Overig
alle pijlers
Afschuwelijke bruiloften en andere partijen deel 3
zaterdag 1 juli 2023 om 22:40
Na afschuwelijke bruiloften en andere partijen deel 1 en 2
is er nu deel 3.
overig/afschuwelijke-bruiloften-en-ande ... sages/3125
overig/afschuwelijke-bruiloften-deel-2/ ... ges/455617
is er nu deel 3.
overig/afschuwelijke-bruiloften-en-ande ... sages/3125
overig/afschuwelijke-bruiloften-deel-2/ ... ges/455617
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
En ´Plaatje wisselen´ is ook heel leuk.
zaterdag 1 juli 2023 om 22:40
TO trapt af
In 2020 en 2021 waren er vooral besloten bruiloften. Nu zijn de partijen weer losgebarsten.
Bruiloft. Bij de trouwkaart zat een vaag bijvoegsel: Alle bruiloftsgasten wachten om twee uur op de brug van het kasteel het bruidspaar op.
Het gezelschap op de brug. In de wind. Op een kluitje. Wachten. Ook de oudere jongeren.
Om 14:25 stapt het bruidspaar uit limousine, haastig het kasteel in.
De bruiloftsgasten stommelden ook naar binnen.
Tot zover de goede ideeën van de ceremoniemeesters.
In 2020 en 2021 waren er vooral besloten bruiloften. Nu zijn de partijen weer losgebarsten.
Bruiloft. Bij de trouwkaart zat een vaag bijvoegsel: Alle bruiloftsgasten wachten om twee uur op de brug van het kasteel het bruidspaar op.
Het gezelschap op de brug. In de wind. Op een kluitje. Wachten. Ook de oudere jongeren.
Om 14:25 stapt het bruidspaar uit limousine, haastig het kasteel in.
De bruiloftsgasten stommelden ook naar binnen.
Tot zover de goede ideeën van de ceremoniemeesters.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
zaterdag 1 juli 2023 om 23:23
Ik heb een bruiloft meegemaakt waarbij de Kerkdienst iets van 3 uur duurde. Echt veelste lang.
Het meest sneue huwelijksfeest vond ik die waarbij we met een man of 50 onder een gespannen zeiltje, in een tuin van 4 bij 5 meter, in de stromende regen, kou kleumende aan de frikadellen stonden. Er kwamen uiteindelijk nog wat toastjes op tafel en 2 smeersels, en dat was het. Een gast ging tussendoor nog naar een supermarkt om drinken te halen, want er was bijna niks. Niet om neerbuigend te doen, maar vier het dan gewoon níet!
Dit leek heel erg op cadeautjes en enveloppen innen, en verder totaal niet voor je gasten zorgen. Ik was blij dat ik weer thuis was.
Het meest sneue huwelijksfeest vond ik die waarbij we met een man of 50 onder een gespannen zeiltje, in een tuin van 4 bij 5 meter, in de stromende regen, kou kleumende aan de frikadellen stonden. Er kwamen uiteindelijk nog wat toastjes op tafel en 2 smeersels, en dat was het. Een gast ging tussendoor nog naar een supermarkt om drinken te halen, want er was bijna niks. Niet om neerbuigend te doen, maar vier het dan gewoon níet!
Dit leek heel erg op cadeautjes en enveloppen innen, en verder totaal niet voor je gasten zorgen. Ik was blij dat ik weer thuis was.
zaterdag 1 juli 2023 om 23:25
Helemaal niets! Hele leuke, onschuldige topic-opener juist. Ook met dat droge: “tot zover de goede ideeën van de ceremoniemeesters”.Lady*Voldemort schreef: ↑01-07-2023 23:17Wat is er mis met lachen? Ik moest er ook erg om lachen, maar zoals mijn oude opoe al zei: een dag niet gelachen, en zo.
zaterdag 1 juli 2023 om 23:29
O ja, en jaren terug een 12,5 jarig huwelijksjubileum meegemaakt. Het is niet netjes om te schrijven, maar ik heb condoleances meegemaakt die stukken gezelliger waren. Jeetje, wat duurde die avond lang en wat was het saai. Het was zo'n duf zaaltje en iedereen zat op een rijtje. De sfeer kwam er totaal niet in.
