* 183 * Bar Too Much * 183 *

18-01-2010 22:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren


Welkom!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam een heel ander plaatje tegen toen ik googlde op 'bordjes aan een hek'.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Welke dan?
Alle reacties Link kopieren
Grrr, mijn pc doet heul traag. Ik ga even uitloggen.
Alle reacties Link kopieren
Geprobeerd plaatje te plakken, maar mag niet. Sorry.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Proost!



Ik herinner mij de feestelijke opening van Bar 50 nog........



Ben er meteen weer weg van want te bedde. Trusten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, ziit ik even te denken, is de hele bar verhuisd.

Mir, wat kan jij goed verhuisrijden zeg...

Yetje, in welke negorij zijn wij in vredesnaam terecht gekomen??





;.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Hela



Volgens mij zitten we ergens op een zonnig eiland.

Met een hek erom.
Alle reacties Link kopieren
Trusten Helaatje, sweet dreams.

Ik zit te typrn op de laptop en dat is niet mijn ding, dus ik stop er even mee, kom straks als ik naar boven ga, nog even een portje drinken.

Die is toch wel meegekomen?????????????
Alle reacties Link kopieren
Kijk, daar is de drank!

Alle reacties Link kopieren
Maisjes, is de frietpan goed overgekomen????
Alle reacties Link kopieren
*struikelt* *vloekt*



Joopp hij is nog heel, maar ik heb je frituurpan gevonden hoor

Alle reacties Link kopieren
Yetje en Keetje jullie zijn goeoeoeoed !!!!!!!!!

Drank en ballen, wie doet ons wat........

Als die ezel maar wel onze drankvoorraad kan bijhouden
Alle reacties Link kopieren
Yetje, heb even gekeken, maar ik denk, dat je op het verkeerde mod.topic je vraag hebt geopperd.
Alle reacties Link kopieren
huh?
Alle reacties Link kopieren
Maar het topic is al dicht hoor!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet je zijn bij het topic, moderator overige.

Daar kom ik meer zulke vragen tegen en dat andere topic is er voor, als je het ergens niet mee eens bent.
Alle reacties Link kopieren
Five, je bent goed, neem een drankje. Of mag dat niet onder werktijd?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel hoor five, maar had ik gelijk????
Alle reacties Link kopieren
*graait een Tia Maria van de bar*



Proost!



(Wies: ja, klopt helemaal! Vragen voor Vivamod is voor vragen aan Naomi, moderatortopic is voor verzoekjes aan mij.)
Alle reacties Link kopieren
Thanx Vijf!

Stom. Ik had het natuurlijk ook helemaal niet hoeven vragen
Alle reacties Link kopieren
rondje van de zaak dan maar?

Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel5 schreef op 18 januari 2010 @ 23:20:

*graait een Tia Maria van de bar*



Proost!



(Wies: ja, klopt helemaal! Vragen voor Vivamod is voor vragen aan Naomi, moderatortopic is voor verzoekjes aan mij.)

Lekker baantje wel, dat modderen. Kun je in elke kroeg het lekkerste meepikken.



Domme Yetje.



Meisjes, ik ga slapen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
*zet nieuwe fles Tia Maria neer*



Five 1 drankje zeiden we
Alle reacties Link kopieren
Trusten Mir

Wat heerlijk om af en toe gelijk te hebben

Keetje, waar is de port???????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven