Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de fik in die kotstrap!!!!

ik had deuren dicht en kreeg ernstige ademhalingsstoornissen . Nu dus met de deuren open geschuurd en mij héle echt héle huis zit nu onder het stof. Ook de schone afwas, de bank en a;lles. Ik baal want het was hier zo netjes.

Dus nu geen zin meer om te schuren want ben de rest van de dag wel bezig om het stof weg te krijgen en ik heb koppijn.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Daarom deden wij vloer laten schuren voordat alle meubels erin kwamen en voor ik open keuken schoonmaakte

Chica en vriendinnetje zitten hier bij me aan tafel te knutselen en Mier ligt op dekentje naast me op de houten bank (we hebben een houten bank jaja voor bij de eettafel ). Theewater staat op en eierkoeken staan op tafel. Lekker kneuteren
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Je bent een slimme kneutervrouwe.

Destofwolken beginnen hier eindelijk op te trekken.
quote:Inad schreef op 25 januari 2010 @ 15:39:

Daarom deden wij vloer laten schuren voordat alle meubels erin kwamen en voor ik open keuken schoonmaakte

Ohhh, Inad's heeft een Erwtenregio-accent

En inderdaad: vooral LEUKE dingen want het klinkt veel te eng Vishie!

Ik trouwens ook mintgroene! (en die zijn al heel eng en groot )

Johnny valt wel onder categorie LEUKE dingen trouwens

Ik ben net zo erg als alllll die topics met vrouwen met hubbies en ongies en beebs . Ik ging namelijk de verloskundige bellen omdat ik ineens dacht: heej, ik voelde eerst plopjes, maar nu al bijna een week niet meer?! Toen mocht ik langskomen zojuist en toen bleek alles gewoon in orde te zijn en een beetje
Peas on earth!
Kun je niet het gedeelte naar de woonkamer afplakken met van dat folie (waarmee je ook kunt afdekken als je gaat schilderen)?
Peas on earth!
Errrrrwt,tot 28 weken is het volkomen normaal dat je je baby in buik niet dagelijks voelt, niets op je druk om te maken.

Tot zover mijn actie tot geruststellen
quote:Kess schreef op 24 januari 2010 @ 21:39:

Ja, die Star Ceetje heeft maar geluk met haar mooie cadeau!

Foto's van de verjaardag zijn erg leuk, Star! Volgens mij hebben jullie een hele leuke dag gehad. Gaat Cee vanaf woensdag écht naar school? En daarvoor nog een keertje oefenen ofzo?

Ja ik ben zo blij met de ark

Feestje was leuk en druk en kind om 22.00 pas in bed en mama moe Vandaag haar laatste dag op het kinderdagverblijf en ik had me zo voorgenomen niet te gaan huilen, maar moest toch huilen toen juf ook ging huilen en Ceetje ging knuffelen. Maar goed, dat komt door slaapgebrek uiteraard

Morgen blijft ze nog thuis en dan woensdag begint het. Ik vind het wel wennen hoor zo. Ik hoop dat ze het leuk vindt, ik ben nog niet al te enthousiast.
quote:Inad schreef op 23 januari 2010 @ 19:18:

Hoop dat jullie t leuk hadden bij Star. Echt jammer dat ik je nu weer misliep. Moeten gewoon een keer afspreken binnenkort!

Ja, leuk! Eetje wil Miertje zien

Heb nog niet op Hyves bijgelezen voor de rest, maar hoe is het nu?
Jeetje, ook al laatste dag op kdv... lijkt me ook gek, dat je kind ineens écht op school zit! Waarom ben jij nog niet zo enthousiast? Vanwege eigen gevoel van wennen, of iets met de school?

En dank voor geruststellen

Ik belde ook eigenlijk vooral ter informatie (om te vragen of dat normaal was, want ik had gisteren mailtje van verloskundigenpraktijk gehad dat ze een telefonisch spreekuur hebben voor dit soort vragen), maar toen zei verloskundige zelf dat je toch eigenlijk, als je het kindje eenmaal gevoeld hebt, je kindje wel regelmatig zou moeten voelen. En tóen dacht ik ineens: 'oh '.
Peas on earth!
Oh weeeeehhhhhhhhhhheeeeeeeee ik begon gister al te janken bij de gedachte aan zijn laatste dag op kdv. Weet nu al dat ik die dag geen mascara op ga doen

Eetje wil da Mier verleiden met haar enorme ogen. (een letter verschil kan zoooveel uitmaken)

Erwt ik heb Nemo eigenlijk nooit echt gevoeld. dat vond ik soms best wel eng, vooral omdat de dames uit maandclubje het er dan steeds over hadden wat en hoeveel ze voelden. Ik voelde Nemo sowieso pas bij een week of 25 en achteraf waren dat ook gewoon mijn darmen denk ik Maar gewoon bellen hoor als je ongerust bent!!!