zaterdag 1 juli 2023 om 23:29
Mijn leukste bruiloft (sorry vor de offtopic) was die keer dat we op een blote dinsdagochtend met een paar man naar de gratis ceremonie togen, daarna meteen door naar de kroeg en toen het gezamenlijke geld bijna op was even naar de shoarmatent en met drie kratten bier van de super naar de eenvoudige woonstede van het bruidspaar om het feest af te maken. Oh ja, en er had er ook nog eentje een bonkie hasjiesj mee.
zaterdag 1 juli 2023 om 23:33
Lady*Voldemort schreef: ↑01-07-2023 23:29Mijn leukste bruiloft (sorry vor de offtopic) was die keer dat we op een blote dinsdagochtend met een paar man naar de gratis ceremonie togen, daarna meteen door naar de kroeg en toen het gezamenlijke geld bijna op was even naar de shoarmatent en met drie kratten bier van de super naar de eenvoudige woonstede van het bruidspaar om het feest af te maken. Oh ja, en er had er ook nog eentje een bonkie hasjiesj mee.
Dat lijkt mij ook heel leuk, op die hasjiesj na dan.
zaterdag 1 juli 2023 om 23:34
Die hasjiesj was de kers op de taart joh
zaterdag 1 juli 2023 om 23:49
Smaken verschillen
zondag 2 juli 2023 om 08:13
zondag 2 juli 2023 om 08:32
Ik zal ook maar wat posten hier Jaren terug (10 jaar zelfs) hadden we een bruiloft in een poepie chique parkhotel/restaurant. We waren avondgasten en gingen dus eind van de middag er naartoe. Ondertussen rond avondeten krijgen we toch best honger na lang zitten en suffe muziek luisteren en uiteraard het bruidspaar toejuichen om te dansen. En daar eindelijk kwamen de hapjes schalen aan, heel snel kwamen ze langs, was je te laat dan had je pech. En hup halfvolle schalen verdwenen weer de keuken in. Dus na uren daar zijn had ik hoogstens 2 lullige hapjes gehad. Uiteindelijk mega dure bruiloft, veel envelopjes had het bruidspaar gekregen, lagen ze na 2 jaar alweer in scheiding
Voor iedereen een groene tuin
zondag 2 juli 2023 om 08:33
Oh wat erg dit. Vier het dan idd gewoon niet.Pindakaasjes schreef: ↑01-07-2023 23:23Het meest sneue huwelijksfeest vond ik die waarbij we met een man of 50 onder een gespannen zeiltje, in een tuin van 4 bij 5 meter, in de stromende regen, kou kleumende aan de frikadellen stonden. Er kwamen uiteindelijk nog wat toastjes op tafel en 2 smeersels, en dat was het. Een gast ging tussendoor nog naar een supermarkt om drinken te halen, want er was bijna niks. Niet om neerbuigend te doen, maar vier het dan gewoon níet!
zondag 2 juli 2023 om 08:35
Huh? Dus jullie waren avondgasten (naar mijn idee ben je dan alleen voor het feest uitgenodigd en niet voor het diner), maar dat was dan inclusief diner? En er gingen alleen wat hapjesschalen rond?GroenTuintje schreef: ↑02-07-2023 08:32Ik zal ook maar wat posten hier Jaren terug (10 jaar zelfs) hadden we een bruiloft in een poepie chique parkhotel/restaurant. We waren avondgasten en gingen dus eind van de middag er naartoe. Ondertussen rond avondeten krijgen we toch best honger na lang zitten en suffe muziek luisteren en uiteraard het bruidspaar toejuichen om te dansen. En daar eindelijk kwamen de hapjes schalen aan, heel snel kwamen ze langs, was je te laat dan had je pech. En hup halfvolle schalen verdwenen weer de keuken in. Dus na uren daar zijn had ik hoogstens 2 lullige hapjes gehad. Uiteindelijk mega dure bruiloft, veel envelopjes had het bruidspaar gekregen, lagen ze na 2 jaar alweer in scheiding
zondag 2 juli 2023 om 08:36
Zaaltjes zijn altijd vreselijk… ik heb ze ook meegemaakt. Opa en oma van partner waren tig jaar getrouwd en het hele dorp kwam er zo ongeveer op af. Alleen de diaprojectie met oude foto’s waren interessant om te zienPindakaasjes schreef: ↑01-07-2023 23:29O ja, en jaren terug een 12,5 jarig huwelijksjubileum meegemaakt. Het is niet netjes om te schrijven, maar ik heb condoleances meegemaakt die stukken gezelliger waren. Jeetje, wat duurde die avond lang en wat was het saai. Het was zo'n duf zaaltje en iedereen zat op een rijtje. De sfeer kwam er totaal niet in.
zondag 2 juli 2023 om 08:37
Ja het was heel vreemd, begon smiddags voor avondsgasten en er was totaal geen vreten of taart…
zondag 2 juli 2023 om 08:40
Het lag ook aan het knieperige bruidspaar zelf, want later hebben we er nog een bruiloft meegemaakt (hetzelfde parkhotel) en die was wel goed georganiseerd en lekkere taart plus voldoende ander eten. Helaas lagen deze mensen ook al na een paar jaar in scheiding…
groentuintje wijzigde dit bericht op 02-07-2023 08:40
1.30% gewijzigd
Nou lekker dan.GroenTuintje schreef: ↑02-07-2023 08:37Ja het was heel vreemd, begon smiddags voor avondsgasten en er was totaal geen vreten of taart…
die bruiloft van een nog eens niet zo close vriendin.
Begon rond 19 uur ofzo, we hadden er niet zo'n zin in. Dus we dachten, we komen casually late..(half uurtje ofzo)
Bleken ze met een diner te beginnen...en ze zaten op ons te wachten..we waren notabene gepositioneerd naast het bruidspaar, heel ongemakkelijk
en zo bleef de hele avond, want niemand kende elkaar, ook de wederzijdse families zagen elkaar voor het eerst die dag..
Begon rond 19 uur ofzo, we hadden er niet zo'n zin in. Dus we dachten, we komen casually late..(half uurtje ofzo)
Bleken ze met een diner te beginnen...en ze zaten op ons te wachten..we waren notabene gepositioneerd naast het bruidspaar, heel ongemakkelijk
en zo bleef de hele avond, want niemand kende elkaar, ook de wederzijdse families zagen elkaar voor het eerst die dag..
zondag 2 juli 2023 om 08:42
en een bruilof waar de dress code van het bruidspaar en de rest van de wensenlijst zo hoog was, dat de helft het al liet afweten bij voorbaat.
Heel veel eten was er over, gelukkig hadden ze ook een big band, die wist er wel raad mee. (Big band met 6 mensen op de dansvloer is overigens ook heel ongemakkelijk)
Heel veel eten was er over, gelukkig hadden ze ook een big band, die wist er wel raad mee. (Big band met 6 mensen op de dansvloer is overigens ook heel ongemakkelijk)
zondag 2 juli 2023 om 08:42
Ik voel het ongemak gewoon door m’n scherm.Florence71 schreef: ↑02-07-2023 08:40die bruiloft van een nog eens niet zo close vriendin.
zondag 2 juli 2023 om 08:44
Ik kom bijna altijd op partijen en bruiloften waar bijna niks te eten is… best vervelend als je er uren moet verblijven en alleen drank kan nuttigen.Florence71 schreef: ↑02-07-2023 08:42en een bruilof waar de dress code van het bruidspaar en de rest van de wensenlijst zo hoog was, dat de helft het al liet afweten bij voorbaat.
zondag 2 juli 2023 om 08:48
Florence71 schreef: ↑02-07-2023 08:40die bruiloft van een nog eens niet zo close vriendin.
Haha, wat erg. Kennelijk zag ze jullie als hun beste vrienden.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in