* 183 * Bar Too Much * 183 *
zondag 24 januari 2010 om 10:08
Mss wel de enige twee die überhaupt een ontbijt nuttigen.
Oudste heeft een lang weekend, hoeft morgen pas weer naar A. Dus relaxt dagje vandaag. Behalve dan dat ik bedacht heb om op deze vrije dag es iets leuks te gaan doen: bioscoop, oma en de Mac. Dus toch druk, want we moeten nu eerder van huis dan op andere zondagen. Dus de was zit al in de droger en dat is best vroeg, voor de zondag.
Oudste heeft een lang weekend, hoeft morgen pas weer naar A. Dus relaxt dagje vandaag. Behalve dan dat ik bedacht heb om op deze vrije dag es iets leuks te gaan doen: bioscoop, oma en de Mac. Dus toch druk, want we moeten nu eerder van huis dan op andere zondagen. Dus de was zit al in de droger en dat is best vroeg, voor de zondag.
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 januari 2010 om 10:18
quote:wiesje123 schreef op 24 januari 2010 @ 10:16:
En is de wereld bij jullie ook weer wit?Yep. Bij jullie witter geloof ik (of iig een dikkere laag wit). Hier een centimeter of 2 denk ik. En ik wiebel tussen: getver, weeeeeeeer sneeuw. En: ooohohhhhhhh, mooie witte wereld.
En is de wereld bij jullie ook weer wit?Yep. Bij jullie witter geloof ik (of iig een dikkere laag wit). Hier een centimeter of 2 denk ik. En ik wiebel tussen: getver, weeeeeeeer sneeuw. En: ooohohhhhhhh, mooie witte wereld.
zondag 24 januari 2010 om 10:26
Een maand of twee geleden brak mijn bovenbuurvrouw haar hielbeen, omdat ze het onderste treetje van de trap miste. 5 weken later (haar gips was er net af) gleed haar man uit op straat (want glad) en brak zijn pols. Man is vorige week uit het gips gegaan, zag ik gisteren de buuv weer met krukken lopen. Die is op straat uitgegleden over een minuscuul restje sneeuw: kuitbeen gebroken. Tijd voor lente dus.
zondag 24 januari 2010 om 10:27
quote:wiesje123 schreef op 24 januari 2010 @ 10:24:
Ga zo eens even opzoeken, hoe het weer in Vancouver is.
Over drie weken beginnen daar de spelen en het schijnt er al helemaal voorjaar te zijn met groene pistes.......Pistes zijn zelfs te warm voor kunstsneeuw las ik. Mss moeten ze uitwijken naar Europa.
Ga zo eens even opzoeken, hoe het weer in Vancouver is.
Over drie weken beginnen daar de spelen en het schijnt er al helemaal voorjaar te zijn met groene pistes.......Pistes zijn zelfs te warm voor kunstsneeuw las ik. Mss moeten ze uitwijken naar Europa.
zondag 24 januari 2010 om 22:07
Naaf!
Zo te vernemen hebben jullie dus een aardig witte dag gehad!
Wij nu ook!
Was gladjes onderweg!
Lekker drukke dag gehad.
En heel erg leuk, Stichting Avelijn kwam met 400 mensen, verstandelijk gehandicapten, schaatsen. Wat een feest voor die mensen, wat een gezelligheid en wat een hoop blije gezichten! Zo ontzettend leuk om te doen he! Er was een clown die ballonnen knupte tot bloemetjes, beestjes, een dweilorkest, ze kregen van ons chocolademelk, broodje rookworst, erwtensoep. En van ons een heerlijke lach, uiteraard deden we lekker gek mee, dansen en zo. Heerlijk, wat een mooie afsluiting van een lekkere werkdag!
Zo te vernemen hebben jullie dus een aardig witte dag gehad!
Wij nu ook!
Was gladjes onderweg!
Lekker drukke dag gehad.
En heel erg leuk, Stichting Avelijn kwam met 400 mensen, verstandelijk gehandicapten, schaatsen. Wat een feest voor die mensen, wat een gezelligheid en wat een hoop blije gezichten! Zo ontzettend leuk om te doen he! Er was een clown die ballonnen knupte tot bloemetjes, beestjes, een dweilorkest, ze kregen van ons chocolademelk, broodje rookworst, erwtensoep. En van ons een heerlijke lach, uiteraard deden we lekker gek mee, dansen en zo. Heerlijk, wat een mooie afsluiting van een lekkere werkdag!
zondag 24 januari 2010 om 22:14