Hoezo niet enthousiast Star?

Inad hoe gaat het?
anoniem_39212 wijzigde dit bericht op 25-01-2010 19:19
Reden: schreifen is moeluk
% gewijzigd
quote:Vishnu schreef op 25 januari 2010 @ 19:19:

Eetje wil da Mier verleiden met haar enorme ogen. (een letter verschil kan zoooveel uitmaken)

oRen?
Peas on earth!
En inderdaad Vish, misschien heb ik me daar ook een beetje door laten leiden toen ik belde, omdat ik iemand ken die evenlang zwanger is en dolenthousiast meldt over schopjes enzo
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 januari 2010 @ 19:49:

[...]

oRen?
Star wat geeft jij Cee mee naar school? Hier moet een pakje of een beker drinken en een koek (ofzo).

Eigenlijk geef ik hem liever een banaan mee maar das zeker zielig?
quote:Vishnu schreef op 25 januari 2010 @ 20:21:

[...]

[afbeelding]Ik moest er trouwens best lang over nadenken
Peas on earth!
Er was trouwens laatst een topic van iemand wiens kind geen fruit mee naar school mocht. Gek toch?
Peas on earth!
Waarom geen fruit, weet je dat nog? Want verder dan een plak ontbijtkoek kom ik eigenlijk niet op dit moment.
quote:Vishnu schreef op 25 januari 2010 @ 20:39:

Waarom geen fruit, weet je dat nog? Want verder dan een plak ontbijtkoek kom ik eigenlijk niet op dit moment.

Nee, kweeniemeer precies, maar veel forummers vonden het wel heel raar (en terecht denk ik). TO kreeg daar advies om van die vruchtensapjes (eventueel zelfgeblenderde) mee te geven in zo'n afsluitbare beker.

Ik kreeg vroeger trouwens ook vaak een bakje met worteltjes, radijsjes, etc mee
Peas on earth!
Ik geef hem morgen wel plak ontbijtkoek mee en dan hoor ik wel van hem wat andere kindjes aten. Wil hem (nog) geen beker meegeven, moet hij er weer aan denken om mee terug te nemen (en ik ook )
quote:Star schreef op 25 januari 2010 @ 18:53:

Errrrrwt,tot 28 weken is het volkomen normaal dat je je baby in buik niet dagelijks voelt, niets op je druk om te maken.

Tot zover mijn actie tot geruststellen

Had ik haar ook al geschreven

Met voorbeeld erbij.. want het gebeurt de meest nuchteren onder ons, jaja Ik had het vorig jaar met week of 24 geloof ik, toen ik in de Ardennen zat. Mier al paar dagen niet gevoeld en toen lichte paniek.

Wel lief dat vk het gewoon even chekte. Zie ik ze hier in oud-Inadstad niet doen, gewoon geen tijd voor.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 januari 2010 @ 18:01:

[...]

Ohhh, Inad's heeft een Erwtenregio-accent

Oh fuck, warempel

*gaat haar mond en typvingers spoelen met heel veel zeep*
quote:Vishnu schreef op 25 januari 2010 @ 19:19:

Ik vind t zooooooo'n lekker ding, opeten gewoon

Ja, ik kom een keer die kant op, Star. Kun je bij jou beetje met OV komen?

Oh en sowieso komen we voor doop!

En laatste dag kdv oefff, hier was t ook sniffen, dikke voor Star, Ceetje en de juf ( )
quote:Vishnu schreef op 25 januari 2010 @ 20:23:

Star wat geeft jij Cee mee naar school? Hier moet een pakje of een beker drinken en een koek (ofzo).

Eigenlijk geef ik hem liever een banaan mee maar das zeker zielig? Hier mogen alleen gezonde dingen. Maar, meeste kinderen krijgen hele enrome liga's mee, das eigenlijk ook gewoon koek. Chica kreeg eerst fruit maar was wel echt een van de weinigen. Nu krijgt ze ontbijtkoek mee en dan thuis uit school altijd fruit.
quote:Vishnu schreef op 25 januari 2010 @ 20:23:

Eigenlijk geef ik hem liever een banaan mee maar das zeker zielig? Fruit! Dat is ze gewend van kdv, dus dat hou ik nog maar lekker even zo
Ik vond juffen totaal niks uitleggen. Niet dat ik niet naar binnen mocht komen bij ophalen maar op plein moest wachten, ze stelden zich niet voor, moest zelf vragen of ze niet mijn nummer moesten hebben in geval van nood, hadden geen schoolgids met regels (ja dus dan kan ik het ook niet weten he, van dat ik op plein moest wachten ). Zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven