Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
quote:Mevrouwdekees schreef op 24 januari 2010 @ 23:16:

Oe, dan worden we een heel mooi lesbisch bruidspaar! Mag ik dan nog wel met Kees seks? Dat doe ik dan weer liever met een man

/ wie ook even wil gluren moet even zijn email melden, moet echt nog eens een MdK mail aanmaken, maar dat komt er maar niet vantuurlijk, het is alleen voor de dag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lijkt me enig, ik stel een forumbruiloft voor. Kunnen we een hele dag plaatjes plakken hoe mooi we zijn en wat een enige dingen we doen
quote:Kastanjez schreef op 22 januari 2010 @ 20:41:

Jóngens, wat een teleurstelling: jurken kijken!!

Echt, ik vind het Huiswerk vanaf vandaag! Ik had nie tverwacht dat ik meteen mijn droomjurk tegen zou komen, maar ik had ook niet verwacht dat het me zó weinig zo doen en dat ik er zó weinig aan zou vinden. Het broekpak dat echt geweldig stond was 1000 euro en toen dacht ik 'voor de helft moet ik ook wel iets anders kunnen vinden'. Andere jurken die in de buurt kwamen van wat ik in gedachten had, waren duurder dan 1500 euro (en eigenlijk vond ik 500 euro al veel geld voor een jurk....).

En als zo'n jurk dan nou écht geweldig geweldig super zou staan, wie weet, maar ik had nog geen moment het gevoel dat ik straks een droombruid ga zijn met zo'n jurk.

Heb één jurk gezien van 130 euro, die 'best wel aardig' is. Als ik een volgende expeditie niks beters vind, ga ik het daarmee doen, en dan koop ik er een leuke hoed bij ofzo.

Maar ik had het echt even helemaal gehad hoor, vanmiddag... Boeh.Aah... Kastanjez, komt goed! Misschien handig om alvast een duidelijke omschrijving te maken voor jezelf van wat je wel en niet wilt. Dan kun je wat gerichter zoeken. Jij mag tenminste jurken passen!
Nou toch maar snel even een mailadres aangemaakt boom_87@live.nl omdat ik te nieuwsgierig ben naar alles.
dames ik kruip er ook in, moet morgen op tijd itsman het bed uit duwen
Slaap lekker en droom fijn van je mooie jurk...
Boom heeft mail.
Dankje MDK. Volgens mij word je een hele stijlvolle (op zn stoers) bruid. Je hebt er ook een mooi plaatje van gemaakt. De kleur van je jurk in combi met je schoenen vind ik ook erg mooi.
Ik moet er morgen ook weer vroeg uit dus ga ook maar eens de computer uit doen. Slaap lekker.
Dank je Boom. Ik gooi flappie dicht voor vandaag. Doeg!
Ah.. nu ik bijgelezen ben (soort van, ik kan niet zo snel alles lezen, dus heb een beetje gescrolld), is iedereen naar bed! Ik wil ook graag alle plaatjes zien! Ik zal nog even een mail aanmaken en morgen doorgeven...

Maarre, dan nog even hallo voor de nieuwe aanwinsten: seol, sattie en florabelle!

En natuurlijk ook even naar de rest. Leuk dat jullie weer zo aan het tutten zijn. Hier verder geen spannende ontwikkelingen, maar heb dus even mijn verhaal gespuid op de vorige pagina... . Valt nog wel mee hè, Sattie?

Good, morgen weer meer tijd, dan ga ik weer 's even meekletsen. Ik mis nu alle gezelligheid!

Welterusten...
@Tuut: frustrerend hoor! Ik weet dat ik erg klink (misschien ben ik dat ook wel) maar ik knijp hem gewoon. Wij gaan hoogstwaarschijnlijk toch echt dit jaar trouwen (toch?toch?) en dan begin ik maar liefst zsm met de voorbereidingen. En ach dat aanzoek. Hoezo moet dat perfect zijn? Een ring en DE VRAAG. Dat is voor mij genoeg

Ik ben ceremoniemeester en op zoek naar leuke ideeen. Hebben jullie bijvoorbeeld ideeen qua versiering van de kerk/feestzaal? Ik kom momenteel niet echt verder dan (helium) ballonnen en linten ofz. Iemand nog een gouden idee?
Mooi hoor MdK, en wat een kunstwerk, die collage! Vind het echt heel mooi hoe alles bij elkaar past, die ketting zou het wel helemaal afmaken met dat paars en groen.

@Tuut: Snap je frustratie wel, het duurt zo wel lang, maar ergens is het toch ook wel weer heel romantisch dat hij er echt iets bijzonders van wil maken?

@Pipo: ben je ceremoniemeester bij vrienden? Mag je er alvast van proeven, minstens zo leuk als voorpret toch?

Ik heb me nog totaal niet verdiept in versieringen, dus ik zou alleen met heel afgezaagde dingen komen, denk ik.
Tuut en pipo, het is veel leuker als je het niet verwacht. En als het stiekem toch wel een beetje romantisch is.

Versieringen die laten we aan vrienden over, toch wel fijn als je mensen hebt die zo graag willen helpen
gaaaaf
Hoi,

Mag ik me ook bij de toekomstige trouwers voegen? Ik trouw wel pas in 2011, dus nog rustig wat aan het nadenken wat ik ervan wil maken, maar ik lees graag mee om ideeën op te doen!
welkom visje
quote:pipo79 schreef op 25 januari 2010 @ 10:26:

@Tuut: frustrerend hoor! Ik weet dat ik erg klink (misschien ben ik dat ook wel) maar ik knijp hem gewoon. Wij gaan hoogstwaarschijnlijk toch echt dit jaar trouwen (toch?toch?) en dan begin ik maar liefst zsm met de voorbereidingen. En ach dat aanzoek. Hoezo moet dat perfect zijn? Een ring en DE VRAAG. Dat is voor mij genoeg

Ik ben ceremoniemeester en op zoek naar leuke ideeen. Hebben jullie bijvoorbeeld ideeen qua versiering van de kerk/feestzaal? Ik kom momenteel niet echt verder dan (helium) ballonnen en linten ofz. Iemand nog een gouden idee?

Op tafels vaasje met een bloem erin. Zag laatst een plaatje in zo'n bruidstijdschrift, dat er op elke kerkbank een bloem was vast gemaakt met een strik. Zag er erg leuk uit, maar weet niet of dat echt blijft zitten/hangen. Wij laten de feestzaal en de eetzaal versieren door de ceremoniemeesters en die houden het goed geheim.. Wij weten van niks. Heb wel aangegeven dat ik helium ballonnen wil, maar daar was jij ook al opgekomen. Misschein ook van die dingen op de antenne van de auto's? Deze kan je gemakkelijk zelf maken.

Succes ermee!
Wij staan nog niet zo ver met onze voorbereidingen. Wel weten we al een beetje welke richting we in willen.

Graag een groot feest met lekker eten (heel belangrijk ) en daarna een stevig dansfeest. Een bandje zo ook leuk zijn.

Op andere dingen gaan we dan weer besparen: we vragen aan vrienden om foto's te nemen, we gaan waarschijnlijk geen ceremoniewagens nemen, en ook geen ceremoniemeester.

Bruidskledij heb ik wel een idee wat ik mooi vind (vond die jurk hier gepost door itsme bv heel mooi), maar ik heb nog niet echt rondgekeken.

Kaartjes en dergelijke houd ik graag simpel, met een tikje humor. Ook qua decoratie ben ik niet zo voor de 'romantische' look.

Dat hebben we dus al, maar dat zijn maar onze eerste ideeën, alles kan nog veranderen!
quote:Heupje schreef op 25 januari 2010 @ 11:46:

[...]

Op tafels vaasje met een bloem erin. Zag laatst een plaatje in zo'n bruidstijdschrift, dat er op elke kerkbank een bloem was vast gemaakt met een strik. Zag er erg leuk uit, maar weet niet of dat echt blijft zitten/hangen. Wij laten de feestzaal en de eetzaal versieren door de ceremoniemeesters en die houden het goed geheim.. Wij weten van niks. Heb wel aangegeven dat ik helium ballonnen wil, maar daar was jij ook al opgekomen. Misschein ook van die dingen op de antenne van de auto's? Deze kan je gemakkelijk zelf maken.

Succes ermee!bedankt voor het meedenken. maar we doen alles lopend haha, dus auto's komen niet in het plaatje voor. Ja we doen idd vaasjes op tafel. Verder zag ik nog geinige hartconfettie de we op de tafels kunnen strooien tijdens het diner. dat leek me ook wel een grappig gezicht. Verder leek het mij ook een leuk idee om a3 kleurenposters te maken van het bruidspaar en die bijv op de wc te hangen.
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 25 januari 2010 @ 10:33:

@Pipo: ben je ceremoniemeester bij vrienden? Mag je er alvast van proeven, minstens zo leuk als voorpret toch?

Ik heb me nog totaal niet verdiept in versieringen, dus ik zou alleen met heel afgezaagde dingen komen, denk ik.Yep! Heb al allemaal leuke ideeen van hoe ik het zelf zou willen. Maar wordt me nu ook wel duidelijk hoe enorm veel werk en voorbereiding het is. Je moet over veel dingen nadenken...
MdK: zou je mij ook een foto van je jurk willen mailen? Ik kom steeds weer bij gekleurde jurken uit en ik ben zoooo nieuwschierig naar je jurk! * en weg is'ie*
Essie ik heb je adres, mailtje komt zo!
Wat een prachtige kleuren! En dan die ketting bij je jurk. Geweldig MvK gaat met mij mee jurken shoppen, ik weet het zeker!
Mezelf quoten, dubbel posten... Ik ben nog niet wakker geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven