en dan ga ik weer proberen aan te leggen.....ik ben zo opgelucht.......ik was dus niet gek en ook geen mietje

Ben ook benieuwd hoe jouw consult verloopt! Vind het ook heel goed van je dat je het doet, want ik heb al wel door dat het voor bv geven heel belangrijk is dat je er vertrouwen in hebt.....vertrouwen in jezelf en in je kindje.......en dat is gewoon best wel heel lastig vind ik! Super dus om wat steun in te schakelen. Ik wou dat ik twee dagen geleden al had gebeld.........maar goed, we kijken nu weer vooruit

Isis: dank je voor je steuntje in de rug Bij jou loopt de bv helemaal probleemloos?
Arts dacht vorige week ook dat wij spruw hadden maar dat is het niet volgens mij, ik zie niks aan Ralph en voel alleen die stekende pijn. Ik denk dat het komt door verkeerd aanhappen van dat kleine mannetje.

Ik ben ook blij dat ik een afspraak heb gemaakt. Het gaat wel goed met Ralph, hij is niet verhongerd ofzo, maar volgens mij heb ik nu ook een borst met een kloof!! Bah wat doet dat zeer zeg, ik wist niet hoe ik het had, heb geschreeuwd en kreeg het er helemaal heet van maar ik moest hem er echt afhalen de arme schat.

Heb hem een flesje toe gegeven en nu ligt hij heerlijk te kirren in de box, is alweer een hele tijd wakker en tevreden. Ik zie handjes bewegen en hij kijkt naar de kaarten aan de muur (vol met kerst en geboortekaartjes) Ik denk dat ie ze allemaal even ligt te lezen......
Wat fijn Sophy, dat er een duidelijke reden voor je pijn is. Nu kun je er wat aan doen en is je zelfvertrouwen weer beetje terug!

Fabindia, sinds hoeveel dagen leg je Ralph nu aan? Pijn bij aanhappen die na korte tijd weer afzakt is heel normaal de eerste dagen. Je tepels moeten gewoon nog wennen dan. Na een weekje moet dat wel over zijn.

Bij mij gaat de bv probleemloos, maar de eerste dagen moest ik zeker flink de kiezen op elkaar zetten als Thijn begon te zuigen, ging dan echt even door merg en been, maar na halve minuut ofzo was die pijn dan weg. Na paar dagen was dit over. Na elke voeding smeerde ik wat Bepanthen erop om echte kloofjes te

voorkomen/herstellen.

Succes ermee!
Bikkels allemaal hoor met die borstvoeding! Ik ben er na drie weken mee gestopt omdat ik er teveel van afviel en na een pijnlijke borstontsteing was ik er klaar mee.

Voelde me er een paar dagen schuldig over maar ben nu blij dat hij de fles krijgt.

Hier gaat verder alles goed!Luca zit nu op 6 voedingen op een dag en dat levert weer wat extra rust op. Hij slaapt s nachts met moeite 6 uur achter elkaar. Langer lukt nog echt niet. Ben er inmiddels al aan gewend om om 5 uur gewekt te worden. Word nog een echt ochtendmens

Luca gaat nu steeds meer lachen en dat is zo schattig!!! Er is nu ook steeds iets meer sprake van contact en dat maakt het nog leuker! Niet meer alleen slapen en eten maar nu ook een beetje spelen.

Jumper: veel sterkte met de volgende chemo!
He lieve meiden! Wat een lieve inbrekers ook allemaal!!

Even tijd eindelijk bij te schrijven, net gevoed en summerman is vrij vandaag en ligt nog even met Pieta.

Excuus dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar het is allemaal zo giga druk hier, dat het me wat moeite kost het allemaal bij te benen, laat staan de rust te vinden hier op het forum te schrijven .. We zijn redelijk ver met de plannen voor ons potentiële nieuwe huis verbouwproject, en aangezien we over een paar weken ons huis uit moeten, heeft dat nu, samen met Pieta onze voorrang.

Het herstel na de sectio gaat super, valt me alles mee eigenlijk. De eerste dagen heb ik wel flink gebaald en vond ik het wel wat tegen vallen, maar nadat ik thuis was, ging het razend snel. Ik zit ook alweer op startgewicht, vind dat wel heel gek, eigenlijk. Überhaupt wel een beetje raar / onwennig om nu niet meer zwanger te zijn, hebben jullie dat ook?

Iedereen ook al flink aan de wijn en osseworst?

Ik heb eerlijk gezegd wel al wat halve glaasjes champagne genomen, direct na de bv.

Ik heb het wel heel jammer gevonden dat het geen natuurlijke bevalling heeft kunnen zijn, maar dat schijnt normaal te zijn. Ik ben ook nogal "van de natuurlijke", haha.. scheelt mss ook. Met name de wetenschap dat ik nu een volgende bevalling in het ziekenhuis moet doen, nooit meer thuis/bad etc, vind ik wel jammer. Daarbij hakte het er toch even in dat ik vorig jaar het contact met mijn moeder heb verloren. Ik mis haar niet zozeer, maar vind het wel zuur/gek dat ik nu zelf moeder ben, terwijl het contact met mijn eigen moeder zo verstoord is. Dat moest even zijn plekje krijgen.

Nadien dus toch wat dagen die beruchte "babyblues" gehad, daar schrok ik wel van, maar is inmiddels ook weer helemaal verdwenen en nu is het Grote Genieten begonnen en langzaamaan het zoeken naar een summier ritme.

Pieta doet het super, het is zo'n lief poppetje.. Ik ben ook zo trots als een pauw

Ze heeft in de eerste dagen veel last van krampjes gehad, maar nu we toch rekening houden met eten (wat ons eigenlijk ontraden was, maar hou dat maar eens vol als je lieve wurm het urenlang uitkrijst van de pijn!) dat gaat nu een stuk beter.

Leuk om hier ook de de enthousiaste douche-verhalen te lezen.. Hier ook helemaal in haar nopjes, die kleine lieverd. En maar happen naar dat water, dan smelt ik echt. Tummy Tub hebben we dan ook nog maar 1 x gedaan. Douchen rules!

Ze is ook lekker luidruchtig met bepaalde dingen zoals lieve piepgeluidjes als ze gaapt, loeihard zagen terwijl ze slaapt. of kei-hard kreunen tijden het poepen Haar hoofdje trek dan ook helemaal de breedte in, als een klein paars kikkertje... *smelt*

Borstvoeding gaat hier als een trein, al vanaf de eerste x aanleggen. Onze diva is net een hongerig spreeuwtje, en legt zichzelf a.h.w. aan. Ik biedt simpelweg mijn borst aan en zij stort zich erop, gelukkig altijd in de goede houding. Laatste dagen is ze geloof ik wel aan het clusteren 's avonds, wat het wat lastig maakt met evt. bezoek, ik vind het wat vervelend om dan de avond in het bijzijn v anderen met kind ad borst door te brengen.

Vandaag huisbezoek van het CB, eens kijken of zij nog tips hebben.

Milaatje: ben ook benieuwd hoe het nu met jou gaat, ook al zoveel beter?

Jumper: wat een ontwikkelingen weer allemaal.. wel ontzettend fijn dat Isolde nu door kan voor de volgende chemo! Sterkte daarmee en dat het gif zijn werk maar goed mag doen!! Ik gun het jullie ook zo om je even in de onbezorgde mini-probleempjes (kramp/clusteren ed) te kunnen wentelen waarmee wij hier te maken hebben. Jullie hoofd staat nu naar heel andere zaken, en dat is maar al te oneerlijk.

Fabindia: wat goed dat je Ralph bv geeft! Ik heb de eerste dagen een bloedblaar gehad, in het ziekenhuis zeiden ze aan de lucht drogen met wat melk erop, wat het alleen maar erger maakte. Thuis had ik op aanraden van een LK al Lansinoh creme. Dit werkt als een trein! De pijn gaat er echt van weg, je wondjes genezen razensnel en je hoeft het voor het voeden ook niet af te spoelen. Ms het proberen waard??

sophy, fijn dat er een verklaring voor je klachten is en er wat aan gedaan kan worden! Dat vertrouwen is inderdaad erg belangrijk, merk ik hier ook. Ook bv met verzorging. De eerste dagen was Pieta bv rustiger bij summerman dan bij mij, alsof ze mijn onzekerheid bemerkte. Ik was nog wat minder mobiel en vond het daarom wat eng.

Ikje30: 6 voedingen en 6 uur slapen, wat heerlijk!

Isis, het klinkt allemaal heerlijk ook bij jou! Hoe is het nu om 2 kindjes te hebben? Ik hoor vaak dat het veel hectischer is dan verwacht omdat je echt geen rustmoment meer schijnt te hebben, ervaar jij dat ook zo?

He, meiden ik ga onder de douche springen, zal proberen wat vaker bij te schrijven, want nu we allemaal gebaard hebben, wordt het pas een actiever topic, wel zo leuk!
Computer says nooooo
@ikje Toen bij mij de borstvoeding niet lukte voelde ik me ook heel erg schuldig, maar toen ik merkte dat Ayla het met de fles ook erg goed deed werd dat gelukkig snel minder. Wat ik wel heel vervelend vond/vind zijn de reacties uit mijn omgeving. Heb jij daar ook last van gehad?

De ene nacht slaapt Ayla zo'n 6 tot 7 uur achter elkaar, om vervolgens de nacht daarna maar zo'n 4 uurtjes te slapen dus ik begin inmiddels aardig een ochtendmens te worden.

Heerlijk is dat he! om je kindje zo te zien lachen, ayla begint er heel af en toe ook een geluidje bij te maken zo schattig. En wij iedere keer maar met een foto toestel klaar staan en zodra we op het knopje drukken verdwijnt de glimlach om weer terug te komen zodra de camera weg is.

Summer ik ben zo benieuwd hoe het met jou en Pieta gaat?

liefs saskia
Summer fijn om weer wat van je te horen en dat het zo goed gaat met jullie!
Summer! Goed om van je te horen! Het klinkt alsof je al helemaal gewend bent aan je moederschap. En je zit nog in je kraamtijd hoor! Lekker aanleggen en niks ontzeggen! Dan nodig je maar wat minder mensen uit (ik heb net de lactatiekundige over de vloer gehad dus nu heb ik er verstand van )

Haleluja voor de lactatiekundige! We hebben een kei van een plan gemaakt om de komende weken door de komen en ze was er helemaal voor om Ralph nu fultime aan de borst te leggen op verzoek. Kolven doe ik in de eerste week nog vijf keer na een voeding en dan afbouwen onder haar begeleiding.

Nog een grappig advies: als ze je op het cb iets over bv adviseren, bel mij dan even of ik dat ook vind.....haha lekker mens.

Saskia: Ralph kan ook al heel af en toe lachen. Gisteren in bed tussen twee borsten kreeg ik zo'n glimlach dat ik meteen helemaal wist dat ik goed bezig was. En op het aankleedkussen lag hij te kijken naar een knuffel en ook ineens lachen maar het pluche schaapje reageerde geloof ik niet....Prachtig om te zien
Meiden, hier gaat het goed! Ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen Ik dool wel wat rond op het forum maar telkens als ik dan hier wil schrijven, wordt H wakker of krijgen we bezoek. Dus later uitgebreider, de komende dagen heb ik het best druk met visiste en andere zaken, maar jullie houden een update tegoed. Net zijn een aantal collega's van mijn partner langsgeweest en ze hebben als kraamcadeau een dokterskoffer met haar naam erop gegeven Echt heel leuk! Vooralsnog alleen maar leuke dingen gekregen voor ons tuttebelletje Tot snel!
Milaatje: wat een uberleuk kado! Hier kreeg Sophietje balletschoentjes van een vriendin die danseres is, vond ik ook zo leuk bedacht! Sowieso wordt ze echt overladen met kadoos, vind het op het genante af....schoonmoeder en tante hadden ieder een exorbitante kraammand gemaakt met 10 kado's....van hobbelpaard tot armbandjes met haar naam erin....wel heel lief, maar mén.....wat een verwend meisje nu al hahah

Fijn dat het zo goed gaat, we lezen je wel weer!

Summer: oh ja, je hebt natuurlijk ook nog een huizen-issue! Wat veel tegelijk lijkt me! Wel heel fijn dat je zo goed herstelt zeg! En dat van dat spreeuwtje herken ik helemaal! Zo mooi om te zien....daarom baalde ik ook zo van die bv-issues, zij deed het zo super en nu krijgt ze een fles, terwijl ze zo goed kan aanhappen.....maar goed, is even niet anders en komt wel weer

Je klinkt echt superverliefd, leukleukleuk!

Fabindia: Wat ged dat jij ook zo'n goede ervaring hebt met de lk! Je klinkt alsof je nu meer vertrouwen hebt! Super dat je doorzet hoor!

Hier een ruig nachtje, Sophietje ging pas om 3 uur slapen......we weten niet zo goed wat er nou was, ze wilde alleen maar slapen bij mama, leek niet echt honger te hebben, waars last van haar mondje......Iedere keer als ik haar in haar bedje wilde leggen begon ze weer te huilen, misschien had ze last van op haar rug liggen.....moeilijk he dat ze niet kunnen praten (ik zeg steeds 'als je het niet zeggen kan, zing het dan' tegen haar, maar dat heeft nog geen effect gehad )
haha sophie, dat helpt wel voor jezelf in elk geval om het vol te houden he? Ik heb een repertoir liedjes dat ik zing als hij niet wil stoppen met huilen en daar word ik zelf rustig van. In het begin hij ook omdat ie ws dacht: wat een leuk liedje, maar nu kent hij ze al en huilt hij er dwars doorheen.

Je gaat vanalles verzinnen he? op je rug slapen niet fijn, toch honger of koud of misschien warm of gewoon aandacht of teveel gedronken misschien of krampjes of toch honger. Man....ik maak mezelf helemaal gek 's nachts.

Maar nu heb ik lakens en een deken en geen dekbed meer, dus als Ralph bij me wil slapen (de wieg staat eigenlijk al twee dagen leeg) kan dat nu. Hij slaapt op zijn rug of zij naast me en als hij wakker wordt voel ik zijn pootjes in mijn lijf, net als een katje.

Ik had net zo'n kind als jij vannacht alleen het was van 3 tot half 6 en uiteindelijk heb ik vier keer de borst gegeven in die tijd en toen ging hij toch slapen. Als hij geen honger had dan heeft het hem in elk geval getroost.

Soms geloof ik gewoon niet dat ie gedronken heeft maar vanmorgen had ie een luier! men.....Liters!

Ik heb zeker meer vertrouwen, zie ook mijn reactie op het bv forum.
haha herkenbaar idd! Hier ook steeds: ja maar als ze geen honger heeft, drinkt ze misschien teveel en krijgt ze last van haar buikje, maar als ze wel honger heeft.....haha precies dezelfde cirkeltjes hihi....maar goed, het zal vanzelf wel wennen....we kennen elkaar ook nog maar net

Dat is idd het 'enge' aan bv; je ziet niet wat ze binnenkrijgen.....gelukkig poepen en plassen ze dan over het algemeen en kun je zien dat het tóch werkt haha.......ik heb nu het omgekeerde; Sophietje krijgt nu in de fles, dus wij zijn milliliters aan het tellen.....alleen drinkt ze dan ineens 1 voeding minder en heeft ze dus minder milliliters.....maar ja, dat weet je niet van te voren haha.....we mochten niet teveel geven omdat ze al zo hard was gegroeid, dus het is echt een beetje rommelig....maar goed, ik probeer er ook niet te gefreakt over te doen en laat het maar een beetje los.....alleen loopt mijn productie ineens terug, dus ga maar even keihard kolven de komende uren

Ik zal even op het bv topic spieken!
milaatje wat een geweldig kado!

Goed te lezen dat ook jouw herstel zo voorspoedig gaat, fijn is dat, want zo kun je ook lekker zelf voor je kindje zorgen, dat vond ikzelf iig de eerste dagen vervelend, dat ik niet even zo uit bed kon stappen (wij hebben een heel zachte boxspring, niet makkelijk uitstappen ..)

Sophy en Fabindia: hier dezelfde issues met de bv. Kwam jullie ook al in het draagdoeken-topic tegen!

het lijkt wel of Pieta steeds vaker voor eten komt. Er zit haar overduidelijk iets dwars en ik kom er niet achter wat het is. Frustrerend. eerst dacht ik aan clusteren, maar nu komt ze eigenlijk de hele nacht en dag steeds vaker voor een voeding. De laatste dagen met een gemiddelde van 12-13 voedingen op een dag! Ik denk zelf aan een verborgen reflux, ze slaapt onrustig, je hoort dat ze oprispingen heeft, ze wil heel vaak eten maar als ze eenmaal aan de borst zit, drinkt ze heel onrustig. En omdat ze zo onrustig eet, is ze ws ook niet voldaan na de voeding, dus komt ze binnen een uur alweer. Met name 's nachts is dit killing. Voor ons alle drie, maar vooral voor ons meisje vind ik het echt zo zielig.

Momenteel zit ze in de ringsling tegen me aan en slaapt, dit lijkt haar wel wat rust te geven, misschien ook omdat ze niet ligt en dus geen voeding omhoog kan komen, maar soms "borrelt nog een geluidje omhoog uit haar keeltje en geeft ze ineens in haar slaap een harde schreeuw of huil. Dat gaat echt door merg en been.

Denk dat ik anders zo het cb eens bel..

Ben benieuwd hoe het met de anderen gaat!

Liefs!
Computer says nooooo
Hè summer wat naar! Die gilletjes endie onrust was hier gister ook! Wij hebben haar bedje wat schuin gezet, want telkens op haar rug vond ze vervelend en dat werkte gisteravond goed....een handdoek onder het matrasje did the trick...voor nu iig

cb bellen is een goed idee idd! Ben benieuwd wat ze zeggen! Lijkt me heel vermoeiend...

Ik ben vandaag voor het eerst alleen thuis...vond het heel spannend maar het gaat eigenlijk super! Sophietje is ook erg zoet, dus dat helpt wel mee haha
Kom even zeggen dat ik gauw weer uitgebreider kom schrijven. Nu geen tijd. Lichtelijk drama namelijk hier. Viggo is flink ziek met hoge koorts en Thijn veel last van krampjes/onrustig/huilerig, ik kom dus handen te kort en heb twee huilende kereltjes die allebei tegen me aan willen liggen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven