Mensen, ik ben om

24-01-2010 12:43 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
.

Hoor jij ook bij de cupjesjunks?

Totaal aantal stemmen: 68

Ik drink geen koffie (56%)
Ik bestel ze op internet (34%)
Ik ga urenlang in de rij staan bij de Bij (10%)
Lindy (en ik drink nog steeds geen koffie, maar veel plezier van je aankoop!!)
.
Ik ben al jaren verslaafd aan "koffie verkeerd".
En senseo is niet te hachelen.
You go Girl!

Lekker hè?

Ik was alleen lichtelijk gedesillusioneerd toen Sjors Kloenie niet in de doos zat, niet eens een tegoedbon, maar ach...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Smaken verschillen (not me)! ... maar geniet van je bakkie
Lin, als jíj het heerlijk vind dan ben ik blij voor je! Ik vind koffie uit niet één machine en uit geen kuipje, potje of zakje te hachelen maar voor jou vind ik het leuk!
Senseo verdient de naam koffie niet eens man. Gatver.

Jaren gedronken en toen ging ik naar Italië. Voor het leven verpest daar
.
En voordat iedereen begint over Nespresso is ook geen echte koffie: Ik maak ook regelmatig een lekker bakkie in mijn Moka én heb hier een Saeco volautomaat staan.
Hoewel ik me tegelijkertijd kapot erger aan die aanstellerij eromheen, die koffieclub, dat exclusieve gedoe met die rijen bij de bij (hoezo kun je die cupjes niet gewoon bij de supermarkt kopen?!), kan ik niet meer zonder mijn kop arpeggio met beetje warme melk. Ik hartje Nespresso. En Clooney kan sowieso alles maken bij mij. Geniet ze Lindy!
.

Yessss,weer een believer erbij!!

Bijpassend muziekje
.
Fijn hè, Nespresso! Dankzij onze inbouwmachine is de halve vrienden- en familiegroep ook overgestapt op Nespresso. Als ik commissie had gekregen voor elk 'lid' dat ik had aangedragen dan was ik nu rijk geweest .

Qua smaakjes is het een beetje uitproberen. Ik drink zelf alleen espresso en dan het liefst Roma of Ristretto. Man drinkt alleen decaf, dus dat is simpeler.

Geniet ervan!
.
Ik koop trouwens alleen bij de Bijenkorf als ik vergeten ben te bestellen, het weekend is en ik bijna zonder koffie zit. Verder alleen online bestellen. Vaak heb je het de volgende dag al in huis. En laatst kreeg ik er een megadoos chocolaatjes bij, vond ik ook zo leuk! Alleen jammer dat George je bestelling niet komt brengen
Ja, eerst word je verleid met lekkere koffie, en dan ....
Ja dat "exclusieve" is een heel slim marketing trucje.

Heb mijn Nespresso ook dan echt voor erbij. Anders drink ik voor 40 euro in de maand koffie.

En ik heb 's ochtends toch echt behoefte aan een lekkere grote mok, niet zo'n volgezeken mierenkopje. Dat is lekker na het eten! En dan zwart, grijs of paars.
Ik doe nog steeds schep koffie in het filterzakje en water in het apparaat.

senseo vind ik niet echt lekekr en die andere nooit geproefd, maar als ik daarvoor20 km verderop moetom de cupjes te kopen, nee laat maar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Niet? Bij mij kwam hij wel koffie brengen. En een fles drank. Maar ik zat net een leuke film te kijken dus hij kwam nogal ongelegen.
Ik lust geen koffie. Maar wat ruikt het lekker. Als je er veel drank en slagroom in doet dan vind ik het wel lekker.

Maar het blijft een hekel punt dat mijn visite geen koffie krijgt. Iedereen mag hier komen op "borreltijd" en zelf beslissen hoe laat dat is. Ja frisdrank is ook hier gratis te krijgen hoor .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:flint schreef op 24 januari 2010 @ 12:55:

Ik koop trouwens alleen bij de Bijenkorf als ik vergeten ben te bestellen, het weekend is en ik bijna zonder koffie zit. Verder alleen online bestellen. Vaak heb je het de volgende dag al in huis. En laatst kreeg ik er een megadoos chocolaatjes bij, vond ik ook zo leuk! Alleen jammer dat George je bestelling niet komt brengen

Huh,waarom ik niet?

Bestel iedere keer voor een godsvermogen!
quote:biebelie schreef op 24 januari 2010 @ 12:59:

[...]

Huh,waarom ik niet?

Bestel iedere keer voor een godsvermogen!

Ik ook. Elke keer voor 70 piek, maar chocola; ho maar.

Maar goed, ik kreeg George er dan wel weer bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven